Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Wij worden kampioen in 2020!!

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

De voortekenen zijn gunstig, de goden zijn weer verzocht!Ïn de kabouterstad zijn ze al bezig met de huldiging
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/909314/ajax-huldiging.htmllink
Die jinx pakt altijd verkeerd uit!

Welke voortekenen zie jij die er op wijzen dat wij kampioen worden in 2020? :denk

 

+1/-0

Hoe ga jij zand in de Ziyech - Tadic tandem strooien Wethouder?

En wat vind jij van Arne "wij hebben spelers waar we nog jaren later over zullen spreken" Slot?

 

+1/-0

Floris met zijn HTC, sommige zaken regelen zichzelf!
We kunnen de komende maanden dit topic regelmatig updaten met de ontwikkelingen hier, daar en in Alkmaar!
Slot is ook een typisch geval van Bommel. Voor de winterstop en na de winterstop zijn werelden van verschil!

Had je de groeten nog gedaan aan Sindala met zijn Huawei? :denk

 

+1/-0

Over Huawei gesproken, zijn die niet partner van Ajax? En voorzien zij niet de Arena van WiFi? :schrik

*iets over ransomware mompelen doet*

 

+1/-0

Met jou kan ik praten Floppy met je HTC :ja

Ze zijn het kampioensfeest al aan het voorbereiden! Wij weten dat dat het recept is voor ellende. :ja

 

+1/-0

Jeroentje Zoet wil de concurrentiestrijd aangaan :nee, waarom hij wil dat uberhaupt? Na Bommeltje zijn actie had hij er verstandig aan gedaan om zijn biezen te pakken al is het maar uit zelfrespect. En dat geld hadden we dan kunnen gebruiken om een betere keeper te halen, of een linksback! Nu gaan we hem het komende half jaar op de bank zien zitten :crap

 

+1/-0

Hoewel niet ontopic ben ik het wel met je eens Floris met je HTC!
Het zou voor alle partijen beter zijn als PSV nu nog een redelijk bedrag zou vangen en Zoet verder kan ergens waar hij toekomst heeft.
Een vervelend bijeffect van alles is dat nu waarschijnlijk ook Ruiter gedemotiveerd raakt als 3e vioolspeler

 

+1/-0

Alle oude jongens een heel gezond en gelukkig nieuw jaar gewenst!

Oh en dit jaar worden we kampioen! De voortekenen zijn gunstig! :ja :ja

 

+1/-0

Beste wensen iedereen.

Dit is misschien wel je boudste stelling van het seizoen wethouder.

Ik zie het niet gebeuren. Ik hoop natuurlijk wel op een sterke 2e seizoenshelft.

Geen Malen is echt een blow.

Ben benieuwd over die Zwitserse linksback. PSV lijkt iig vrij hoog in te willen zetten voor LB, iets wat natuurlijk had moeten gebeuren in de zomer (bv ipv Bruma, Doan & Toni Laatmaar), alsmede iets beters dan Baumgartl.

 

+1/-0

B O M M E L E N toen wij in januari 2019 al in kampioensstemming waren, liepen de banden van de platte kar er vervolgens knalhard af.
Hemke Falsema is al bezig met kampioensfeesten voor de club van de man met het stemmetje. Erger jinxen kun je niet!
Wij hebben inmiddels geen enkele druk meer op onze schouders. Kunnen ons in de luwte rustig herpakken, en dan sl een roofdier toeslaan!
Snapte wel?! :denk :denk

 

+1/-0

Dat is geen jinx wethouder. Zij ziet PSV of AZ liever winnen. Wel zo rustig, minder duur, en geen gegooi met bier. Snaptewel?

 

+1/-0

Of met putdeksels B O M M E L E N.
We moeten het wel onder de pet houden! In alle rust heul sneaky puntjes inlopen en dan langzaam maar zeker de druk opvoeren op het moment dat Murphy de kabouters in zijn greep krijgt.
Snaptewel?! :denk

 

+1/-0

Ik bewonder je optimisme Wethouder maar ik vrees ook dat de schade te groot is om te herstellen. Bovendien zie ik de kaboutermannen weinig punten verliezen zo lang de Tadic - Ziyech tandem heel blijft. Die zijn samen goed voor 30 goals en 40 assists en dragen dat hele team ongeacht wie er in staat. Ongetwijfeld gaat Netto nog wat uitgeven, want het geld klotst tegen de plinten in Amsterdam.

De Jong heeft een Marcel Brandsje gedaan, bakken met geld uitgeven aan aanvallers en de verdediging verwaarlozen. Nuja, er zijn twee linksbacks heel goedkoop gehaald die allebei niet voldoen en Baumgartl presteert onder verwachting.

Overigens is ook opmerkelijk dat zo'n beetje iedereen achterin uit vorm is. Zoet doet me denken aan Isaksson dit seizoen en Viergever zou niet misstaan bij Heracles Almelo. Schwaber Knabe is ook verre van degelijk.

 

+1/-0

Afellay vandaag tegen Brugge in de basis, en dat lijkt wel enigzins belovend in de eerste 15 min.

Madueke in de spits.

Bruma (op links) erg matig in elk balcontact - spelvertragend.

Opbouw niet soepel: Schwaab scuift in en niemand maakt zich echt vrij, Dumfries draait steevast naar achter. Fijn patroon. :nee

Thomas brengt zoals gewoonlijk wel wat dynamiek.

 

+1/-0

Ik zie nog geen accenten die verlegd zijn in het spel. PSV ontbeert tempo, vaardigheid, creativiteit in de opbouw en kwaliteit in de afronding.

Brugge B was scherper en slimmer dan PSV: ze hebben een idee van hoe ze samenspelen. PSV zoekt vooral. Individueel hebben o.a. Ihattaren, Afellay, Thomas, Gakpo, en zelfs Doan wel wat te bieden, maar er is geen sterk collectief, geen echt sterk speelplan.

Aan Faber om de geest er in te krijgen.

 

+1/-0

Punt naar achter kan de opbouw ook helpen....

 

+1/-0

Punt naar achter en dan de backs echt hoog zetten - that'd be something. We hebben echt nieuwe, andere modes van opbouw nodig. Iets wat de vaste stramienen omzeilt, en de tegenstander verrast & ontgerelt.

 

+1/-0

Ibi Jr in de Pirlo rol!
Geleuf me nou maar! :ja :ja

 

+1/-0

Tegen Eupen is het veldspel opnieuw tergend slecht.

Zo ideeenloos, zo stroef, zo negatief, zo onsamenhangend. Bah.

Faber heeft helemaal NIETS gedaan aan de spelopvatting, zo lijkt. Only made things worse.

Kijken naar Denzel 'ik speel & ren terug' Dumfries is een martelgang.

vast thema: als iemand eens inschuift dan verzekert iedereen voor de bal dat ze niet fijn aanspeelbaar zijn.

Ik kan alleen maar hopen dat men niemand iets wijzer wil maken.

 

+1/-0

Ibi Sr is in ieder geval een van de lichtpuntjes !

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Wij worden kampioen in 2020!!