Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Wij worden kampioen in 2020!!

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Volledig terecht wat mij betreft. Hoeveel echt goede wedstrijden heeft Bergwijn in 2019 gespeeld? Onderdeel van het probleem, niet van de oplossing. 30 miljoen is verkopen op het hoogtepunt. Zelfs al schopt hij er bij Tottenham en op de EK 20 in. Want dat gaat hij bij PSV niet doen.

 

+1/-0

Olai, de belegger. Welcome back!

Klumpke heeft wel een punt.

1 goede LB is nu nodig, zelfs al is het kwa financieke investering hopeloos. En Bergwijn is al een jaar niet 100% met PSV bezig, is mijn indruk. Dus daar ga je van de zomer niet veel meer dan nu voor krijgen. De prijzen worden deels bepaald door hoe goed de ploeg presteert.

 

+1/-0

Bij VI lezen mee in deze, deze, deze, topic:

Pereiro geland in Italië, nieuw hoofdstuk in PSV-soap Rodríguez

https://www.vi.nl/nieuws/transferdagboek/pereiro-geland-in-italie-nieuw-hoofdstuk-in-psv-soap-rodriguezlink

 

+1/-0

Ik mag toch hopen dat er tenminste nog een (huur)versterking komt. We missen voorin scorend vermogen en op het middenveld een leider die stuurt. Ik snap dat niet alle problemen op korte termijn opgelost kunnen worden, maar als we nog serieus iets van het seizoen willen maken, zal tenminste nog 1 van de zwakke plekken aangepakt moeten worden. Of het moet zijn dat Europees voetbal voor een club die bij de beste 32 van Europa wil horen van ondergeschikt belang is.

 

+1/-0

Eindelijk een linksback. Wel zes maanden te goed, maar dat is illustratief voor het beleid. Ik mag toch ook hopen dat er nog een ervaren aanvaller of middenvelder (bij voorkeur) bijkomt, want anders vrees ik dat het een druppel op een gloeiende plaat is.

 

+1/-0

Little Stevie is een speler met klasse, maar mentaal beslist niet top.
De voetbalhistorie ligt bezaaid met klasse spelers die mentaal net dat "je ne sais croix" missen en daardoor nooit bepalend voor hun team werden. Memphis was/is bijvoorbeeld wel een winnaar! Die kon belangrijk zijn voor het team met zijn acties, maar zeker ook in mentaal opzicht tijdens de wedstrijden. Hij en Gini hadden zich voorgenomen kampioen te worden! En dus werden ze dat!
Little Stevie heeft die drive nooit gehad. En zal hem denk ik ook nooit krijgen.
Dus ook ik vind deze transfer en het ontvangen bedrag prima.
Lam Sammers speelde een ongelukkige wedstrijd maar die straalt dus wel een Nisteliaanse winnaarsdrang uit! Laat hem maar spitsen! Bruma is een natte krant. Howling mad Madueke erin voor hem!
Ik mag hopen dat Gakcody gruwelijk op zijn flikker heeft gehad voor die waanzinnig slechte actie met 2 man vrij voor doel. En zich nu revancheren zal.
Vast en zeker zal het duo Rosy- Jimmy weer opdraven tegen Ajax. Maar Rosy moet gewoon echt banken! Thomas, Jimmy en Ibi jr in de Pirlo rol is echt het recept tegen de kabouters.
De grote onzekerheden zitten wederom achterin. Een nieuwe linksback was hard nodig maar hij wordt wel heel snel in het diepe gegooid, meteen zijn eerste dagen de wedstrijd van het jaar moeten spelen.
We starten allemaal met nul verwachting. Op die basis kan het dus in ieder geval nooit tegenvallen.

Olai hoe is het met Paul?? :verlegen :denk

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 1 februari 2020, 12:07:27.

 

+1/-0

Dus dit seizoen moet gered worden door Samba Sam en Rode Rigoureuze. Zucht.

 

+1/-0

Het sezioen kan al niet meer worden gered.

Maar de club kan wel worden gered van een ultieme vernedering met lange nasleep: de aankoop van een goede LB en de terugkeer van Lammers als spits waren een vereiste; maar de verder grote factor hierin is eindelijk eens een fatsoenlijk samen te gaan spelen.

Rosario is m.i. zoals wethouder al aangeeft, geen positieve factor, want hij ziet structureel de openingen niet (zie b.v Kenneth Perez' analyse na de pot tegen Twente).

M.i. moet niet Ibi jr maar Ibi Sr in de Pirlo rol. Goed, tegen de kabouters is Afellay er niet bij.

 

+1/-0

Zeker is Ibi Sr daar voor geschikt! Maar hij is er inderdaad niet bij tegen de kaboutermannen.
Daarbij verwacht ik dat gezien zijn blessuregeschiedenis hij er vaak niet bij zal zijn. Als je aan een elftal gaat bouwen, moet je dat m.i doen met schakels op sleutelposities (klinkt verrekte interessant moet ik zeggen als ik het zo schrijf :tong ) waar je redelijkerwijze van uit mag gaan dat ze stabiel inzetbaar zijn!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

B O M M E L schreef op 01 februari 2020 om 15:56:

Het sezioen kan al niet meer worden gered.

Maar de club kan wel worden gered van een ultieme vernedering met lange nasleep: de aankoop van een goede LB en de terugkeer van Lammers als spits waren een vereiste; maar de verder grote factor hierin is eindelijk eens een fatsoenlijk samen te gaan spelen.

Rosario is m.i. zoals wethouder al aangeeft, geen positieve factor, want hij ziet structureel de openingen niet (zie b.v Kenneth Perez' analyse na de pot tegen Twente).

M.i. moet niet Ibi jr maar Ibi Sr in de Pirlo rol. Goed, tegen de kabouters is Afellay er niet bij.


Nou, BOMMEL. Europees voetbal halen is toch een vereiste. En eerlijk gezegd denk ik dat dat een (te) zware klus gaat worden met deze selectie, die gewoon stootkracht te kort komt. Wij gaan daarom geen derde worden, laat staan tweede. Ik had graag nog een creatieve vleugelaanvaller met scorend vermogen erbij gehad om onze kansen op die derde plek te vergroten. Al was het maar een huurtransfer.

Nu kan het best zijn dat dat ook geprobeerd is, maar dat het simpelweg niet gelukt is.

 

+1/-0

Dan bedoelen we hetzelfde naar noemen we het anders Haroldinho.

Hoe dan ook zie ik het meer in knoppen omzetten en accenten verleggen dan ook nog eens een nieuwe aanvaller halen. Zeker, er kan wat kwaliteit bij, maar dat kost dan meer dan Doan en Bruma neem ik aan. i.e. niet zo realistisch/wijs in de winterstop in een periode waarin de scouting en TM's vermogen om de juiste spelers te halen nogal im frage is.

We kunnen de spiraal naar boven eigenlijk alleen vinden door met de riemen die we hebben eens verrassend sterk te gaan roeien. Maar, zoals gezegd, dan moeten er wel eerst wat knoppen om.

En voor dat geldt hetzelfde als voor een versterking halen: het kan best zijn dat dat al geprobeerd is, maar niet gelukt is: maar hier zit geen eind-Januari deadline aan.

 

+1/-0

Laat het wonder van Utrecht zich maar herhalen in de 2020 versie.
En laat ons hopen dat Lam Sammers de nieuwe Ruud is! En den baard de Bruggie rol zal vervullen. Met een frotgoal ons toch naar Europees voetbal schieten en dan vanuit de rokende puinhopen van dit seizoen met spelers als Ibi jr, Lam, Malen, Gakcody en mad dog Madueke volgend seizoen met een paar rake aankopen we als een feniks uit de as herrijzen.
Ik ben het niet eens met de gedachtegang dat we geen geld te investeren hebben! Ik deel tevens de visie dat we deze winter geen paniekaankopen moeten doen. Die LB was idd noodzaak. Maar een krek niet aanvaller brengt niks maar kost veul.
Dan liever deze zomer weloverwogen weer eens een (aantal) rake aankoop doen!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Wij worden kampioen in 2020!!