Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 51 52 53 54 55

Laat me voorop stellen dat ik 't extreem pijnlijk vind om eind november al een topic aan te maken over het seizoen 2020/21. In al mijn jaren als PSV-fan heb ik nog nooit zo weinig zin gehad in een seizoen als nu. Maargoed, het zij zo en we kunnen in principe alleen maar vooruitkijken om zo de race met Ajax bij te houden. Hadden we vorig seizoen nog de titel gepakt, dan had ik dit jaar in ieder geval meer vrede gehad met een 'tussenjaar', ondanks dat we niet gigantisch veel spelers hebben verloren en aardig wat geld hebben gespendeerd. Bij deze dus mijn visie voor 2020/21, waar overigens op bepaalde plekken gewoon deftig moet worden doorgeselecteerd, ' niet des-PSV's' spelers richting de uitgang werken. Overigens wel met het oog op de realiteit, PSV gaat niet 50 miljoen opstrijken en vervolgens 60 uitgeven, bij wijze van spreken. Bovendien gaan ze ook niet 12 selectiespelers eruit werken.

Aanval

Laat ik maar beginnen met, wat mij betreft in ieder geval, de 'makkelijkste' linie. Duidelijk is dat Bergwijn onze cashcow moet zijn om de rest van de selectie te versterken. Ik maak me geen illusies meer, bedragen van +40 miljoen gaan niet meer worden neergeteld voor Stevie, hoogstens als die een paar goede interlands/EK speelt. Laten we 't dus houden op een miljoen of 35. Bovendien nemen we afscheid van Mitroglou, dat spreekt voor zich. Ik zou vervolgens niks investeren in de voorste linie, hoogstens nog een loonsverhoging voor Malen (cruciaal dat die minimaal nog een seizoen blijft). Met Romero, Piroe en Mauro (blijft imo een optie voor de vleugels) hebben we drie spelers die terugkeren van een uitleenbeurt. Piroe of uitlenen of vertrekken, Romero zou ik erbij houden. Hij speelt vrijwel wekelijks bij Velez, scoort niet veel (2 goals, 3 assist), maar gezien Velez pas 13 goals maakte in dito wedstrijden zijn z'n cijfers nog niet eens zo slecht. Bovendien is die met z'n 20 jaar natuurlijk nog piepjong.

Dan blijft de volgende selectie over:

Spits: Malen, Lammers, Romero
Vleugels: Bruma, Gakpo, Doan, Malen, Mauro

Weg: Bergwijn (35 miljoen), Mitroglou (gratis)
Erbij: /

Kan me voorstellen dat men het een beetje dunnetjes vindt op de vleugels, maar ik heb stiekem toch nog 't idee dat Lammers zich kan ontwikkelen tot een prima spits, Malen zwervend om hem heen en ofwel Bruma, Doan of Gakpo als derde aanvaller. Met Mauro en evt. zelfs Mo als extra opties op de vleugels is er wat mij betreft genoeg keus en kwaliteit aanwezig. Een jongen als Noni kan zich wellicht ook wel opwerken tot de bank. Bij extreme bedragen voor Malen (+40 miljoen)zou ik toehappen, versterking voorin halen en diepte-investeringen doen voor het middenveld en verdediging (bijv. een talentvolle backup voor Dumfries).

Middenveld

Een van de vele hoofdpijndossiers dit seizoen.. Hier moet drastisch worden doorgeselecteerd en geinvesteerd. Laten we maar beginnen met de makkelijkste van de drie posities op het middenveld: de nummer tien.

Mo die gaat hopelijk z'n contract begin volgend jaar verlengen, Pereiro loopt gratis de deur uit en Mauro keert terug van een mooie uitleenbeurt bij Heracles. Op '10' hoeft dus niks te gebeuren. Mo is 'gewoon' onze '10', Mauro een degelijke back-up.

De posities daarachter is echter een heel ander verhaal. Momenteel hebben we met Rosario, Guti, Hendrix, Sadilek, Ibi en Thomas maarliefst zes opties voor twee posities en eigenlijk voldoet geen enkele.. Het liefst zou ik afscheid nemen van vier van deze spelers (Guti, Hendrix, Ibi en Rosario), maar laat ik 't nog enigszins netjes houden en rekenen op een vertrek van de drie eerstgenoemde.

Guti is wellicht een beetje controversieel, maar ik denk niet dat het nog iets gaat worden tussen PSV en Guti, zeker niet met Mark aan 't roer. Hij speelt nog regelmatig bij de nationale ploeg, dus ik denk dat je je verlies kan beperken en mag rekenen op een bedrag rond de 5 miljoen. Dat Ibi volgende zomer vertrekt lijkt me niet zo verrassend, die zal hoogstens nog een paar keer mogen invallen en beeindigt dan z'n carriere in de zomer. M'n keuze om Hendrix te laten vertrekken is gebaseerd op z'n directe concurrent Sadilek. Twee vergelijkbare spelers waarvan je er eigenlijk maar een in je selectie nodig hebt. Sadilek maakt natuurlijk een dramatisch seizoen door op linksback, maar ik geloof dat dit hem alleen maar sterker maakt op z'n natuurlijke positie op 't middenveld. Gezien ik geloof dat Hendrix en Sadilek precies hetzelfde kunnen brengen geef ik de voorkeur aan de vier jaar jongere Sadilek. Hendrix zal hoogstens een miljoen of 3 opleveren.

Dan blijven dus de genoemde Sadilek, Thomas en Rosario over. Thomas wil ik nog wel een kans geven, alhoewel ik betwijfel of die ooit basisspeler wordt. Rosario zie ik liever vertrekken, maar gezien 't grenzeloze vertrouwen van Mark zie ik dat gewoon niet gebeuren. Drie jongens voor twee posities is natuurlijk veel te krap, dus hier komen de Bergwijn-miljoenen van pas. Rigo keert natuurlijk terug van Sparta, maar als die in 2020 geen onbetwiste bassispeler wordt op het Kasteel dan lijkt het me aannemelijk dat we ook definitief afscheid nemen van hem (al heb ik stiekem nog ergens de hoop dat die volgend seizoen een rol van betekenis kan gaan spelen in Eindhoven). Een absolute topaankoop is nodig hier, categorie Guardado, niks meer, niks minder. Ik heb overigens ook het idee/de hoop dat de overige spelers zich zullen optrekken aan deze jongen. De Rosario van begin 2018 was bijv. een prima middenvelder voor PSV. Strootman wordt natuurlijk hier en daar genoemd en ik zie dat persoonlijk wel zitten, al kan ik me voorstellen dat er voor bedragen van 8-10 miljoen ook betere opties rondlopen. Desalniettemin heeft Stroot de afgelopen 6 jaar bijna 200 wedstrijden in Italie en Frankrijk gespeeld, hij is wat mij betreft welkom. Afhankelijk van de ontwikkeling van Rigo zou ik ook nog graag talentvolle 'cashcow' zien komen (6 a 8 miljoen), gezien jongens als Rosario, Thomas en Sadilek eigenlijk nooit gigantische bedragen gaan opleveren. Dat levert dan de volgende selectie op:

Nummer tien: Ihattaren, Mauro
Centraal blok: Rosario, Thomas, Sadilek, aankoop categorie Guardado (bijv. Stroot) en 'cashcow'/Rigo

Weg: Guti (5 miljoen), Hendrix (3 miljoen), Ibi (gratis), Pereiro (gratis)
Erbij: Aankoop categorie Guardado (8 a 10 miljoen), 'cashcow' (6 a 8 miljoen)

Verdediging

Een lastige linie. Vorig seizoen waren we erg stabiel met Viergever-Schwaab achterin, dus het is aannemelijk om de denken dat de defensieve kwetsbaarheid voor een groot deel heeft te maken met Zoet's vormverlies en de abominabele invulling op linksback. Ik verwacht dan ook geen grote investeringen centraal achterin. Schwaab mag, ondanks z'n geroemde BBQ, vertrekken, terwijl Obispo terugkeert van een uitleenbeurt aan Vitesse. Ik heb 'm een aantal keer aan 't werk gezien en was behoorlijk onder de indruk (z'n wedstrijd tegen PSV was veruit z'n slechtste van 't seizoen). Obispo, Viergever en Baumgartl mogen 't gaan uitvechten, Boscagli is noodverband bij blessures. Ik hoop stiekem op een centrum met Obispo en Baumgartl, dat kan nog wel wat worden.

Rechtsback kan er wellicht worden geinvesteerd in een talentvolle opvolger van Denzel, al staat Teze volgens er volgens mij wel goed op bij de staf. Vorig seizoen had ik gedacht dat Dumfries hoogstens twee seizoenen zou blijven, maar volgens mij is hij wel op z'n plek. Overigens vind ik dit wel typisch een speler die een prijskaartje heeft. Mocht er een club met 12 a 15 miljoen over de balk komen dan moet je gewoon afscheid nemen. Ik denk dat we de afgelopen seizoenen iets te vaak hebben vastgehouden aan de selectie (denk aan Zoet).

Linksback hoeven we niet moeilijk over te doen. Hier moet gewoon flink in worden geinvesteerd, het liefst komende winter al, zodat die jongen er in de zomer echt staat. 5 a 6 miljoen en hopelijk dit keer geen Lato praktijken. Hoeft wat mij betreft ook geen jongen van 21/22 te zijn, mag gerust iemand in de categorie 25-27 zijn. Met Boscagli, Sadilek en Gloster heb je nog wat noodverbanden achter de hand.

Centraal: Viergever, Baumgartl, Obispo, Boscagli
Linksback: Aankoop, Boscagli, Sadilek, Gloster
Rechtsback: Dumfries, Teze

Weg: Schwaab (gratis), Lato (gratis)
Erbij: Aankoop linksback (5 a 6 miljoen)

Doel

Had ik ooit de hoop dat Zoet voor een mooi bedrag de deur uit zou gaan, zeker na het seizoen 2016/17, kunnen we nu hoogstens nog rekenen op een miljoen of 2. Erg zonde, maar dat is helaas de realiteit. Investeren in een keeper hebben we eigenlijk al jaren niet gedaan, steeds werden er jongens transfervrij op de kop getikt (Waterman en Unnerstall bijv.). Uitzonderingen de laatste 10 a 15 jaar zijn Tyton en Isaksson waar we zo'n 3 a 4 miljoen voor neertelden. Alhoewel ik 't idee heb dat Lars kan uitgroeien tot een degelijke PSV-keeper, moeten we eigenlijk streven naar meer. Haal toch eens een jongen a la Onana, een seizoen laten wennen en vervolgens zomer 2021 vol de concurrentie aangaan met Unnerstall.

Keeper: Unnerstall, talentvolle aankoop (5 a 6 miljoen), Ruiter

Weg: Zoet (2.5 miljoen)

Conclusie

Al met al lijkt me dit een realistische selectie qua spelers en budget. Je ontvangt zo'n 45 miljoen, bent een flink aantal salarissen kwijt en haalt voor zo'n 30 miljoen vier spelers op, waarvan twee absolute basisspelers en twee grote talenten die hopelijk snel een rol van betekenis kunnen spelen. Vier spelers lijkt misschien mager, maar ik denk dat we ook zeker de terugkeer van onze uitgeleende spelers niet moeten onderschatten. Laten we wel wezen, als Mauro eigendom was van Heracles dan schreeuwde het hele forum nu om 4 a 5 miljoen neer te tellen voor deze 20-jarige Braziliaan, uitblinker op het middenveld en bovendien Braziliaans jeugdinternational.
Obispo idem dito, terwijl Romero natuurlijk ook nog een kans verdient met z'n 20 jaar. En wie weet wordt 2020 wel het seizoen van Dante en Joel op 't Kasteel :)

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik niet het idee heb dat je bij Ajax in de buurt komt met deze selectie, maar het lijkt me in ieder geval een begin. Een mooie mix van talent en routine, cashcows en nuttige krachten.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 24 november 2019, 13:15:57.

 

+1/-0

Volgens mij heb ik ook zo'n draad aangemaakt. Echter onder andere titel.

 

+1/-0

Veel te vroeg om nu al conclusies te trekken. Als Malen Ihattaren en Bergwijn zo door gaan kunnen ze goed alle 3 vertrekken voor hoofdprijzen. Lammers is nog niet eens fit dus dat kan ook alle kanten op, Romero schiet ook daar geen deuk in een pakje boter en Bruma is inmiddels achterhaalt door Gakpo. En dan hebben we het enkel over de aanval....

Op basis van de eerste helft tegen Heerenveen vond ik Thomas Doan en Rosario dermate goed dat ik nog ging geloven dat zij nog een stap gaan zetten dit seizoen, en vervolgens worden we de 2e helft helemaal zoek gespeeld. Het is zo wisselvallig dat de enige 100% conclusie die we kunnen trekken is dat het te wisselvallig is. Individuele spelers nu afschrijven lijkt me geen goed idee.

Ik verwacht dat de goede spelers gaan vertrekken en dat we dus de subtoppers behouden en die moeten het dan gaan doen, aangevuld met een paar gerichte aankopen. Onze scouting draait niet echt lekker dus dat baart me wel zorgen.

 

+1/-0

Dit seizoen wordt het niet meer. Van Bommel is duidelijk nog geen goede trainer, maar ook de selectie is amper op PSV nivo. De enige spelers die dat wel zijn, of het voordeel van de twijfel krijgen:

------------- Unnerstall -------------

Dumfries -- aankoop -- aankoop -- aankoop

---------- aankoop -- aankoop ----------

---------------- Ihattaren ----------------

----- Bergwijn --- Lammers? --- Malen -----

De rest van de selectie is backupnivo of doorselecteren. In de winterstop de twee dikgedrukte aankopen/huur halen. De rest in de zomer.

De vraag is echter:

- Wie zegt dat de volgende aankopen wel goed zijn?
- Er gaan ook weer spelers weg, met name Bergwijn. Malen proberen te houden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 03 december 2019 om 10:50:

Dit seizoen wordt het niet meer. Van Bommel is duidelijk nog geen goede trainer, maar ook de selectie is amper op PSV nivo. De enige spelers die dat wel zijn, of het voordeel van de twijfel krijgen:

------------- Unnerstall -------------

Dumfries -- aankoop -- aankoop -- aankoop

---------- aankoop -- aankoop ----------

---------------- Ihattaren ----------------

----- Bergwijn --- Lammers? --- Malen -----

De rest van de selectie is backupnivo of doorselecteren. In de winterstop de twee dikgedrukte aankopen/huur halen. De rest in de zomer.


Veel mensen roepen dat het materiaal niet in orde is. Die stelling kun je eenvoudig ontkrachten.

1) Het grootste gedeelte van de spelers heeft in het recente verleden nog prima gepresteerd.

2) Clubs als Emmen, Willem II, Lask Linz, Sparta en Utrecht hebben overduidelijk minder materiaal maar kunnen wij blijkbaar niet verslaan.

Feit is dat het team voor geen meter draait. Iedere speler die je bij PSV er nu bij zet presteert niet, terwijl ze in Amsterdam een debutant erin zetten die doodleuk een hattrick maakt. Dat is het verschil. Niet dat die debutant zoveel kwaliteit heeft, maar die valt in in een team dat loopt.
Doordat PSV niet loopt, lijkt het alsof niemand er wat van kan, maar dat is natuurlijk onzin.

 

+2/-1

Dat het nu niet loopt heeft meerdere oorzaken. Maar dat de nieuwe aankopen niet goed spelen is niet zo'n verrassing.

Baumgartl komt van Duitse 2e divisie. Bruma was een bankzitter. Lato en Mitroglou ook. Doan komt van Groningen. Boscagli van Nice. Dit zijn allen geen echte topspelers (meer), behalve misschien Bruma in het verleden. Er is gegokt met dure bedragen, dat ze bij PSV het misschien wel goed zouden gaan doen.

Plus, een speler kan bij de ene club goed passen, bij de andere niet. En dat is ook bij PSV het geval, met name op het middenveld. Genoeg lichtgewicht aanvallende middenvelders, geen enkele goede, ervaren controleur. Of iemand die meer dan 5 goals kan maken per jaar.

Zaak om het zo snel mogelijk aan te pakken, bij voorkeur al in de winterstop. In de zomer miskopen als Guti en Bruma proberen te verkopen.

 

+2/-0

Alsnog Berghuis halen. Doan op zijn hoogst zijn vervanger. Bruma wegdoen en hopen dat Malen en Bergwijn blijven. Lammers als backup voor Malen en Gakpo voor Bergwijn.

Ibi en Hendrix weg, Strootman en speler als Dufour halen. Thomas en evt Guti behouden en Ledezma bij de selectie halen als vervanger van Ihatarren.

Geld in de verdediging pompen voor Latijns beest en fatsoenlijke linksback. Lato weg, Boscagli back up. Talentvolle rechtsback halen. Schwaab hoogstens voor de breedte, verlies pakken op Baumgartl en wegdoen.

 

+1/-0

Haal Brian Linssen,loopt uit zijn contract en ervaring,harde werker en goals .
Scoort een 10 tot 15 goals per seizoen en kost weinig.
De samenstelling van deze selectie is gewoon niet goed.
Bruma,Doan samen 5 goals per seizoen en 25 miljoen.
Daar had je Linssen voor gehad en 23 miljoen bespaart.
En met dat geld had je een goede scorende box to box speler gehad en een goede linksback.
Psv moet gewoon op elke linie 1 topspeler halen en dat aanvullen met eigen jeugd en talenten .
Is niet zo moeilijk om een evenwichtig elftal samen te stellen.

 

+1/-1

We hebben Gakpo Bruma en Bergwijn, 3 spelers die het beste zijn als linksbuiten. Ik denk niet dat Linssen dan zoveel wedstrijden gaat spelen/goals gaat maken.

Met Doan Lammers Malen Bergwijn Ihattaren hebben we jonge spelers waarop we (waarschijnlijk) kunnen bouwen. Gaat er één van die 5 weg of wordt die niet fit dan moet er wel iets gebeuren. Romero Bruma en Mauro hebben we dan ook nog.

Zoet -> geen vervanger
Schwaab -> Obispo
Lato -> Nieuwe linksback
Afellay -> Van Ginkel
Pereiro -> Mauro
Mitroglu -> Lammers

Veel ervaring gaat dus weg, dus ervaring moet gekocht worden. Een middenvelder en tenminste 2 verdedigers die onbetwist basisspeler zouden zijn;

Pröpper is mijn droomkandidaat voor het middenveld maar dat is een stuk realistischer als je CL speelt :-(

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 19 december 2019 om 13:47:

We hebben Gakpo Bruma en Bergwijn, 3 spelers die het beste zijn als linksbuiten. Ik denk niet dat Linssen dan zoveel wedstrijden gaat spelen/goals gaat maken.

Met Doan Lammers Malen Bergwijn Ihattaren hebben we jonge spelers waarop we (waarschijnlijk) kunnen bouwen. Gaat er één van die 5 weg of wordt die niet fit dan moet er wel iets gebeuren. Romero Bruma en Mauro hebben we dan ook nog.

Zoet -> geen vervanger
Schwaab -> Obispo
Lato -> Nieuwe linksback
Afellay -> Van Ginkel
Pereiro -> Mauro
Mitroglu -> Lammers

Veel ervaring gaat dus weg, dus ervaring moet gekocht worden. Een middenvelder en tenminste 2 verdedigers die onbetwist basisspeler zouden zijn;

Pröpper is mijn droomkandidaat voor het middenveld maar dat is een stuk realistischer als je CL speelt :-(




Ja ja , als ouwehoeren pudding was , had je zo maar Dr. Oetker kunnen worden beste Sir Tinus. Maar toegegeven .... het is een mooie droom waarvan je het antwoord al weet schets ik.

 

+1/-0

Ik vind Dessers wel een interessante optie. Misschien deze winterstop al, aangezien Malen er lang uit ligt, Mitroglou nooit echt fit lijkt en Lammers ook nog wel wat tijd nodig zal hebben.

 

+1/-0

Soms lijkt wel als of ik de enige ben die denkt dat onze selectie zo slecht is dat je komende 5 jaar niet kampioen word!! Zoet, schwaab, baumgartl, boscagli, lato Hendrix, Rosario, Bruma, ibi, mitroglu zijn toch niet van PSV niveau!!! Als je echt om de prijzen mee wilt doen moet je behoorlijk wat spelers verkopen en een paar toppers halen die ervaren zijn en het team op sleeptouw nemen!!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Teglat_PSV schreef op 22 december 2019 om 19:13:

Soms lijkt wel als of ik de enige ben die denkt dat onze selectie zo slecht is dat je komende 5 jaar niet kampioen word!! Zoet, schwaab, baumgartl, boscagli, lato Hendrix, Rosario, Bruma, ibi, mitroglu zijn toch niet van PSV niveau!!! Als je echt om de prijzen mee wilt doen moet je behoorlijk wat spelers verkopen en een paar toppers halen die ervaren zijn en het team op sleeptouw nemen!!



Soms lijkt het wel alsof ik de enige realist ben.
Denk jij al die spelers even te kunnen verkopen? En denk je dan ook nog evenveel nieuwe spelers, die het beter doen (of zelfs een team op sleeptouw kunnen nemen), kan kopen? Echt? Dan mag jij de nieuwe TD worden, per direct.

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Teglat_PSV schreef op 22 december 2019 om 19:13:

Soms lijkt wel als of ik de enige ben die denkt dat onze selectie zo slecht is dat je komende 5 jaar niet kampioen word!! Zoet, schwaab, baumgartl, boscagli, lato Hendrix, Rosario, Bruma, ibi, mitroglu zijn toch niet van PSV niveau!!! Als je echt om de prijzen mee wilt doen moet je behoorlijk wat spelers verkopen en een paar toppers halen die ervaren zijn en het team op sleeptouw nemen!!



Helemaal eens, opnieuw gaan bouwen maar dan niet onder de jong. Zoet,schwaab,baumgartl, viergever,sadilek,rosario,Afellay,mitrouglu,Lato,boscagli,hendrix,gutti en Bruma zijn geen niveau.

Unnerstal,dumfries,teze,malen,bergwijn,Lammers, gakpo,ihattaren,Thomas .
Mandueke overhevelen en mauro terug halen, obispo is niet geschikt.
Probeer Angelino te halen en een type Guardado/koopmeiners en type Propper.

2 goede CV halen

 

+1/-0

Als je 2 ervaren spelers erbij hebt zul je zien dat spelers als Baumgartl, Rosario en Bruma veel beter gaan presteren.
En laat ze een tijdje staan en geef ze vertrouwen. Overigens ben ik wel even klaar met Rosario nu. Maar die verdient zeker ooit een tweede kans.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Teglat_PSV schreef op 22 december 2019 om 19:13:

Soms lijkt wel als of ik de enige ben die denkt dat onze selectie zo slecht is dat je komende 5 jaar niet kampioen word!! Zoet, schwaab, baumgartl, boscagli, lato Hendrix, Rosario, Bruma, ibi, mitroglu zijn toch niet van PSV niveau!!! Als je echt om de prijzen mee wilt doen moet je behoorlijk wat spelers verkopen en een paar toppers halen die ervaren zijn en het team op sleeptouw nemen!!



Klopt dit is allemaal middelmaat. En het blijkt ook wel want we winnen niet veel. JdJ heeft gewoon geen netwerk en een scoutingsapparaat zoals we dat vroeger wel hadden. Kan je nagaan voor welk bedrag ooit Ronaldo naar Eindhoven kwam. Was een derde van bruma. En die kan er werkelijk helemaal niks van. Dit seizoen is toch verloren, proberen wat te lozen in de winter en alvast nieuwe halen. Maar het grootste probleem , wie wil er naar een club die niet meedoet om de prijzen ? En wat nog belangrijker wordt de paar sterren die we nog hebben die willen ook CL spelen volgend jaar.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Souza Faria 11 schreef op 22 december 2019 om 20:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Teglat_PSV schreef op 22 december 2019 om 19:13:

Soms lijkt wel als of ik de enige ben die denkt dat onze selectie zo slecht is dat je komende 5 jaar niet kampioen word!! Zoet, schwaab, baumgartl, boscagli, lato Hendrix, Rosario, Bruma, ibi, mitroglu zijn toch niet van PSV niveau!!! Als je echt om de prijzen mee wilt doen moet je behoorlijk wat spelers verkopen en een paar toppers halen die ervaren zijn en het team op sleeptouw nemen!!



Klopt dit is allemaal middelmaat. En het blijkt ook wel want we winnen niet veel. JdJ heeft gewoon geen netwerk en een scoutingsapparaat zoals we dat vroeger wel hadden. Kan je nagaan voor welk bedrag ooit Ronaldo naar Eindhoven kwam. Was een derde van bruma. En die kan er werkelijk helemaal niks van. Dit seizoen is toch verloren, proberen wat te lozen in de winter en alvast nieuwe halen. Maar het grootste probleem , wie wil er naar een club die niet meedoet om de prijzen ? En wat nog belangrijker wordt de paar sterren die we nog hebben die willen ook CL spelen volgend jaar.




Die Bruma is zo ongelofelijk slecht!! Ik woon zelf in Duitsland en iedereen lacht erom dat we voor Bruma 15 mil hebben betaald en voor Baumgartl 10 mil! In mijn ogen is het gewoon de schuld van JdJ want zelfs Feyenoord doet betere aankopen dan ons en dat vind ik pas erg! We moeten ze allemaal verkopen en dan 1/2 spelers hogere loon geven dan komt het wel goed! Ik denk volgend jaar met Malen, Lammers, Ihattaren, Nonzino, Gakpo en Doan heb je gewoon een top aanval!! Met het geld van Bruma en Bergwijn moet je een beest halen voor de verdediging, een linksback en een ervaren middenvelder zoals guardado! Als je dat doet dan weet ik zeker dat je om de prijzen mee kan doen. Het gaat niet altijd om CL als je maar met een fatsoenlijke plan komt voor de talenten en de ervaren spelers!

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

PSV_Ronaldo9 schreef op 22 december 2019 om 20:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Souza Faria 11 schreef op 22 december 2019 om 20:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Teglat_PSV schreef op 22 december 2019 om 19:13:

Soms lijkt wel als of ik de enige ben die denkt dat onze selectie zo slecht is dat je komende 5 jaar niet kampioen word!! Zoet, schwaab, baumgartl, boscagli, lato Hendrix, Rosario, Bruma, ibi, mitroglu zijn toch niet van PSV niveau!!! Als je echt om de prijzen mee wilt doen moet je behoorlijk wat spelers verkopen en een paar toppers halen die ervaren zijn en het team op sleeptouw nemen!!



Klopt dit is allemaal middelmaat. En het blijkt ook wel want we winnen niet veel. JdJ heeft gewoon geen netwerk en een scoutingsapparaat zoals we dat vroeger wel hadden. Kan je nagaan voor welk bedrag ooit Ronaldo naar Eindhoven kwam. Was een derde van bruma. En die kan er werkelijk helemaal niks van. Dit seizoen is toch verloren, proberen wat te lozen in de winter en alvast nieuwe halen. Maar het grootste probleem , wie wil er naar een club die niet meedoet om de prijzen ? En wat nog belangrijker wordt de paar sterren die we nog hebben die willen ook CL spelen volgend jaar.




Die Bruma is zo ongelofelijk slecht!! Ik woon zelf in Duitsland en iedereen lacht erom dat we voor Bruma 15 mil hebben betaald en voor Baumgartl 10 mil! In mijn ogen is het gewoon de schuld van JdJ want zelfs Feyenoord doet betere aankopen dan ons en dat vind ik pas erg! We moeten ze allemaal verkopen en dan 1/2 spelers hogere loon geven dan komt het wel goed! Ik denk volgend jaar met Malen, Lammers, Ihattaren, Nonzino, Gakpo en Doan heb je gewoon een top aanval!! Met het geld van Bruma en Bergwijn moet je een beest halen voor de verdediging, een linksback en een ervaren middenvelder zoals guardado! Als je dat doet dan weet ik zeker dat je om de prijzen mee kan doen. Het gaat niet altijd om CL als je maar met een fatsoenlijke plan komt voor de talenten en de ervaren spelers!



Klopt, JdJ heeft er een puinhoop van gemaakt en daar moet de club nu de komende jaren voor op de blaren zitten. Want denk je dat spelers als bergwijn,malen en Ihattaren in Eindhoven willen blijven zonder CL voetbal ? Denk zelfs dat bergwijn deze winterstop al weg wil.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Souza Faria 11 schreef op 23 december 2019 om 07:38:

open/sluit de onderstaande quote:

PSV_Ronaldo9 schreef op 22 december 2019 om 20:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Souza Faria 11 schreef op 22 december 2019 om 20:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Teglat_PSV schreef op 22 december 2019 om 19:13:

Soms lijkt wel als of ik de enige ben die denkt dat onze selectie zo slecht is dat je komende 5 jaar niet kampioen word!! Zoet, schwaab, baumgartl, boscagli, lato Hendrix, Rosario, Bruma, ibi, mitroglu zijn toch niet van PSV niveau!!! Als je echt om de prijzen mee wilt doen moet je behoorlijk wat spelers verkopen en een paar toppers halen die ervaren zijn en het team op sleeptouw nemen!!



Klopt dit is allemaal middelmaat. En het blijkt ook wel want we winnen niet veel. JdJ heeft gewoon geen netwerk en een scoutingsapparaat zoals we dat vroeger wel hadden. Kan je nagaan voor welk bedrag ooit Ronaldo naar Eindhoven kwam. Was een derde van bruma. En die kan er werkelijk helemaal niks van. Dit seizoen is toch verloren, proberen wat te lozen in de winter en alvast nieuwe halen. Maar het grootste probleem , wie wil er naar een club die niet meedoet om de prijzen ? En wat nog belangrijker wordt de paar sterren die we nog hebben die willen ook CL spelen volgend jaar.




Die Bruma is zo ongelofelijk slecht!! Ik woon zelf in Duitsland en iedereen lacht erom dat we voor Bruma 15 mil hebben betaald en voor Baumgartl 10 mil! In mijn ogen is het gewoon de schuld van JdJ want zelfs Feyenoord doet betere aankopen dan ons en dat vind ik pas erg! We moeten ze allemaal verkopen en dan 1/2 spelers hogere loon geven dan komt het wel goed! Ik denk volgend jaar met Malen, Lammers, Ihattaren, Nonzino, Gakpo en Doan heb je gewoon een top aanval!! Met het geld van Bruma en Bergwijn moet je een beest halen voor de verdediging, een linksback en een ervaren middenvelder zoals guardado! Als je dat doet dan weet ik zeker dat je om de prijzen mee kan doen. Het gaat niet altijd om CL als je maar met een fatsoenlijke plan komt voor de talenten en de ervaren spelers!



Klopt, JdJ heeft er een puinhoop van gemaakt en daar moet de club nu de komende jaren voor op de blaren zitten. Want denk je dat spelers als bergwijn,malen en Ihattaren in Eindhoven willen blijven zonder CL voetbal ? Denk zelfs dat bergwijn deze winterstop al weg wil.



Bergwijn gaat sowieso weg want die wil beter worden en dat word je bij ons niet!
Malen is geblesseerd dus die blijft wel en Ihattaren is nog veel te jong voor het buitenland! Belangrijke is dat we komende zomer goeie aankopen doen en aanhaken! Malen en Ihattaren gaan ons veel geld opbrengen!!

 

+1/-0

Als je opnieuw op wilt bouwen dan moet je zorgen dat je een basis hebt met spelers waar je het volle vertrouwen in hebt, en vanuit daar ga je dat aanvullen met kwalitatieve impulsen en geen kwantitatieve impulsen. We hebben momenteel heel veel spelers voor dezelfde positie die allemaal niet voldoen. Dan moet je keuzes maken en de rest aan de kant zetten via verhuur/verkoop.

PSV wil een club zijn met een opleiding die ertoe doet en spelers ook perspectief geven als ze hier bij de onder 17/19 spelen. Dan vind ik dat je gewoon een selectie moet hebben waarbij alle posities dubbel bezet zijn en dat vul je verder op met je grote talenten uit jeugdteams. Als je dan 2 linksbacks hebt en er valt er 1 weg dan moet je iemand van Jong PSV door kunnen schuiven. Daarom is Jong PSV ook zo belangrijk in de eerste divisie en dat missen we nu eigenlijk wel heel erg.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 51 52 53 54 55

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21