Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Beker] PSV - Go Ahead Eagles

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 22 april 2025 om 12:36:

En gelukkig dat GAE gewonnen heeft .... want wat een anti-voetbal van AZ zeg ...
Ze komen zeer gelukkig (door een makkelijk gegeven penalty) op een 1-0 en denken daarna de wedstrijd uit te kunnen spelen met tijdrekken en theatraal gedrag ... met die Goes natuurlijk (weer) als het toppunt.
Martins-Indo werd door Kenneth Perez geprezen voor z'n goede spel, maar sorry hoor ... die vent heeft toch ook niks dan drama in huis?!
Ik heb me gewoon zitten ergeren aan het spel van AZ ... en vond het daarom mooi dat GAE uiteindelijk won!

Helemaal eens! En dan ook de manier waarop, een penalty in 90+9 en uiteindelijk ook via een penaltyserie. Een mooier karma kon er wat mij betreft niet zijn.

Al blijft het jammer dat we er zelf niet stonden. Dit blijven toch altijd wel mooie wedstrijden om mee te maken.

+1/-0

Als je ziet wat voor kansen AZ heeft gemist gedurende de hele wedstrijd, is het toch wel een klein wonder te noemen dat de Eagles uiteindelijk aan het langste eind trokken. Vooral die Mexx Meerdink zal nog wel eens wakker schrikken, want hij had natuurlijk de 2-0 moeten maken.

Leuk voor de Eagles, in het bijzonder voor die keeper, maar voor het Nederlands voetbal natuurlijk verre van goed dat de Eagles straks Europa League gaan spelen. Daar zou AZ simpelweg een beter figuur slaan.

Waarom werd Kees Smit eigenlijk gewisseld? Ik vond die jongen weer ontzettend goed spelen. Door die wissel speel je de hele verlenging zonder je beste man. Ik weet niet hoe zijn contractsituatie is, maar als PSV een kans heeft om deze speler aan te trekken (zeker als AZ straks Europees voetbal misloopt), dan moeten ze dat niet nalaten.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 22 april 2025 om 12:36:

En gelukkig dat GAE gewonnen heeft .... want wat een anti-voetbal van AZ zeg ...
Ze komen zeer gelukkig (door een makkelijk gegeven penalty) op een 1-0 en denken daarna de wedstrijd uit te kunnen spelen met tijdrekken en theatraal gedrag ... met die Goes natuurlijk (weer) als het toppunt.
Martins-Indo werd door Kenneth Perez geprezen voor z'n goede spel, maar sorry hoor ... die vent heeft toch ook niks dan drama in huis?!
Ik heb me gewoon zitten ergeren aan het spel van AZ ... en vond het daarom mooi dat GAE uiteindelijk won!

Is dit ook niet een gevolg van ''onze kampioen'' en Fabiola's fantastische spel ?
Dat soort voetbal wordt nu opeens allom geaccepteerd. En waarom zouden teams dat voorbeeld niet gaan volgen, het ''werkt'' immers. Dat naieve aanvallen altijd, gewoon toeslaan en dan lekker afwachten.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Beker] PSV - Go Ahead Eagles