Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Beker] PSV - Go Ahead Eagles

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Morgen staat de halve finale van de beker op het programma. PSV heeft een lastige periode sinds de duels met Brest en Heerenveen, maar lijkt (op basis van het vertoonde spel) de weg omhoog te hebben gevonden tegen FC Utrecht en Juventus.

Met Boscagli terug in het hart van de defensie en Malacia die steeds fitter wordt, krijgt de ploeg meer stabiliteit. Hopelijk zien we morgen veel spelvreugde op het veld—spelers die met plezier voetballen, voor elkaar werken en zo de kwaliteit in de ploeg optimaal benutten.

Het zou geweldig zijn als Veerman het net weet te vinden en daarmee de ommekeer inzet, zodat hij de rest van het seizoen steeds beter in vorm komt. Ook zou het leuk zijn als Lucas en Bajraktarevic een positieve invloed op de wedstrijd hebben.

Laten we hopen op een prachtige bekeravond in Eindhoven! :psv :pul

+3/-0

Gaan voor het volgende doel: bekerfinale halen, links of rechtsom!

+2/-0

De Sem Steijn van Go Ahead is geblesseerd geraakt tijdens de wedstrijd tegen Ajax afgelopen weekend. Hun topscorer, smaakmaker en dirigent op het middenveld ligt er de komende tijd uit.

https://www.destentor.nl/ga-eagles/enorme-domper-voor-go-ahead-eagles-in-aanloop-naar-halve-finale-topscorer-geblesseerd-wat-nu~a03987bc8/link

+1/-0

Blessures.. gelukkig hebben wij ze niet..

PSV thuis tegen de Eagles, van de 100x zouden we er normaal 99 winnen.
Hoop niet dat vanavond die exceptie gaat zijn.
We hebben een overwinning nodig (het liefst een goed gevoetbalde, eenvoudige) om het goede gevoel na Juve vast te kunnen houden en weer terug in de flow te komen.

+1/-0

Kunnen de mannen het opbrengen in deze wedstrijd is de grote vraag. Het is wel 2 over 12. Eigenlijk moet je nu elke wedstrijd in zowel competitie als beker winnen. Dat ben je aan je stand verplicht.

Goed dat we thuis spelen vanavond. Dat scheelt toch een hoop. En het komt sowieso goed uit dat Breum er niet bij is. Aan de andere kant, waar hebben we het over? Go Ahead Eagles?

+1/-0

Het is echt ongelofelijk hoe makkelijk we de goals tegen krijgen. Zwak keeperswerk ook van Drommel.

+1/-0

Bij beide goals weer heel matig opgetreden

+1/-0

drama, drama en nog eens drama. Dit soort potjes op 60% proberen te winnen lukt niet!!

+1/-0

“PSV thuis tegen de Eagles, van de 100x zouden we er normaal 99 winnen.
Hoop niet dat vanavond die exceptie gaat zijn.”

Wel dus..
voor het eerst in 59jr verliest psv van GAE

Wat een treurnis weer..

+1/-0

Tsja. Jammer, onnodig, frustrerend. Vanaf december tot op heden lijkt het he-le-maal nergens meer op. We geven goals veel te makkelijk weg en scoren gaat opeens heel moeilijk. Punten (en wedstrijden) worden onnodig verloren. Blessures Pepi en Tillman zullen zeker invloed hebben gehad op de resultanten maar dat mag geen excuus zijn met deze selectie.
Ik begin te vrezen dat het seizoen als een nachtkaars uitgaat. Ajax speelt weliswaar foeilelijk voetbal maar trekt ze wel over de streep. wat dat betreft lijken na al die jaren de rollen eens omgedraaid...

+1/-0

Dag Peter bosz (1 seizoen leuk maar daarna dramatisch) kijk maar naar zijn trainers carrière.

Dag halve selectie. (Succes ergens anders op de reservebank)

Ernest steward volgende transfer periode durven investeren aub vooral in verdedigers. Anders ook
Opstappen aub.

+1/-1

Dit komt niet meer goed zo, ik zie PSV op deze manier zelfs geen 3e meer worden. Ze kunnen zich alleen nog voor de CL opladen, en als dat weg valt na (waarschijnlijk) Arsenal zal de boel helemaal instorten. Ik merk ook dat ik mijn sympathie voor deze groep begin te verliezen. En ook voor Peter Bosz, die na elk teleurstellend resultaat weer met hetzelfde verhaal komt. Priske is bij Feyenoord om minder ontslagen.

+2/-0

Een trainer ontslaan is niet altijd de oplossing. Kijk naar AZ rond 2007: Louis van Gaal liep de titel in 2007 op dramatische wijze mis, kende een heel matig 2007-2008 (met de 11e plek) en het jaar erna won AZ alsnog de titel.

Peter Bosz is een prima trainer en een goed uithangbord voor PSV. Alleen is de chemie / de honger op dit moment gewoon weg. Deels de schuld van Peter, maar een team zonder verdedigers waarin de sterkhouders van vorig jaar allemaal in een vorm / arbeidsethos crisis verkeren, kun je ook niet volledig bij de coach leggen.

Ik zou zeggen dat Stewart met Bosz moet kijken hoe de selectie er volgend jaar uit moet komen te zien, zodat we dit kunnen vermijden. Er zijn behoorlijk wat spelers, sterkhouders in het vorige seizoen, maar dramatisch in het huidige, die ik graag zie vertrekken.

On topic: de 1e helft lever je weer een ouderwetse wanprestatie. Twee schandalige tegengoals waarbij vooral (maar niet alleen) Flamingo, Drommel en Boscagli zich diep moeten schamen. In de tweede helft was de intensiteit op orde, heb je af en toe wat pech, maar is de eindconclusie dat het gewoon niet genoeg was. Terwijl je de finale op een presenteerblaadje kreeg aangereikt met deze loting.

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 27 februari 2025 om 09:34:

Een trainer ontslaan is niet altijd de oplossing. Kijk naar AZ rond 2007: Louis van Gaal liep de titel in 2007 op dramatische wijze mis, kende een heel matig 2007-2008 (met de 11e plek) en het jaar erna won AZ alsnog de titel.

Peter Bosz is een prima trainer en een goed uithangbord voor PSV. Alleen is de chemie / de honger op dit moment gewoon weg. Deels de schuld van Peter, maar een team zonder verdedigers waarin de sterkhouders van vorig jaar allemaal in een vorm / arbeidsethos crisis verkeren, kun je ook niet volledig bij de coach leggen.

Ik zou zeggen dat Stewart met Bosz moet kijken hoe de selectie er volgend jaar uit moet komen te zien, zodat we dit kunnen vermijden. Er zijn behoorlijk wat spelers, sterkhouders in het vorige seizoen, maar dramatisch in het huidige, die ik graag zie vertrekken.

On topic: de 1e helft lever je weer een ouderwetse wanprestatie. Twee schandalige tegengoals waarbij vooral (maar niet alleen) Flamingo, Drommel en Boscagli zich diep moeten schamen. In de tweede helft was de intensiteit op orde, heb je af en toe wat pech, maar is de eindconclusie dat het gewoon niet genoeg was. Terwijl je de finale op een presenteerblaadje kreeg aangereikt met deze loting.

Eens met BasArnhem. Ook ik geloof niet dat het helpt de trainer te ontslaan. Tot December was het gewoon goed, met deze groep spelers, met deze trainer. Bosz is een prima trainer voor een club als PSV, laten we eerlijk zijn, we zijn zelf ook geen Europese top, dus voor dit niveau is Bosz een prima trainer.

Het zit hem imo echt in de beleving en intensiteit van de spelersgroep. Dit kan niet anders. Als je het verschil gister ziet in de eerste en tweede helft, dat is schrikbarend. De tweede helft was prima, als je zo de eerste helft speelt dan maakt Go Ahead die 2 goals niet. Echter, die intensiteit/ beleving/ motivatie mis ik volledig. En waarschijnlijk is dit erin geslopen na 1.5 jaar dat alles op rolletjes ging.

Terug naar de basis. Je eigen taken uitvoeren en 100% voor elke bal willen gaan. Als je dat doet, ben je in mijn ogen al op de helft. De kwaliteit van de selectie (die er echt wel in zit) zou dan de rest moeten doen.

+1/-0

Het gaat om het afgeven van een signaal,het is niet zo dat ze de laatste maand al niet genoeg gewaarschuwd zijn en dat dit absoluut niet hoort bij het bedrijven van topsport.
Laten we het er maar bij houden dat een gewaarschuwd man voor twee telt.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Beker] PSV - Go Ahead Eagles