Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
romaba
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 1
Reg.: 27 augustus 2020
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd Ajax-PSV: -
open/sluit de onderstaande quote:Big Paul Castellano schreef op 08 november 2019 om 16:53:
Ik heb 500 op Willemll gezet. Krijg al ruim 7200 wanneer ook 020, AZ en Twente zondag winnen. Zou zomaar eens bijna 10.000 Euro kunnen worden
Jasper_PSV
Fan van PSV
Legende
Vak: -
Forumreacties: 5.073
Reg.: 28 juli 2006
Uit: Rotterdam (geboren Brabander)
Forumreacties: 1.088
Reg.: 8 januari 2008
Eindelijk doet PSV wat terug, hoewel er nog geen goal gevallen is. Grote kans voor Bruma, je kan je afvragen hoe hij hem er NIET inkrijgt, maar een grote kans was het zeker. Vervolgens een afstandsschot van Gakpo, snoeihard op de lat en vlak daarna een zeer gevaarlijke kopbal van Dumfries volgens mij, die net voorlangs ging. Vooral bij dat schot van Gakpo weinig geluk helaas, maar we zitten ook niet in een fase dat geluk aan onze zijde is. Wat tekenen van leven!
Edit: een grote kans voor willem 2 nu, daar zag Schwaab er toch niet goed uit. Bovendien vond ik Schwaab tegen Lask ook niet goed. Ik snap niet dat hij verkozen wordt boven Baumgartl, die, afgezien van de laatste wedstrijden, toch regelmatig veel rust in de verdediging heeft gebracht.
Haroldinho
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Rotterdam
Vak: Noord - RR
Forumreacties: 2.073
Reg.: 23 september 2002
Argarath_PSV
Fan van PSV
Legende
Uit: Berkel-Enschot
Vak: West - L
Forumreacties: 36
Reg.: 4 november 2005
Uit: Rotterdam (geboren Brabander)
Forumreacties: 1.088
Reg.: 8 januari 2008
Dan toch de 2-1, van nota bene Pereiro, en wat een mooie goal. Nu vol voor de 2-2 mannen! Komop, vooruit!
Zo en nu nog geel voor Viergever omdat hij geen ogen in zn rug heeft ofzo, wat worden we door Kuipers een partij genaaid zeg. Ik dacht dat dit de beste scheids van NL was?
En het blijft bij 2-1. PSV heeft hard gewerkt, was achterin bijzonder wankel en voorin niet daadkrachtig. Wel moet ik zeggen dat we in deze specifieke wedstrijd bij 1-0 stand gewoon een penalty moeten krijgen. In plaats daarvan is het een minuut later 2-0. VAR mafia ten voeten uit.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 10 november 2019, 16:26:17.
Big Paul Castellano
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:romaba schreef op 09 november 2019 om 21:50:
open/sluit de onderstaande quote:Big Paul Castellano schreef op 08 november 2019 om 16:53:
Ik heb 500 op Willemll gezet. Krijg al ruim 7200 wanneer ook 020, AZ en Twente zondag winnen. Zou zomaar eens bijna 10.000 Euro kunnen worden
U heeft hier inderdaad meer kans op dan meespelen met de staatsloterij . Maar het kan ook een hele mooie dag worden. Reken u niet te vroeg rijk beste BPC.
PSVvanHiddink0405
Mister PSV
Forumreacties: 750
Reg.: 27 september 2002
Frisky.Dingo
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - TT
Forumreacties: 8.742
Reg.: 18 oktober 2003
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
+ Rosario speelde met meer pit dan hij eerder dit jaar heeft laten zien, maar die reactie na afloop weer... man o man neem die armband af. Kijk naar wat het Luuk heeft opgeleverd toen hij hem even kwijt was.
+ Pereiro is echt gruwelijk om naar te kijken want je weet niet wat je krijgt, maar hij doet het wel het meest van iedereen voor je. Het was tactisch wellicht sterk geweest om hem als valse 9 te laten starten ipv Bruma.
+ Unnerstall kon ondanks 2 goals tegen me wel bekoren. Ik vond dat hij wel iets uitstraalde en met zijn lengte en fysiek ook beter bij hoge ballen. Die spelhervattingen kunnen nog beter denk ik.
- Sadilek, no more words needed
- Schwaab, no more words needed
- Bruma, no more words needed
Guti, Doan, Viergever, Dumfries, Gakpo zakten niet door de ondergrens maar het was ook weer niet spetterend. Dit zijn wel spelers die het de komende tijd moeten gaan doen als de afwezigen weer terug zijn. Van Bommel had tactisch nog wel wat uit de hoge hoed getrokken met Dumfries heel diep zodat we iets aan hoge ballen hadden, Baumgartl voorin, Pereiro als extra aanvaller, Ihattaren als rechtsbuiten, Doan op 10... het was helaas niet genoeg. Zat ook niet mee met die pingel en bal op de lat maar vooral met het klungelige afwerken van Bruma.
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [ERE] Willem II-PSV (zo 10-11-2019, 14.30 uur)