Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
jakoetsk1
Fan van PSV
Mister PSV
Runner-up Eredivisie VoVo PSV.Supporters.nl 2020/2021
Uit: Lelijkstad
Vak: -
Forumreacties: 1.625
Reg.: 27 augustus 2004
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd Ajax-PSV: Ivan Perišić
Vreemd, nog geen topic hierover?? Ik begrijp het wel. Hier kijkt niemand van ons naar uit.
2 scenario's:
1. het roer gaat om, we gaan compact spelen en WII tot fouten dwingen om die in de omschakeling af te straffen, of
2. Het roer gaat niet om en we krijgen een kopie van LASK (30 schoten op doel tegen....), met dito resultaat.
In het 1e geval verwacht ik een opstelling als dit (ijzervreter-alert!):
Dit bericht is gewijzigd op 8 november 2019, 12:43:18.
Argarath_PSV
Fan van PSV
Legende
Uit: Berkel-Enschot
Vak: West - L
Forumreacties: 36
Reg.: 4 november 2005
Man van de Wedstrijd Ajax-PSV: -
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
En weer een uitwedstrijd voor de kiezen, dat is geen goede voorbode. Er valt eigenlijk ook niets meer te winnen maar enkel te verliezen dus er zijn weinig ingredienten voor een positieve afloop.
Van Bommel zegt; we moeten hetzelfde blijven doen en Gerbrands zegt; we doen er alles aan om het tij te keren. 1 van beide heren jokt want die twee dingen gaan niet samen. Wie er jokt zien we zondag 13.30 als de opstellingen bekend zijn.
Opstellingen, tactieken, tactische bepalingen, organisatie, tegenstander analyse... het maakt eigenlijk deze week helemaal niet uit. De 11 die zondag beginnen zullen zeer waarschijnlijk niet veel anders zijn dan die van gisteren en daarmee gooit van Bommel zijn hoofd op het hakblok. Stam bleef wisselen en dat veranderde niet, resultaten is het enige wat telt. Als van Bommel niet dit drama blok winnend afsluit is er meer dan een crisis helaas.
psvsupottie.com
Mister PSV
Uit: Oss
Vak: Noord - NN
Forumreacties: 4.834
Reg.: 18 maart 2000
Van Bommel zal wel moeten veranderen aangezien zijn hoofd toch echt wel op het hakblok komt te liggen bij een nieuwe afstraffing. En op deze manier kan dat zomaar gebeuren.
In mijn optiek moet Bommel kiezen voor routine en degelijkheid. Ik zou de volgende opstelling hanteren:
----------------Unnerstall
Dumfries---Schwaab----Baumgartl-----Viergever
----------------Rosario
-----Thomas------------------Afellay(c)
Bruma----------Ihattaren------------Gakpo
-Unnerstall omdat Zoet simpelweg niet meer kan.
-Viergever op linksback omdat ik meer vertrouwen in Baumgartl centraal heb dan Sadilek op linksback.
-Rosario als pure controleur kort voor de verdediging. Af van dat blok van 2.
-Afellay, we gaan zien hoe lang hij het volhoudt, en Thomas als dynamische middenvelders ervoor. We missen ervaring (Afellay) en dynamiek (Thomas) op het middenveld.
-Voorin Ihattaren als valse spits. Gakpo en Bruma gewoon op de vleugels waar ze horen.
Uit: Doetinchem
Forumreacties: 446
Reg.: 3 augustus 2002
open/sluit de onderstaande quote:psvsupottie.com schreef op 08 november 2019 om 13:29:
Van Bommel zal wel moeten veranderen aangezien zijn hoofd toch echt wel op het hakblok komt te liggen bij een nieuwe afstraffing. En op deze manier kan dat zomaar gebeuren.
In mijn optiek moet Bommel kiezen voor routine en degelijkheid. Ik zou de volgende opstelling hanteren:
----------------Unnerstall
Dumfries---Schwaab----Baumgartl-----Viergever
----------------Rosario
-----Thomas------------------Afellay(c)
Bruma----------Ihattaren------------Gakpo
-Unnerstall omdat Zoet simpelweg niet meer kan.
-Viergever op linksback omdat ik meer vertrouwen in Baumgartl centraal heb dan Sadilek op linksback.
-Rosario als pure controleur kort voor de verdediging. Af van dat blok van 2.
-Afellay, we gaan zien hoe lang hij het volhoudt, en Thomas als dynamische middenvelders ervoor. We missen ervaring (Afellay) en dynamiek (Thomas) op het middenveld.
-Voorin Ihattaren als valse spits. Gakpo en Bruma gewoon op de vleugels waar ze horen.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Het is crisis, hij schijnt fit te zijn, we hebben hem NU nodig. Als hij niet fit is wissel je hem na 45 min en dan weet je tenminste meer. Je hebt hem niet voor niets als aanvoerder gekozen (stukje druk bij Rosario weg), hij heeft 90 min gespeeld in oefeninterland, is naar eigen zeggen fit, er is geen kunstgras en we hebben een twist nodig.
code:
Ruiter
Dumfries Baumgartl Viergever Boscagli
Rosario
Afellay(C) Gutiriez
Ihattaren Gakpo Bruma
Haroldinho
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Rotterdam
Vak: Noord - RR
Forumreacties: 2.073
Reg.: 23 september 2002
Afellay is niet fit genoeg en let maar op: hij gaat dat ook nooit meer worden. PSV had daar nooit aan moeten beginnen en hem al zeker geen aanvoerder maken met Rosario als vervanger. Ik hoop dat van Bommel zijn trots eens op zij zet en maatregelen neemt: andere keeper erin en en andere aanvoerder (Dumfries). Bovendien is het middenveld zoals het nu gaat het grootste probleem, dus misschien maar even 4-4-2 spelen?
Big Paul Castellano
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
open/sluit de onderstaande quote:
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Big Paul Castellano
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
Nicolaas Luther
Fan van PSV
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Forumreacties: 33.414
Reg.: 8 juni 2001
Souza Faria 11
Fan van PSV
Vedette
Vak: Oost - W
Forumreacties: 1.651
Reg.: 4 april 2010
SouBavaria
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: West - JJ
Forumreacties: 3.362
Reg.: 23 december 2000
Forumreacties: 9.244
Reg.: 14 april 2008
open/sluit de onderstaande quote:Johnthuis schreef op 09 november 2019 om 16:21:
"Onverstoorbaar" en "vol vertrouwen", zoals de staf dat noemt, wordt het een "Highway to hell"
D 22 43
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Frankrijk
Forumreacties: 139
Reg.: 28 juni 2019
Beste VHTLsaw, ik bewonder uw positiviteit.
Zo herinner ik mij nog uw bijdrage, voorafgaand aan PSV-AZ:
'Inderdaad kan deze tegenvallende week heel mooi eindigen als we voor de 11e keer op rij thuis van AZ winnen en het ongeslagen thuisrecord op , dacht ik, 55 wedstrijden zetten.
Hetgeen gewoon moet lukken ondanks blessures en schorsingen. Daniel kopt nu een halve centimeter lager.
Waarna als kers op de taart Feijenoord nog stunt in de Arena zodat het feest morgen niet op kan. '
Het moge duidelijk zijn: u bent positiever dan ik, waar het gaat om de prestaties van onze club.
Tegelijkertijd hoop ik dat u mij morgen de oren wast met een glansrijk resultaat ;-)
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [ERE] Willem II-PSV (zo 10-11-2019, 14.30 uur)