Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Ere] PSV-FC Twente zo 26-1-2020

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Nou daar gaan we dan. Faber gaat ingrijpen, want het is PSV 1 en niet DBS 5. Ik ben benieuwd. Ingrijpen is dit:

Unnerstall - Teze, Dumfries, Viergever, Boscagli - Doan, Ihattaren, Gutierrez - Gakpo, Lammers, Bergwijn

Bank: Ruiter, Roulaux, Schwaab, Daverveld, Hendrix, Afellay, Thomas, Madueke, Mitroglou, Bruma, Catic (Baumi geschorst)

Teze/Dumfries kunnen wisselen afhankelijk van wat nodig is tegen welke speler, idem met Boscagli en Viergever (een linksback zou welkom zijn voor de wedstrijden na Twente). Middenveld is wat aanvallend, enige andere optie is echter Thomas voor Doan en of dat helpt... Aanval lijkt mij appeltje eitje, iets anders is normaal gesproken niet mogelijk.

Faber kennende wordt het: Unnerstall - Dumfries, Schwaab, Viergever, Boscagli - Rosario, Ihattaren, Hendrix - Bruma, Lammers, Bergwijn

Lees: veel roepen, bijna niks doen...

 

+1/-0

Nou ik had de voorspelling goed tegen zowel VVV als NAC. Ik ga nu voor een gestolen 2-2.
Ik hoop dat er statements komen van de supporters, onze mooie club gaat kapot met voor het eerst geen Europees voetbal halen.
Dit team is niet in staat om hoger te eindigen dan Ajax,az,Feijenoord, Willem 2,Vitesse, Utrecht en Heerenveen zelfs.

Op dit moment gaat men zelfs niet winnen bij Fortuna,ADO of emmen.

Misschien maar eens harde acties om het ontslag van gerbrands en de jong te eisen.

Viva la revelution

 

+1/-0

Ik stel voor de eerste 10 minuten iemand binnen worden ze misschien wakker

 

+1/-0

Niemand binnen

 

+2/-0

Wie je er ook inzet het komt over de hele breedte te kort.
Ihatarren is ons grootste talent maar pas 17 en nodige meegemaakt en daar kun je niet van verwachten dat hij het elftal draagt.
Dit elftal mist een paar ervaren voetballers met gif erin die de andere op sleeptouw nemen.
Een scorende middenvelder die snel het spel kan verplaatsen en zelf voor de goal komt.
Een goede cv met een 'baard of snor' die de andere aanstuurt en ze op hun flikker geeft.
Schwaab ziet eruit als een wiskundeleraar en Baumgartl komt tekort.
Zelfs Viergever begint onzeker te worden en fouten te maken,waar je normale een prima speler aan hebt.
Linksback hebben we niet en midddenveld is niveau rechterrijtje.
Bruma,Doan voegen niks toe en zijn miskopen.
Dit gaat John de Jong ,die wat mij betreft zo snel mogelijk op non actief gezet moet worden zodat hij niet meer schade kan aanrichten,niet meer fixen met een lb.
Wordt een zware taak deze zomer om de middelmaat te verkopen en kwaliteit in te kopen zodat er weer een psv waardige selectie staat.

 

+1/-0

Toch zal er wel iets moeten gebeuren met die linksback positie, want Viergever op die plek gaat ook niet lekker. Gisteren bij de 1-0 van NAC staat hij ook nog zo'n beetje op de middellijn waardoor ze achterin een man tekort hebben. Als Faber 'm dan toch als linksback blijft gebruiken, dan mag hij 'm ook wel vertellen dat hij niet steeds blind naar voren moet gaan, want dan worden ze aan de achterkant steeds overlopen.

 

+1/-0

Het heeft ook geen enkele zin om Viergever nu als linksback te gebruiken, dan is het centrum weer lek.
Zolang je geen echte LB hebt, kun je net zo goed met Sadilek doorgaan of Hendrixs er neer zetten.
Da's ook niet optimaal, dat snap ik ook wel maar de huidige oplossing is zowel chaos op LB als CV.
Dan beter op 1 plek paniek...tenzij Hendrix er wél voldoet. Wie weet.
Waarom wordt Ibi niet de kans gegeven? Het kan toch onmogelijk minder zijn dan de houten klazen welke nu ons middenveld vormen.
Ik mag toch hopen dat Lammers zaterdag vanaf het begin speelt; inmiddels zal het experiment Bergwijn = spits toch ook wel duidelijk hebben gemaakt dat 't volkomen zinloos is. Die moet gewoon van de vleugel komen om nog enig rendement te kunnen hebben.
Overigens valt ook Bergwijn me zwaar tegen. Het sjokt maar door het veld met een verongelijkt gezicht en de uitstraling van een speculaaspop die je tot de Pasen hebt bewaard.
Ik gok op een geflatteerde 2-0 al heb ik geen enkel idee hoe die ooit tot stand moet gaan komen.
Er zal toch wel een keer iemand opstaan die iets fatsoenlijks laat zien?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 24 januari 2020 om 11:22:


Overigens valt ook Bergwijn me zwaar tegen. Het sjokt maar door het veld met een verongelijkt gezicht en de uitstraling van een speculaaspop die je tot de Pasen hebt bewaard.
Ik gok op een geflatteerde 2-0 al heb ik geen enkel idee hoe die ooit tot stand moet gaan komen.
Er zal toch wel een keer iemand opstaan die iets fatsoenlijks laat zien?



Mocht Iemand morgen toch weer ongeinteresseerd rondsjokken dan hoop ik dat Faber die speler er al na 5 minuten demonstratief uit haalt.

Hoe wij twee goals in 1 wedstrijd moeten maken weet ik ook niet.

Maar als er morgen weer niemand opstaat, de boel op sleeptouw neemt, zich kapot werkt en SCOORT wanneer zich een kansje voor doet,zodat we drie punten kunnen bijschrijven, dan zitten de play offs er serieus aan te komen.

Moge die ellendige loterij - een afgang voor PSV - ons bespaard blijven.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 25 januari 2020 om 12:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 24 januari 2020 om 11:22:


Overigens valt ook Bergwijn me zwaar tegen. Het sjokt maar door het veld met een verongelijkt gezicht en de uitstraling van een speculaaspop die je tot de Pasen hebt bewaard.
Ik gok op een geflatteerde 2-0 al heb ik geen enkel idee hoe die ooit tot stand moet gaan komen.
Er zal toch wel een keer iemand opstaan die iets fatsoenlijks laat zien?



Mocht Iemand morgen toch weer ongeinteresseerd rondsjokken dan hoop ik dat Faber die speler er al na 5 minuten demonstratief uit haalt.

Hoe wij twee goals in 1 wedstrijd moeten maken weet ik ook niet.

Maar als er morgen weer niemand opstaat, de boel op sleeptouw neemt, zich kapot werkt en SCOORT wanneer zich een kansje voor doet,zodat we drie punten kunnen bijschrijven, dan zitten de play offs er serieus aan te komen.

Moge die ellendige loterij - een afgang voor PSV - ons bespaard blijven.



Als we morgen verliezen zal het mij niet verbazen dat Ernest ermee stopt, en terecht.
Laat die nepsnor en JdJ maar eens merken welke puinzooi ze ervan gemaakt hebben. Derksen had helemaal gelijk bij VI . Die twee maken zich belachelijk en ongeloofwaardig . Rest maar een ding.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

UsWilly schreef op 25 januari 2020 om 14:10:

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 25 januari 2020 om 12:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 24 januari 2020 om 11:22:


Overigens valt ook Bergwijn me zwaar tegen. Het sjokt maar door het veld met een verongelijkt gezicht en de uitstraling van een speculaaspop die je tot de Pasen hebt bewaard.
Ik gok op een geflatteerde 2-0 al heb ik geen enkel idee hoe die ooit tot stand moet gaan komen.
Er zal toch wel een keer iemand opstaan die iets fatsoenlijks laat zien?



Mocht Iemand morgen toch weer ongeinteresseerd rondsjokken dan hoop ik dat Faber die speler er al na 5 minuten demonstratief uit haalt.

Hoe wij twee goals in 1 wedstrijd moeten maken weet ik ook niet.

Maar als er morgen weer niemand opstaat, de boel op sleeptouw neemt, zich kapot werkt en SCOORT wanneer zich een kansje voor doet,zodat we drie punten kunnen bijschrijven, dan zitten de play offs er serieus aan te komen.

Moge die ellendige loterij - een afgang voor PSV - ons bespaard blijven.



Als we morgen verliezen zal het mij niet verbazen dat Ernest ermee stopt, en terecht.
Laat die nepsnor en JdJ maar eens merken welke puinzooi ze ervan gemaakt hebben. Derksen had helemaal gelijk bij VI . Die twee maken zich belachelijk en ongeloofwaardig . Rest maar een ding.



Ik heb niet gehoord wat Derksen te melden had maar de kreten belachelijk en ongeloofwaardig zijn dacht ik ook wel eens op hem zelf van toepassing.
Het lijkt wel of in de media er twee kampen zijn; een dat van Bommel aanvalt en eén ter verdediging van hem.

Misschien het beste dat we gewoon winnen vanmiddag dan hoeft Ernest ook niet op te stappen. ;)
Want laten we wel wezen; het was uitermate dapper van hem om tegen zijn zin in die rotklus op zich te nemen toen hem dat gevraagd werd.
Ik zou nu niet graag in zijn schoenen staan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 26 januari 2020 om 12:37:

open/sluit de onderstaande quote:

UsWilly schreef op 25 januari 2020 om 14:10:

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 25 januari 2020 om 12:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 24 januari 2020 om 11:22:


Overigens valt ook Bergwijn me zwaar tegen. Het sjokt maar door het veld met een verongelijkt gezicht en de uitstraling van een speculaaspop die je tot de Pasen hebt bewaard.
Ik gok op een geflatteerde 2-0 al heb ik geen enkel idee hoe die ooit tot stand moet gaan komen.
Er zal toch wel een keer iemand opstaan die iets fatsoenlijks laat zien?



Mocht Iemand morgen toch weer ongeinteresseerd rondsjokken dan hoop ik dat Faber die speler er al na 5 minuten demonstratief uit haalt.

Hoe wij twee goals in 1 wedstrijd moeten maken weet ik ook niet.

Maar als er morgen weer niemand opstaat, de boel op sleeptouw neemt, zich kapot werkt en SCOORT wanneer zich een kansje voor doet,zodat we drie punten kunnen bijschrijven, dan zitten de play offs er serieus aan te komen.

Moge die ellendige loterij - een afgang voor PSV - ons bespaard blijven.



Als we morgen verliezen zal het mij niet verbazen dat Ernest ermee stopt, en terecht.
Laat die nepsnor en JdJ maar eens merken welke puinzooi ze ervan gemaakt hebben. Derksen had helemaal gelijk bij VI . Die twee maken zich belachelijk en ongeloofwaardig . Rest maar een ding.



Ik heb niet gehoord wat Derksen te melden had maar de kreten belachelijk en ongeloofwaardig zijn dacht ik ook wel eens op hem zelf van toepassing.
Het lijkt wel of in de media er twee kampen zijn; een dat van Bommel aanvalt en eén ter verdediging van hem.

Misschien het beste dat we gewoon winnen vanmiddag dan hoeft Ernest ook niet op te stappen. ;)
Want laten we wel wezen; het was uitermate dapper van hem om tegen zijn zin in die rotklus op zich te nemen toen hem dat gevraagd werd.
Ik zou nu niet graag in zijn schoenen staan.



Maar als het alleen maar aan Van Bommel lag, was het geen rotklus. De kwalitatief goede, door Van Bommel verkeerd gebruikte spelers zouden allemaal gelijk weer gaan opleven, bevrijd van zijn juk. ;)

Dat het anders loopt, betekent in ieder geval dat de waarheid eerder in het midden ligt. Van Bommel is nog zeker geen toptrainer, maar de spelers groep zit ook niet goed in elkaar. Haal je enige speler met veel scorend vermogen weg (Malen) en er blijft heel weinig over.

 

+1/-0

Nou we mogen weer de wei in. Eens kijken wat onze jongens er vandaag van gaan bakken. Ik zet in op een zwaarbevochten overwinning. Om er vervolgens volgende week met historische cijfers af te gaan tegen onze Amsterdamse vrienden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Unnerstall; Dumfries, Schwaab, Hendrix, Viergever; Rosario, Afellay, Ihattaren; Bruma, Lammers, Gakpo



Zeg 't maar jongens. Hendrix centraal, Ibi middenveld en Bruma toch weer basis (vanwege Bergwijn's afwezigheid).

Faber moet het wel echt niet zien zitten in Doan als die Bruma toch weer de voorkeur geeft. Bovendien vind ik Thomas's afwezigheid een beetje vreemd, speelde toch zeker niet slecht de laatste wedstrijden en liet altijd zien dat hij honger heeft.

 

+1/-0

Het vervelende is helemaal, dat Ajax ook niet zo goed is dit jaar. Een PSV in normale doen had gewoon kampioen kunnen worden.

Als Malen niet geblesseerd was geweest, en De Jong had wel een paar goede versterkingen deze winterstop gehaald, had het zelfs met dit elftal nog gekund.

 

+1/-1

Komop nou eindelijk eens een kans afmaken heren, komop PSV!

Edit: Ik heb om een of andere reden alweer een min te pakken. Achterlijk gewoon

EDit2: Jaaaa Dumfries! Komop mannen, nog een paar dr bij!

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 26 januari 2020, 18:07:59.

 

+2/-1

Het lijkt erop dat ons dit seizoen helemaal niets bespaard blijft. Hoe bizar dit

 

+1/-0

En weer ga ik gelijk krijgen, ik ga morgen staatslot halen , 3 wedstrijden op rij de toto goed.

 

+1/-1

Ben al sinds de jaren 90 PSV supporter. En heb nog NOOIT zo'n seizoen meegemaakt.

Dan lijkt het eindelijk een keer goed te vallen en trekt zo'n zak stront van de KNVB alweer een rode kaart die niet terecht is.

Op deze manier kom je nooit meer met de kop boven water.

Het is slecht. Maar het zit ook totaal niet mee.

Wat een kwalitatief kut elftal ook.

 

+2/-1

Het is bar en boos, maar de hoeveelheid pech die we dit jaar hebben, is echt niet te geloven.....

 

+1/-0

Ik ben calimero als de neten, I know, maar dit zijn typisch die rode kaarten die wij tegen krijgen. En dan trapt een AZer na en krijgt hij niks, of slaat een AZer een bal uit de lucht in de 16 en is het niks.

Ik zou Gakpo trouwens direct hebben gewisseld na die bal van hem, want een dramatische beslissing op dat moment gegeven de situatie van PSV.

Verder was de tweede helft niet dramatisch. 3 100% kansen gehad, helaas maar 1 goal.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Ere] PSV-FC Twente zo 26-1-2020