open/sluit de onderstaande quote:ShinyAzurill schreef op 26 juni 2022 om 20:19:
open/sluit de onderstaande quote:psv-freak schreef op 26 juni 2022 om 20:17:
open/sluit de onderstaande quote:ShinyAzurill schreef op 26 juni 2022 om 20:08:
Heel grote stunt om een wisselspeler van een club uit Zwitserland te halen
Hele stunt om een Italiaans international met clubs voor het uitzoeken te halen, bedoel je?
Ik had 'm graag naar Eindhoven zien komen, knap dat het Feyenoord blijkbaar wel (bijna) gelukt is.
Schijnbaar wil hij niet bij PSV op de bank komen zitten (waarvoor hij in beeld was).
Maar aangezien jij hem graag zag komen, wat zijn zijn sterke en zwakke punten? Hoe veel wedstrijden heb je hem zien spelen?
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.489
Reg.: 18 juli 2017
Favoriete opstelling: geen
Hoever, Savinho, Simons... Er lijken genoeg talenten naar PSV te komen. Onze laatste "grote" aankoop in deze categorie was Romero, dat was helaas geen groot succes. Daarom ben ik niet per sé rouwig dat we deze jongen niet halen.
Ik zie PSV graag prijzen winnen. En die win je nou eenmaal eerder met jongens die iets ouder zijn, dan met talenten zonder ervaring van 20 of nog jonger. Ik ben daarom ook nog niet heel tevreden met de huidige transfer(geruchten).
Voor Feyenoord vind ik het an sich wel een stunt dat ze een speler kunnen halen die aan grotere clubs werd gelinkt en die net zijn debuut heeft gemaakt in het Italiaanse elftal.
Skipper
Fan van PSV
Debutant Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 1.166
Reg.: 8 november 2019
open/sluit de onderstaande quote:psv-freak schreef op 26 juni 2022 om 22:54:
open/sluit de onderstaande quote:ShinyAzurill schreef op 26 juni 2022 om 20:19:
open/sluit de onderstaande quote:psv-freak schreef op 26 juni 2022 om 20:17:
open/sluit de onderstaande quote:ShinyAzurill schreef op 26 juni 2022 om 20:08:
Heel grote stunt om een wisselspeler van een club uit Zwitserland te halen
Hele stunt om een Italiaans international met clubs voor het uitzoeken te halen, bedoel je?
Ik had 'm graag naar Eindhoven zien komen, knap dat het Feyenoord blijkbaar wel (bijna) gelukt is.
Schijnbaar wil hij niet bij PSV op de bank komen zitten (waarvoor hij in beeld was).
Maar aangezien jij hem graag zag komen, wat zijn zijn sterke en zwakke punten? Hoe veel wedstrijden heb je hem zien spelen?
Ik volg hem al sinds zijn 11e toen hij bij de jeugd van Genoa ontdekt werd. Jij niet? Tsss... Wat ben jij nou voor een liefhebber?
Zonder gekheid, wat tijn0 ook zegt, ik zie graag talent naar PSV komen, zeker als er meerdere topclubs achteraan zitten. Daarvoor hoef ik hem echt niet persoonlijk te kennen, ik laat mijn mening afhangen van de scouts van die topclubs. Als die hem interessant vinden, vind ik dat ook.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Drenthe
Forumreacties: 400
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
Gewoon twee jaar, aangezien Feyenoord een eenzijdige optie had om zijn contract verlengen.
Hoe kun je in hemelsnaam zeggen dat Feyenoord de spelers beter kan verkopen als ze dit seizoen voor het eerst in de clubhistorie een speler verkocht hebben voor meer dan 20 miljoen. Zelfs als Feyenoord alle bonussen voor Sinisterra krijgt heeft PSV in de historie al zes spelers verkocht voor een hoger bedrag en daar kunnen er deze maand nog meer bijkomen indien Sangaré of Gakpo nog vertrekken.
Heppie Berrie
Mister PSV
Uit: 's-Hertogenbosch
Vak: Zuid - FF
Forumreacties: 1.511
Reg.: 10 mei 2000
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.072
Reg.: 23 juli 2000
Heppie Berrie
Mister PSV
Uit: 's-Hertogenbosch
Vak: Zuid - FF
Forumreacties: 1.511
Reg.: 10 mei 2000
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Vak: -
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
Je kunt zeggen van het Feyenoord-publiek wat je wil, en er is genoeg van te vinden, maar hun optimisme ieder jaar is wel aanstekelijk. Je gaat dan bijna geloven dat ze iets kunnen klaarspelen. En eens in de zoveel jaar komt het een keer uit, dus er is altijd de hoop voor ze.
Vind ze vanavond best behoorlijk spelen, creëren alleen veel te weinig echt grote kansen. Desondanks, veel poppetjes moeten vervangen en er staat best een behoorlijk elftal. Zelfs als ze vanavond punten verspelen. Derde moet wel lukken, zou je zeggen.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler EK
Derde plek PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Vak: -
Forumreacties: 2.508
Reg.: 23 juni 2013
Skipper
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 1.166
Reg.: 8 november 2019
Je zag gisteren heel duidelijk dat ze geen echte spits hebben. Best een paar aardig grote kansen gecreeerd, al waren het voor meer dan helft schoten van buiten de 16. In de samenvatting bij ESPN vanochtend zat geen enkele kans van Heerenveen, terwijl zij toch ook wat aardige mogelijkheden hadden.
Als Feyenoord geen echte spits meer haalt, gaan ze het nooit lang volhouden dit seizoen.
Uit: Dongen
Forumreacties: 1.971
Reg.: 8 oktober 2005
open/sluit de onderstaande quote:tijn0 schreef op 07 augustus 2022 om 21:34:
Doorgaans is dat het geval. Maar eens in de zoveel jaar, houden ze het vol. Echter, zo beginnen heb ik ze wel vaker zien doen.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
PSV Forum » Nederlandse competities » Feyenoord