Uit: Dongen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.971
Reg.: 8 oktober 2005
Favoriete opstelling: geen
Het leuke is wel dat je steeds meer "zekerheden" ziet verdwijnen. Spelers die op basis van hun performance altijd wel minstens een 7 scoren.
Blind steeds minder stabiel
Tadic steeds minder stabiel
Onana weg
Gravenberg weg
Tagliafico bijna weg
Martinez bijna weg
Ihattaren -> niet stabiel
Bergwijn -> niet stabiel
Anthony -> niet stabiel
Vraag me af hoe dit er komend jaar uit gaat zien.
forza vessem
Fan van PSV
Legende
Uit: vessem
Vak: West - K
Forumreacties: 639
Reg.: 22 juli 2006
open/sluit de onderstaande quote:Kleine1 schreef op 06 juli 2022 om 03:31:
open/sluit de onderstaande quote:Rickardoko schreef op 05 juli 2022 om 22:33:
Bergwijn is natuurlijk een versterking voor Ajax maar 32,5 miljoen betekent ook dat Tottenham tot het einde hoog in de boom bleef zitten. Overmars had dit beter onderhandeld dan Hamstra en Huntelaar. Ik vind het bizar veel geld maar ook goed nieuws want er blijft minder geld over voor de overige posities.
En ze zijn er nog niet … ik snap eerlijk gezegd niet dat ze moeten onderhandelen over betaal termijnen …. Hoeft een club die geld heeft, niet gewoon in 1x af te tikken dan??
Oh, ik lees net in 4 termijnen … wat een bs zeg ….
Enne, 32,5 miljoen vinden ze bij Ajaks een terecht bedrag, omdat sinisterra ook voor 30 milj weggaat?! Ik neem aan dat dit door de Telegraaf verzonnen is, en niet van Ajaks zelf komt?!
Fox
Fan van PSV
Mister PSV
Runner-up PSV Quiz Seizoen 03/04
Winnaar Europese toto 03/04
Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 04
Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - U
Forumreacties: 15.410
Reg.: 13 oktober 1999
Zonder CL en transfers draait Ajax ik meen 50 miljoen per jaar verlies. Het is dus alles behalve een gezond bedrijf. Helaas voor ons doen ze het op dat vlak heel erg goed, maar als het dat 2 jaar niet gaat kan het heel anders zijn. Dat weten ze daar ook wel dus vandaar dat ze voorzichtig zijn.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
Remigio
Fan van PSV
Mister PSV
Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004
Uit: Amsterdam
Vak: -
Forumreacties: 6.153
Reg.: 26 maart 2000
open/sluit de onderstaande quote:
Martinez begint ook al te morren... heerlijk
Ajax wil Lisandro Martinez alleen voor de absolute jackpot laten gaan. Daar De Telegraaf eerder nog repte van een vraagprijs van vijftig miljoen euro - dat Manchester United afgelopen week al op tafel legde - zet het technisch duo Gerry Hamstra en Klaas-Jan Huntelaar nu nog hoger in voor de Argentijn. Ajax zou nu denken aan een bedrag van zestig miljoen, inclusief eenvoudig te behalen bonussen. Martínez zelf eist op zijn beurt dat 'H2' met the Red Devils om de onderhandelingstafel gaan zitten.
Dit bericht is gewijzigd op 11 juli 2022, 09:21:57.
Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Tilburg
Forumreacties: 375
Reg.: 27 oktober 2019
Laat Ten Hag en andere clubs maar flink trekken aan die spelers ….
Dan zijn ze er komend seizoen niet meer bij, en moet Ajaks alsnog vervangers halen, of ze blijven en lopen (zeker in het begin v/h seizoen) lekker te balen omdat ze hun droom transfer hebben gemist … hopelijk al meteen met puntverlies tot gevolg!
Ach, dat hoop ik elk jaar... toch gebeurt het zelden.
Maar de gedachte alleen al blijft leuk
Met dit soort transfers blijf het voor Ajax mogelijk om de gaten te dichten en de vele miskopen (want laten we vooral niet al die jongens vergeten die gehaald worden in de categorie 0 - 7,5 mln waar je nooit meer iets van hoort) te compenseren.
Zou mooi zijn als ze eens 1 of 2 jaar niet van zulke transfers hadden.
We hebben meer Onana's, Mazraoui's, Tagliafico's nodig bij Ajax..
Jongens die ook echt voor heeeel veel verkocht hadden KUNNEN gaan worden, maar die wel (bijna) gratis de deur uit wandelen.
Dan verdampt het bij Ajax wel heel hard.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 375
Reg.: 27 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.072
Reg.: 23 juli 2000
Uit: Newcastle
Forumreacties: 32
Reg.: 28 augustus 2003
Zonder Ten Hag was hij (en misschien Antony en Brobby?) echt niet bij ManU terecht gekomen.
Is een beetje te vergelijken met Koeman die voor veel Nederlandse inbreng bij Barcelona zorgde.
Ajax kan flink cashen en "hun jongens" mogen af en toe met CR7 (edit: of niet - bod van £210m(!)) in het veld staan voordat ze weer voor de Kerst weggestuurd worden.
Maakt niet uit, want de zak met poen is dan al lang binnen, en die gaat lang mee als ze door het gemis van Overmars alleen maar middelmaat aantrekken.
psv para siempre
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Den Haag
Forumreacties: 1.158
Reg.: 5 november 2004
Door al het inkomende geld van transfers en CL succes liggen ze gewoon mijlenver voor op ons. Ze kopen een speler (Bergwijn) voor ruim 30m en wij zijn al blij indien we 30m kunnen krijgen voor onze spelers. Liever lief zijn en 6m vragen dan de hoofdprijs die 020 wel gewoon durft te vragen.
En wat doen wij? Huren huren en ook nog eens bankzitter van degradatie kandidaat.
Hoewel ik Luuk en Guus prima aankopen vind, vraag ik me af of wij wel spelers scouten? Brazilië (JdJ heeft daar een groot netwerk volgens eigen zeggen), Argentinië etc, ik zie daar weinig tot niets van helaas. Op deze wijze worden ze in Amsterdam met vlag en wimpel kampioen. Maar ik laat me verrassen.
Onze spelers hebben ook veel minder laten zien. Die lui van Ajax hebben afgelopen jaar alles gewonnen in de poulefase van de CL, een zeldzame prestatie. En dat met fucking Pasveer in de goal, een keeper van zeer beperkt niveau. Dan kunnen wij wel zien dat ze allemaal best veel matige wedstrijden spelen tegen waardeloze tegenstanders, maar ze hebben wel iets op hun cv waar die van ons niet aan tippen kunnen. We eindigen zelfs in de derde Europacup twee ronden achter Feyenoord.
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Ze worden elk jaar op voorhand met vlag en wimpel kampioen, maar afgelopen jaar was vooral met vlag en fluit. Als wij sterker worden en zij zwakker dan worden onze kansen alleen maar beter.
We gaan wel zien of ze met al hun dure spelers een goed draaiend team kunnen maken. De doelpunten van Haller krijg je met Bergwijn in ieder geval niet.
Ze verloren net als ons tegen Benfica, waarbij bij ons vooral het scorend vermogen mistte. Met De Jong en Til erbij is dat probleem deels opgelost.
Uit: Hellevoetsluis
Forumreacties: 2.300
Reg.: 28 april 2007
PSVeghel
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Uit: Veghel
Vak: Noord - TT
Forumreacties: 29
Reg.: 14 maart 2022
open/sluit de onderstaande quote:neva schreef op 17 juli 2022 om 19:18:
Mootje schijnt stiekem naar Marokko afgereisd te zijn. Hopelijk is het waar.
PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax