Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 18 19 20 21 22

Afgelopen weekend werd al verwacht dat Haps tegen PSV als linksbuiten zou spelen en Larsson op de bank zou zitten om zo Dumfries af te kunnen stoppen. Afgelopen seizoenen hebben ze ook regelmatig met Toornstra als linksbuiten gespeeld. Als ze dit nu weer zouden doen, zou je Ozyakup weer op het middenveld kunnen zetten. Lijkt me alleen veel te statisch tegen de kleinere clubs. Dan ben je nog meer afhankelijk van een bevlieging van Berghuis dan dat je nu al bent.

 

+1/-0

En je hebt enkel Narsingh van de bank.....

 

+1/-0

Als Larsson weg is, houden ze sowieso maar 3 aanvallers over in de selectie. Sinisterra ligt er nog maanden uit en Jorgensen is voorlopig ook nog niet inzetbaar. Alle aanvallers uit de jeugd komen volgens Advocaat nog te kort om in de wedstrijdselectie te zitten. Hou je Berghuis, Bozenik en Narsingh over ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 27 februari 2020 om 12:50:

Als Larsson weg is, houden ze sowieso maar 3 aanvallers over in de selectie.


Weinig aanvallers overhouden in je selectie. Waar ken ik dat ook alweer van?

 

+2/-0

Ik zit gisteren te kijken want ik had wel verwacht dat het een walk-over zou worden en had mooie betjes staan en werkelijk waar, na 11 minuten spelen al 4x knullig de bal over de zijlijn geschoten, NAC het spel laten bepalen (zo naief van NAC) en voorzichtig was het eerste gemompel al te horen. Er vliegt een vrije trap binnen, een strafschop, een keepersblunder en de wedstrijd was 9 minuten laten zo klaar als een klontje. Maar Feyenoord speelde echt niet zo goed en dat geeft me hoop voor zondagmiddag tegen Willem II.

Ze leven nu op een wolk maar het is zo dunnetjes dat ze met 1 verloren partij er zo hard af zullen donderen dat ze het nog moeilijk gaan krijgen. De vraag is alleen.... hoe lang blijft het goed gaan? Hoe langer dat duurt des te meer kans ze hebben op CL voetbal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 06 maart 2020 om 12:38:

Ik zit gisteren te kijken want ik had wel verwacht dat het een walk-over zou worden en had mooie betjes staan en werkelijk waar, na 11 minuten spelen al 4x knullig de bal over de zijlijn geschoten, NAC het spel laten bepalen (zo naief van NAC) en voorzichtig was het eerste gemompel al te horen. Er vliegt een vrije trap binnen, een strafschop, een keepersblunder en de wedstrijd was 9 minuten laten zo klaar als een klontje. Maar Feyenoord speelde echt niet zo goed en dat geeft me hoop voor zondagmiddag tegen Willem II.

Ze leven nu op een wolk maar het is zo dunnetjes dat ze met 1 verloren partij er zo hard af zullen donderen dat ze het nog moeilijk gaan krijgen. De vraag is alleen.... hoe lang blijft het goed gaan? Hoe langer dat duurt des te meer kans ze hebben op CL voetbal.



Ik zou willen dat we de werklust van Feyenoord hadden dan zouden we toch echt beter voetbal zien. Feyenoord gaan wij echt niet meer inhalen die voetballen iedere week beter dat moet jij toch ook zien Sir Tinus. Bovendien heeft Feyenoord gedaan wat wij verzaakt hebben , NAC niet laten voetballen.

 

+1/-0

Betekent het wanneer Feyenoord de beker wint, dat Utrecht recht heeft op het ticket el, of komt psv daarvoor in aanmerking mochten ze 4e eindigen?

 

+1/-0

Dan gaat dat ticket naar de nummer vier van de Eredivisie. Sinds twee of drie seizoenen gaat het Europese ticket niet meer naar de verliezend bekerfinalist

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 08 maart 2020 om 00:56:

Dan gaat dat ticket naar de nummer vier van de Eredivisie. Sinds twee of drie seizoenen gaat het Europese ticket niet meer naar de verliezend bekerfinalist



Graag zou ik de inzet bij ons willen zien die Feyenoord toont tegen Willem II. Hoop niet dat we in Groningen zit voetbal vertonen maar ook voor de aanval kiezen en druk zetten.

 

+1/-0

Feyenoord zit toch flink in de problemen als ik onderstaande lees. Zo konden ze met Advocaat en relatief lage kosten wat contracten verlengen zodat ze de club bij elkaar konden houden maar zelfs dat lukt niet. Als ze Fer (eigenlijk hun op een na beste speler) niet kunnen behouden met enkel een nieuw contract dan wordt het wel lastig. Botteghin is geen topper maar ze hebben natuurlijk wel back-ups nodig en het verlengen met Kokcu gaat ook niet zo vlot. Tevens is er niet eens geld voor transfervrije spelers zoals Linssen.

Kokcu verkopen nu het nog kan zou een oplossing zijn maar ze zagen in hem het grootste talent van de NL velden en die marktwaarde is toch ook gekelderd. Ik ben heel erg benieuwd maar Feyenoord staat er niet best op denk ik.

open/sluit de onderstaande quote:



Leroy Fer en Eric Botteghin hebben nog geen overeenstemming met Feyenoord bereikt over een nieuw contract, zo meldt Voetbal International dinsdagochtend. De twee routiniers willen graag verlengen en de club wil met het tweetal door, maar in de voorstellen zit nog een te groot gat tussen vraag en aanbod, aldus het weekblad.

Feyenoord heeft in het salarishuis slechts beperkte ruimte en moet ook voorzichtig handelen in de coronacrisis. Zo probeerden de Rotterdammers eerder al Bryan Linssen transfervrij over te nemen van Vitesse. Feyenoord kon de aanvaller echter niet genoeg salaris bieden, waardoor hij zijn carrière waarschijnlijk in het buitenland gaat vervolgen.


 

+1/-0

Tja, des te zuurder dat ze dit seizoen boven ons zijn geëindigd. Van Bommel wilde heel graag Berghuis zoals bekend, waar PSV niet kon of wilde doorpakken. Blunder van de eerste orde natuurlijk als je vervolgens voor een soortgelijk bedrag Bruma ophaalt.

Anderzijds is het niet verkopen van je beste speler van Feyenoord kant sportief een goede zet gebleken, financieel een groot risico. Nu de coronacrisis ons land teistert gaat een nieuw stadion niet gebeuren en heeft Feyenoord een salarishuishouding die volstrekt uit balans is met haar inkomsten. Feyenoord is een van die clubs waar het water aan de lippen zal staan zoals H'veen, FC Groningen en Vitesse.

 

+1/-0

Ik vraag me oprecht af hoeveel zij financieel moeten inleveren als Linssen nu aangeeft dat hij financieel bij Vitesse meer kan krijgen als wat Feyenoord hem aanbood. Dan zit er in ieder geval iets goed mis.

 

+1/-0

Je moet toch 20 a 23 spelers hebben over 2 maanden, of je ze nu verlengd (gratis qua transferwaarde), transfervrij ophaalt of koopt scheelt gigantisch natuurlijk in het bedrag wat je nodig hebt. Daarom vind ik het zo vreemd dat ze Linssen niet binnen hebben kunnen hengelen. Maar het behouden van Fer, het verlengen van Kokcu en het behouden van Advocaat zijn toch de key important zaken deze transferperiode. Er gaan ook nog een paar huurspelers weer weg en ze hebben Larsson niet eens vervangen.

Karsdorp vertrekt en Nieuwkoop komt ervoor terug. Narsingh vertrekt en El Hankouri en Emil Hansson komen ervoor terug. Ie en misschien Botteghin vertrekken en daarvoor komt Verdonk terug, Tapia Ozyakup Kelly en misschien Fer gaan vertrekken en er is geen stuiver terug voor een vervanger te halen. Als je dacht dat het niet meer erger kunt moet je nagaan hoe goed Advocaat is met jeugdspelers, die nu allemaal komen ipv de ervaren jongens.

Zoveel transferwaarde hebben ze ook niet op het veld staan. Ik ben blij dat ik geen supporter ben van Feyenoord want het enige goede nieuws is dat ze waarschijnlijk met Arnesen een goede technisch manager/directeur hebben. Ik heb zelfs bij Advocaat geen heel goed gevoel met de nieuwe selectie die lijkt te ontstaan. Een volle kuip is ook niet aan de orde en daarmee de overvloed aan pingels ook weer minder :)

 

+1/-0

Feyenoord gaat ook veel last krijgen van wedstrijden zonder publiek, zij hebben altijd het meeste thuisvoordeel van allemaal met hun fanatieke aanhang en scheidsrechters die daar weer op reageren.
Dat zij spelers zoals Linssen nu geen enorm salaris gaan betalen snap ik wel, dat kunnen ze niet verkopen richting de spelersgroep die moet inleveren. In dat opzicht zal het ook voor PSV lastig worden een speler zoals van Ginkel binnen te harken.

 

+1/-0

Tenzij die spelers ook direct xx% van hun salaris minder krijgen, en het volle salaris als de korting ophoudt. Maar eens hoor, het kan tot vragen leiden, als iedereen minder betaalt krijgt en je betaalt bijvoorbeeld wel 1M tekengeld.

 

+1/-0

'Feyenoord meldt zich opnieuw bij Linssen'
Feyenoord heeft zich naar verluidt opnieuw gemeld bij de transfervrije Bryan Linssen. De 29-jarige aanvaller zou een eerder voorstel hebben afgewezen, omdat hij bij Vitesse meer kon verdienen. Feyenoord heeft concurrentie vanuit Engeland, Duitsland en Dubai om Linssen vast te leggen. (Bron: AD)

Ik heb het gevoel dat die Arnesen wel weet hoe hij het spel moet spelen. In de AD voetbalpodcast werd al duidelijk dat Advocaat verwacht dat het met Kokcu Botteghin en Fer ook wel goed komt.

 

+1/-0

Het spel is begonnen, Feyenoord werd met 4-2 opgedroogd bij Fortuna met een goed spelende Diemers (die ook bij AZ op het lijstje stond ipv De Wit) en ze waren overtuigd dat hij de middenvelder is die Feyenoord nodig heeft. Ipv dat ze het geld gebruiken om Kokcu te verlengen, Fer te behouden of een links buiten te halen, gebruiken ze het voor een 27 jarige van Fortuna.

 

+1/-0

ondertussen heeft Feyenoord haar selectie rond denk ik met het verlengen van aantal spelers en aantrekken van Diemers en Linssen. Dit betekend dat zij er staan wanneer de competitie begint en niet hoeven te wachten tot einde transfer markt met huren van spelers en deze dan in te passen.
Ben bang dat wij daar wel veel last van krijgen.

 

+1/-0

Op korte termijn misschien voordelig, maar we hebben het over Diemers en Linssen. Geen spelers voor een topclub (Linssen wellicht voor de breedte).

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 18 19 20 21 22

PSV Forum » Nederlandse competities » Feyenoord