Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 26 pagina's: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26

Gelijkspelletje.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 28 oktober 2024 om 11:01:

Op dit moment heeft Ajax ook maar vijf verliespunten, dus wat dat betreft zou winst voor Feyenoord beter zijn. Dan hebben ze allebei acht verliespunten.
Ik zie alleen Feyenoord niet meer veel weggeven en dus als onze grootste concurrent.

Ik geef meteen toe dat het niet waarschijnlijk is maar onmogelijk is het ook niet. Stel dat ajax wint in rotterdam (doen ze normaal gesproken meestal, feyenoord verkloot het regelmatig tegen hun) en daarna verslaan ze ons ook nog eens dan is het verschil opeens maar 2 punten en komt de druk er vol op.

+1/-0

Op dit moment staan we 8 punten voor op Feyenoord en 5 op Ajax. Dat maakt het voor mij iets makkelijker om woensdag voor Feyenoord te zijn. Ik heb namelijk hetzelfde gevoel m.b.t. Ajax als PSVRijnwoude hierboven. Ook al besef ik dat het niveau van Ajax tot op heden nog geen aanleiding geeft om ze als titelkandidaat te beschouwen en lijkt Feyenoord zijn draai inmiddels wel gevonden te hebben.

Maar als het onverhoopt op een gelijkspelletje uitdraait, zal ik uiteindelijk nog tevredener zijn, omdat ze dan in totaal 4 punten verspeeld hebben.

+1/-0

Ik verwacht net als vorig jaar een ruime uitslag in het voordeel van Feyenoord. Maar wat je zegt Bas.. gelijkspelletje is het beste resultaat voor PSV.

+1/-0

Een gelijkspel met links en rechts aan beide kanten wat kaarten en flink wat belasting voor onze Amsterdamse vrinden lijkt me het beste.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

EHVDGXT schreef op 29 oktober 2024 om 07:32:

Een gelijkspel met links en rechts aan beide kanten wat kaarten en flink wat belasting voor onze Amsterdamse vrinden lijkt me het beste.

Telt een eventuele rode kaart al voor zaterdag of is dat te kort?

+1/-0

Bij directe rode kaarten heb je de kans dat de behandeling van de zaak, of het beroep, over het weekend heen getild wordt. Een geelrode kaart betekent automatisch een schorsing voor de eerstvolgende competitiewedstrijd.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 26 pagina's: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26

PSV Forum » Nederlandse competities » Feyenoord