Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 943
Reg.: 19 februari 2006
Favoriete opstelling: geen
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Drenthe
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 400
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Hendrikus schreef op 28 oktober 2024 om 11:01:
Op dit moment heeft Ajax ook maar vijf verliespunten, dus wat dat betreft zou winst voor Feyenoord beter zijn. Dan hebben ze allebei acht verliespunten.
Ik zie alleen Feyenoord niet meer veel weggeven en dus als onze grootste concurrent.
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.489
Reg.: 18 juli 2017
Op dit moment staan we 8 punten voor op Feyenoord en 5 op Ajax. Dat maakt het voor mij iets makkelijker om woensdag voor Feyenoord te zijn. Ik heb namelijk hetzelfde gevoel m.b.t. Ajax als PSVRijnwoude hierboven. Ook al besef ik dat het niveau van Ajax tot op heden nog geen aanleiding geeft om ze als titelkandidaat te beschouwen en lijkt Feyenoord zijn draai inmiddels wel gevonden te hebben.
Maar als het onverhoopt op een gelijkspelletje uitdraait, zal ik uiteindelijk nog tevredener zijn, omdat ze dan in totaal 4 punten verspeeld hebben.
Uit: Dongen
Forumreacties: 1.971
Reg.: 8 oktober 2005
Uit: Eindhoven Rockcity
Vak: Oost - V
Forumreacties: 2.059
Reg.: 30 augustus 2005
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
open/sluit de onderstaande quote:EHVDGXT schreef op 29 oktober 2024 om 07:32:
Een gelijkspel met links en rechts aan beide kanten wat kaarten en flink wat belasting voor onze Amsterdamse vrinden lijkt me het beste.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Ok goed, inderdaad besloten dat een gelijkspel voor ons het beste uitkomt. Maar dan geen 0-0 , dan krijg je dat gezwam weer dat Fabiola (of weet ik hoe hij heet) de boel achter zo goed heeft dichtgekregen. En hebben de verdedigers weer even wat zelfvertrouwen. Dus een 2-2 ofzo, maar dan zonder goals van Brobbey, anders is die opeens weer los. Ook graag geen goal van Wout, die kan ik niet uitstaan. Wel graag veel kaarten, blessures en overbelastingen.
En toch zit ik eigenlijk gewoon stiekem te hopen op een overwinning van feyenoord, hoe slecht dat ook is voor ons.
Corinthians
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Vak: -
Forumreacties: 8
Reg.: 2 november 2018
Het beste scenario is dat ajax vanavond wint en wij aanstaande zaterdag....maarja.
Spelen tegen een ajax met zelfvertrouwen en durf daar heeft psv in Amsterdam geen goede ervaring mee, dan liever tegen een ploeg met weinig zelfvertrouwen.
Dus... inderdaad een gelijkspel om Feyenoord op een nog grotere achterstand te zetten.
open/sluit de onderstaande quote:Corinthians schreef op 30 oktober 2024 om 18:03:
Het beste scenario is dat ajax vanavond wint en wij aanstaande zaterdag....maarja.
Corinthians
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Vak: -
Forumreacties: 8
Reg.: 2 november 2018
Vak: Oost - WW
Forumreacties: 5.319
Reg.: 29 juli 2005
Nou die zijn ook weer van hun roze wolk af. Werd er niet goed van, dat gegeil in de media. Alsof Hwang, Osman, Reid en Bruno zo uit de hemelpoort kwamen gelopen. Ik merkte nu ook juist dat ik wel een goed gevoel kreeg van de goals van Ajax. Dat Feyenoord is me veel te arrogant geworden; een beetje des Ajax zelfs.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
open/sluit de onderstaande quote:Hendrikus schreef op 30 oktober 2024 om 18:37:
Je hebt toch gelijk PSVRijnwoude, als Ajax een goal maakt baal ik daar enorm van. Dan nog liever Feyenoord, maar ja 0-2 na een half uurtje🤔
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
open/sluit de onderstaande quote:
Hendrikus
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Helmond
Forumreacties: 224
Reg.: 16 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:
Ik begin toch wat nerveus te worden voor zaterdag. Stel dat ajax dan ook wint is het verschil gewoon maar twee punten. En zoals ze nu spelen... dan in de arena, vol halve zolen en geen fans van ons...
open/sluit de onderstaande quote:Kleine1 schreef op 30 oktober 2024 om 19:20:
Ik denk dat die Priske weer veel commentaar gaat krijgen … en terecht, want die tactiek lijkt natuurlijk nergens op.
Ik neem aan dat Bosz goed zit te analyseren.
PSV Forum » Nederlandse competities » Feyenoord