Corinthians
Fan van PSV
Debutant Oranje
Vak: -
Forumreacties: 8
Reg.: 2 november 2018
Favoriete opstelling: geen
Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Tilburg
Forumreacties: 370
Reg.: 27 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:Corinthians schreef op 30 oktober 2024 om 19:41:
Helaas voor Feyenoord hebben ze geen Dessers meer.
Overigens gaat ajax zaterdag natuurlijk veel meer ruimte weggeven, die zullen nooit op deze manier een hele tweede helft alleen verdedigen op eigen helft.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Drenthe
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 390
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
Ja dat geintje op het eind met die bank van ajax die het veld instormt vanwege een ''overtreding'' zagen we in europa ook al.
Ik verbaasde me erg over het rondspelen achterin, dat ging eigenlijk perfect, alsof ze al jaren zo samenspelen, automatismen. Toch vreemd als je bedenkt dat ze nooit in dezelfde samenstelling spelen.
Hopelijk is dit niet hun ''girona'' wedstrijd.
Denk dat we het zwaar gaan krijgen daar, tenzij we voorkomen en dan ruimte krijgen voor snelle uitbraken.
Over feyenoord, ik had van de afgelopen wedstrijden weinig van ze gezien. Ik vond het nu zwaar tegenvallen. Ik had echt meer verwacht van die Koreaan.
Ajax is gewoon ordinaire counterploeg. Ze spelen alles behalve Ajax voetbal. Maar goed, ik vind het prima dat ze bij Feyenoord gewonnen hebben, die hebben inmiddels 11 verliespunten. Ik verwacht een gelijkspel zaterdag in de Arena en dat is ook goed. Lastige uitwedstrijd zonder wat geblesseerde spelers.
Feyenoord is gewoon weggecounterd door Ajax. 2 ballen die toevallig goed vallen en leiden tot een doelpunt. En verder prima verdedigd.
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 943
Reg.: 19 februari 2006
open/sluit de onderstaande quote:StephanPSV schreef op 31 oktober 2024 om 08:22:
Ajax is gewoon ordinaire counterploeg. Ze spelen alles behalve Ajax voetbal. Maar goed, ik vind het prima dat ze bij Feyenoord gewonnen hebben, die hebben inmiddels 11 verliespunten. Ik verwacht een gelijkspel zaterdag in de Arena en dat is ook goed. Lastige uitwedstrijd zonder wat geblesseerde spelers.
Feyenoord is gewoon weggecounterd door Ajax. 2 ballen die toevallig goed vallen en leiden tot een doelpunt. En verder prima verdedigd.
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.815
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Ik vond ook dat Feyenoord nooit echt druk zette. Tegen PSV krijg je veel minder tijd om achterin rond te tikken. Je zag geen moment een Feyenoord dat er alles aan deed om nog een puntje eruit te slepen. Zelfs in de blessuretijd leek er nog iets van een handrem op. Een echt eindoffensief kwam er nooit echt.
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler EK
Derde plek PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Forumreacties: 2.508
Reg.: 23 juni 2013
Het ging de laatste weken voortvarend met de Rotterdammers waarbij de wedstrijd tegen Benfica het hoogtepunt was,een eentje in de poule was voor mij dan ook snel ingevuld.
Maar vaak zijn de resultaten het tegenovergestelde van de voorafgaande verwachtigingen,ajax pakte op zijn Italiaans de drie punten.
Psv is komende zaterdag gewaarschuwd voor onderschatting of gemakzucht.
Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Tilburg
Forumreacties: 370
Reg.: 27 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:Albert Trestena schreef op 31 oktober 2024 om 09:30:
Ik vond ook dat Feyenoord nooit echt druk zette. Tegen PSV krijg je veel minder tijd om achterin rond te tikken. Je zag geen moment een Feyenoord dat er alles aan deed om nog een puntje eruit te slepen. Zelfs in de blessuretijd leek er nog iets van een handrem op. Een echt eindoffensief kwam er nooit echt.
PSV Forum » Nederlandse competities » Feyenoord