PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Drenthe
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 430
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler EK
Derde plek PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Vak: -
Forumreacties: 2.513
Reg.: 23 juni 2013
Favoriete opstelling: geen
SouBavaria
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: West - JJ
Forumreacties: 3.367
Reg.: 23 december 2000
Van Feyenoord razend knap en het is ze gegund.
Maar vanuit City oogpunt? Als er bij een 3-2 voorsprong in minuut '89 (terwijl je al 14 minuten aan het brassen bent met 11) 4 mensen van de tegenstander in je eigen 16 staan en slechts 1 verdediger, dan is het sleutelwoord BEREIDHEID!
City is een verzadigd elftal dat niet meer voor deze trainer wil werken en dan krijg je dus dit. In de PL komen ze er al niet meer mee weg en Europees ook niet meer. KDB is ook echt niet meer vooruit te branden.
Ik vond de 3-2 en zeker de 3-3 iets te makkelijk gegeven van City eerlijk gezegd. Zeiden hier gister ook een paar, ze liggen natuurlijk wel onder een vergrootglas nu, misschien voor hen even beter om te zorgen dat ze de CL niet winnen? Maar eerlijk is eerlijk, 3-0 achter en dan 3-3 eindigen is natuurlijk razend knap van Feyenoord.
Passievrucht
Fan van PSV
Legende
Uit: Deurne
Forumreacties: 543
Reg.: 17 augustus 2005
open/sluit de onderstaande quote:Kleine1 schreef op 27 november 2024 om 13:16:
Niet zo gunstig voor ons zou ik zo denken ... was misschien beter geweest als zo onder plaats 24 zouden eindigen?
SouBavaria
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: West - JJ
Forumreacties: 3.367
Reg.: 23 december 2000
Niet zo gunstig voor ons zou ik zo denken ... was misschien beter geweest als zo onder plaats 24 zouden eindigen?
Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Tilburg
Vak: -
Forumreacties: 387
Reg.: 27 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:SouBavaria schreef op 27 november 2024 om 15:38:
Als wij vanavond winnen zie ik ONS PSV wel boven Feyenoord eindigen hoor. Dan zouden wij 1 punt meer hebben en ik ga er wel vanuit dat wij in de resterende potjes minimaal hetzelfde aantal punten halen als zij met het programma Sparta Praag en FC Bayern thuis en LOSC Lille uit.
Hendrikus
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Helmond
Forumreacties: 249
Reg.: 16 januari 2021
Wordt nog lastig zat om boven Feyenoord te eindigen. Liverpool lijkt me nul punten. Brest uit lijkt me ook lastig en Rode ster begint nu ook ineens te winnen.
Je moet of twee keer gelijkspelen of een keer winnen om minomaal tien punten te halen. Als Feyenoord thuis van Praag wint hebben ze al tien punten.
PSV Forum » Nederlandse competities » Feyenoord