PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Drenthe
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 570
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Hendrikus schreef op 18 februari 2025 om 20:51:
En meteen een bonusje van 11 miljoen, 7 ton voor een gelijkspel, uitverkocht huis volgende ronde. Die vangen gewoon dik 70 miljoen in de CL terwijl de competitie ruk is.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.276
Reg.: 30 november 2007
Favoriete opstelling: geen
Passievrucht
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Forumreacties: 676
Reg.: 17 augustus 2005
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 18 februari 2025 om 21:21:
open/sluit de onderstaande quote:Hendrikus schreef op 18 februari 2025 om 20:51:
En meteen een bonusje van 11 miljoen, 7 ton voor een gelijkspel, uitverkocht huis volgende ronde. Die vangen gewoon dik 70 miljoen in de CL terwijl de competitie ruk is.
Daar maak ik me dus ook zorgen om. En daarnaast kunnen ze flink gaan vangen voor die paixiao. Ajax heeft straks de CL miljonen binnen en speelt weer Cl dus die kunnen betere spelers halen. Feyenoord kan zich ook flink gaan versterken. Dit is allemaal echt niet in ons voordeel.
SouBavaria
Fan van PSV
Mister PSV
Vak: West - JJ
Forumreacties: 3.397
Reg.: 23 december 2000
Ik vind het wel mooi voor ze dat ze dat Milan eens een koekje van eigen deeg gegeven hebben. Kan er alleen mijn vinger niet op leggen wat het nu is met dit Feyenoord. Compleet weggepoetst tegen Leverkusen en Lille, heel vaak alle statistieken tegen, maar heel vaak ook WEL de resultaten gepakt en gekoesterd. Dat is toch een bepaalde kwaliteit. Ook veel afwezigen, dus ze trainen daar op een gedegen organisatie. En wat bij mij nu de extra verbazing wekt, is het feit dat wij, in de fase waarin PSV zit, juist de afgelopen maanden onze twee meest eenvoudige zeges boeken tegen juist dit Feyenoord. Raar, toch?
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
open/sluit de onderstaande quote:Passievrucht schreef op 19 februari 2025 om 09:11:
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 18 februari 2025 om 21:21:
Daar maak ik me dus ook zorgen om. En daarnaast kunnen ze flink gaan vangen voor die paixiao. Ajax heeft straks de CL miljonen binnen en speelt weer Cl dus die kunnen betere spelers halen. Feyenoord kan zich ook flink gaan versterken. Dit is allemaal echt niet in ons voordeel.
Geen reden om je zorgen te maken, toch? Wij verdienen ook minimaal 55 miljoen dit jaar en als we minimaal 2e worden doen we volgend jaar weer mee en minimaal 35 miljoen. Waarschijnlijk gaat Feyenoord deze miljoenen van de Champions League volgend jaar juist mislopen.
Vorig jaar heeft Feyenoord ook een hoop verdiend met de Champions League en verkopen van Geertruida, Wieffer en Gimenez, maar daar hebben ze ook niet echt iemand van waarde voor teruggehaald. Ze hebben 14 subtoppers gekocht afgelopen zomer.
(Nadje, Mitchel, Smal, Gonzalez, Osman, Carranza, Moussa, Carrillo, Targhalline, Lotomba) geen van deze zijn nu echt toppers.
Daarnaast heeft PSV ook veel spelers van flinke waarde zoals Dest, Tillman, Pepi, Schouten, Veerman, Bakayoko, etc.
Ik maak me niet direct zorgen hierover.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Nu lees ik weer dat feyenoord V Persie (per direct) als trainer willen aanstellen... Hoezo dan ? V Persie heeft werkelijk waar 1 wedstrijd goed gepresteerd (tegen ons pfff, maar wij werkten toen ook wel erg mee). Hij is voorstander van (veel te) aanvallend voetbal, terwijl Feyenoord zijn beste wedstrijden speelt en ze een ''beetje achterover kunnen hangen".
Dan kijken we volgend jaar naar een extreem aavallend PSV, een extreem aanvallend Feyenoord en een verdedigend counterend ajax. Het kan verkeren.
Uit: Dongen
Forumreacties: 2.068
Reg.: 8 oktober 2005
Vind het nogal een risico. Het kan goed uitpakken, maar ook totaal verkeerd.
Van Hooijdonk zei gisteren ook dat er binnen Feyenoord verschillende krachten spelen.. en dat de meeste van deze krachten een voorkeur hebben voor Van Persie.
Ik zou zeggen; bouw ook als trainer je carriere rustig op. Van Nistelrooij, Heitinga, Van Bommel, genoeg voorbeelden van te jonge / onervaren trainers die bij een grote club falen.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.276
Reg.: 30 november 2007
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Corinthians
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Vak: -
Forumreacties: 34
Reg.: 2 november 2018
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.529
Reg.: 18 juli 2017
Bij het bepalen van buitenspel telt de arm niet mee. In mijn ogen was het inderdaad op het randje, maar leek het in de herhaling dat Hancko inderdaad net aan de goede kant van het denkbeeldige lijntje bleef.
Bijzonder om te zien hoe ze zo weinig kansen voor elkaar gevoetbald kregen in die wedstrijd. Het leek echt helemaal nergens op. Wat een contrast met de prestaties in de 2 potten tegen Milan.
Passievrucht
Fan van PSV
Legende
Forumreacties: 676
Reg.: 17 augustus 2005
van Persie is inderdaad aangesteld als nieuwe hoofdtrainer. In mijn ogen toch wel een gekke keuze.
Beperkte ervaring als hoofdtrainer
Heeft een half jaartje bij Heerenveen op de bank mogen zitten als eindverantwoordelijke. In mijn ogen lang niet genoeg ervaring voor een topclub.
Hoge verwachtingen bij Feyenoord
Feyenoord is een topclub in Nederland met hoge verwachtingen en veel druk van supporters en media. Voor een onervaren trainer kan dat een enorme uitdaging zijn.
Vergelijking met andere startende coaches
Andere oud-spelers zoals Xavi (Barcelona) en Frank Lampard (Chelsea) hebben laten zien dat een te vroege overstap naar een topclub risicovol kan zijn. Ervaring opdoen bij een kleinere club of als assistent kan een betere leerschool zijn.
Ik ben niet echt onder de indruk van deze keuze bij Feyenoord.
Red Bastard
Fan van PSV
Mister PSV
Vak: -
Forumreacties: 2.115
Reg.: 27 oktober 2001
open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 24 februari 2025 om 10:45:
Bij het bepalen van buitenspel telt de arm niet mee. In mijn ogen was het inderdaad op het randje, maar leek het in de herhaling dat Hancko inderdaad net aan de goede kant van het denkbeeldige lijntje bleef.
Bijzonder om te zien hoe ze zo weinig kansen voor elkaar gevoetbald kregen in die wedstrijd. Het leek echt helemaal nergens op. Wat een contrast met de prestaties in de 2 potten tegen Milan.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 24 februari 2025 om 10:45:
Haroldinho
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Rotterdam
Vak: Noord - RR
Forumreacties: 2.110
Reg.: 23 september 2002
Uit: Dongen
Forumreacties: 2.068
Reg.: 8 oktober 2005