Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 38 pagina's: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38

Hopelijk worden ze daar dan zelf de dupe van met tig voorrondes en niet wij😊

+2/-0

Genant slechte vertoning. Beschamend...

+1/-0

Van de laatste 10 wedstrijden 7 verloren, waaronder tegen Celtic. Normaal mag je dan als coach gaan kerstshoppen met een ontslagvergoeding.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 14 december 2025 om 18:18:

Van de laatste 10 wedstrijden 7 verloren, waaronder tegen Celtic. Normaal mag je dan als coach gaan kerstshoppen met een ontslagvergoeding.

Ik denk dat die Priske de vorige trainer al aardig wat duiten heeft gekost qua vervanging en/of ontslagvergoeding.
Maar inderdaad hoelang mag hij nog blijven aanmodderen?

+1/-0

Wat loopt Feyenoord sinds hun nederlaag tegen PSV te prutsen. Daarvoor liep het lekker en wonnen ze wedstrijden ook relatief simpel. Ik had echt verwacht dat zijn een geduchte concurrent zijn.
Van Persie heeft Feyenoord ook vorig seizoen echt wel aardig laten presteren. Hij is een grote naam en heeft krediet maar toch moet hij het nu snel zien om te draaien. Ook hun aankoopbeleid is wisselvallig met o.a. Borges, Tengstedt en Larin. Die zijn echt niet goed genoeg.
Zijn interview was overigens tenenkrommend slecht. Een wedstrijd tegen Ajax is ook een topwedstrijd. Zij zijn samen met PSV en Feyenoord de top van Nederland.

+2/-0

Ik vond die opmerking dat tegen PSV een topwedstrijd was en dit niet dan juist wel weer leuk.

Feyenoord heeft te veel momentenvoetballers die het nu ff niet hebben. Die Ueda werkt soms bijna alles binnen en daarna raakt hij geen kerstbal. Moussa hetzelfde, beetje driouechverhaal. Normaal heb je dan ook Steijn, niet de beste voetballer, maar die legt ze er uit het niets ook ff in. Maar die loopt al weken te sukkelen. Valente vind ik echt top, maar zijn stijl van voetballen vreet kracht denk ik. Logisch dat het tankje dan even leeg is. Die Wang is een prima voetballer, maar mist ritme. Timber ook prima, maar door al dat gedoe met zijn contract lijkt hij niet echt scherp, dat mag feyenoord zich toch ook aanrekenen. pak dan maar je verlies (net als wij met Boscagli) maar laat hem nog wel even renderen.

Kortom ajax trof ze op het voor ajax gunstigste moment. Helaas. Het zit de amsterdammers even niet tegen.

+2/-0

Het blijft toch echt een club die niet langdurig kan of wil winnen. Zeer matige pot van de Rotterdammers en heerlijk om de schuimbekkende feyenoorders, die tot voor kort een grote bek hadden, van repliek te voorzien.

+2/-0

PSVRijnwoude schreef op 15 december 2025 om 11:54:

Ik vond die opmerking dat tegen PSV een topwedstrijd was en dit niet dan juist wel weer leuk.

Feyenoord heeft te veel momentenvoetballers die het nu ff niet hebben. Die Ueda werkt soms bijna alles binnen en daarna raakt hij geen kerstbal. Moussa hetzelfde, beetje driouechverhaal. Normaal heb je dan ook Steijn, niet de beste voetballer, maar die legt ze er uit het niets ook ff in. Maar die loopt al weken te sukkelen. Valente vind ik echt top, maar zijn stijl van voetballen vreet kracht denk ik. Logisch dat het tankje dan even leeg is. Die Wang is een prima voetballer, maar mist ritme. Timber ook prima, maar door al dat gedoe met zijn contract lijkt hij niet echt scherp, dat mag feyenoord zich toch ook aanrekenen. pak dan maar je verlies (net als wij met Boscagli) maar laat hem nog wel even renderen.

Kortom ajax trof ze op het voor ajax gunstigste moment. Helaas. Het zit de amsterdammers even niet tegen.

Ik vind ze veel net-niet voetballers hebben met Steijn en Ueda als grootste voorbeelden.
Ueda staat al op 18 goal na 16 wedstrijden, maar scoorde geen enkele keer tegen Heerenveen, AZ, PSV, GA Eagles, NEC en Ajax. In alle wedstrijden waarin ze punten lieten liggen scoorde hij niet. Ook in Europa staat hij op 1 goal in 7 wedstrijden (tegen het slechtste Celtic in jaren).

+1/-0

PSVRijnwoude schreef op 15 december 2025 om 11:54:

Die opmerking maakt Van Persie ook enkel voor de buhne en omdat hij gefrustreerd is. Daar hecht ik geen waarde aan.

Feyenoord heeft gewoon niet genoeg kwaliteit in de selectie en ook niet een heel brede. Ze hadden zondag ook best een resultaat kunnen halen, maar als het tegen zit dan zit het tegen (dat klinkt vrij logisch :) ). Nog twee lastige thuiswedstrijden voor de Kerst. Laat de onrust daar nog maar wat verder toenemen.

+2/-0

Zou-ie mogen blijven zitten? Priske werd voor minder er uit geschopt.
Half December en in principe is het seizoen (alweer) als een nachtkaars uitgegaan.
Ik hoor dat ze bij ajax nog iemand zoeken?

+1/-0

Van Persiezal wel nu blijven zitten schat ik. Nog een wedstrijd tegen Twente die ze ook zomaar kunnen verliezen. Ze hebben natuurlijk flink wat blessures gehad en de winterstop komt eraan. Maar mocht het na de winterstop meteen weer misgaan dan wil ik het nog wel eens zien.

+1/-0

the alchemist schreef op 18 december 2025 om 07:36:

Van crisis in Amsterdam naar crisis in Rotterdam,zondag tegen Twente zal doorslaggevend zijn denk ik zomaar.

Mooi stukje gezien op De Speld, waar de ze gifbeker vanuit Amsterdam doorgeven naar Rotterdam..

+1/-0

forza vessem schreef op 18 december 2025 om 12:53:

Van crisis in Amsterdam naar crisis in Rotterdam,zondag tegen Twente zal doorslaggevend zijn denk ik zomaar.

Mooi stukje gezien op De Speld, waar de ze gifbeker vanuit Amsterdam doorgeven naar Rotterdam..

Hopelijk hebben ze wat gemorst. :pul

+1/-0

Ik schreef al eerder … kwalitatief is het gewoon een beetje minder. Ik hoop dat ze echter weer een beetje terugkomen, want anders haalt Ajax ze straks nog in ….

+3/-0

the alchemist schreef op 19 december 2025 om 10:55:

forza vessem schreef op 18 december 2025 om 12:53:

Hopelijk hebben ze wat gemorst. :pul

Ook vage kennis zoals ik :)

+1/-0

Kleine1 schreef op 20 december 2025 om 07:56:

Ik schreef al eerder … kwalitatief is het gewoon een beetje minder. Ik hoop dat ze echter weer een beetje terugkomen, want anders haalt Ajax ze straks nog in ….

Mag het hopen en gaat gelukkig gebeuren, Ajax 2e. Ze hebben daar in ´t Kuipke geen idee wie wat moet doen. Begint in ´de directie´wie dat ook moge zijn. Robin van Nistelrooy rotzooit lekker door. Iedereen doet maar wat op het veld. Gelukkig voor dat kuipspul hebben ze een titel mee kunnen pikken met Gio en Slot. Nu zijn we weer voor jaaaaren van ze af. Hoop op 1/2/26 op verbetering van 24/10/10 :)
Kom er maar in rijnswoude :), humor hê..... :)

+1/-0

Transfer88 schreef op 21 december 2025 om 15:39:

Kleine1 schreef op 20 december 2025 om 07:56:

Mag het hopen en gaat gelukkig gebeuren, Ajax 2e. Ze hebben daar in ´t Kuipke geen idee wie wat moet doen. Begint in ´de directie´wie dat ook moge zijn. Robin van Nistelrooy rotzooit lekker door. Iedereen doet maar wat op het veld. Gelukkig voor dat kuipspul hebben ze een titel mee kunnen pikken met Gio en Slot. Nu zijn we weer voor jaaaaren van ze af. Hoop op 1/2/26 op verbetering van 24/10/10 :)
Kom er maar in rijnswoude :), humor hê..... :)

Keep on dreaming grapjas …. Ajax staat op het einde vh seizoen gewoon waar ze thuishoren …. 5e of 6e! 🤪

+1/-0

Dat Twente hier niet met 1-6 voor staat is een wonder.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 38 pagina's: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38

PSV Forum » Nederlandse competities » Feyenoord