Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 237 pagina's: 1 2 3 4 ... 233 234 235 236 237

Haha ook mooi, denkt die Gaaei even goodwill te kweken door zijn shirt in het uitvak te gooien flikkeren ze zijn shirt zo weer terug het veld op. Dat is toch pijnlijk hoor.

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 15 januari 2026 om 14:21:

Haha ook mooi, denkt die Gaaei even goodwill te kweken door zijn shirt in het uitvak te gooien flikkeren ze zijn shirt zo weer terug het veld op. Dat is toch pijnlijk hoor.

De sfeer is een beetje Grimmig aan het worden daar haha #ikvindmooi

+2/-0

En toch schiet er nu meteen weer door mijn hoofd, wij zijn al 3 jaar zo sterk, en ajax al drie jaar bagger. Waarom kunnen wij nou niet zo n soort resultaat tegen hun behalen ? Zo n 6-0 zou zo lekker zijn (en veel te lang geleden).

+3/-0

PSVRijnwoude schreef op 15 januari 2026 om 18:10:

En toch schiet er nu meteen weer door mijn hoofd, wij zijn al 3 jaar zo sterk, en ajax al drie jaar bagger. Waarom kunnen wij nou niet zo n soort resultaat tegen hun behalen ? Zo n 6-0 zou zo lekker zijn (en veel te lang geleden).

Binnenkort kunnen we ze slachten

+2/-0

Op maandag laten ze vol bravoure weten dat die keeper het seizoen mag afmaken, omdat de resultaten zo goed zijn. 2 dagen later gaan ze er 6-0 af tegen een subtopper. Prachtig toch.

De vernedering werd extra mooi door deze drie momenten:
- De frustratie rode kaart van ex-AZ'er Wijndal
- Nijhuis die uit medelijden geen seconde blessuretijd rekent
- Gaaei die zijn shirtje in het uitvak gooit en z'n rotzooi terugkrijgt

Ik geniet met volle teugen van iedere seconde dat deze malaise voortduurt, want ik ben al te lang supporter om te weten dat ook dit weer een keer omdraait en wij in de hoek zitten waar de klappen vallen

En zo is het maar net

:B

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 15 januari 2026, 22:20:51.

+4/-0

shevchenko schreef op 15 januari 2026 om 20:16:

Op maandag laten ze vol bravoure weten dat die keeper het seizoen mag afmaken, omdat de resultaten zo goed zijn. 2 dagen later gaan ze er 6-0 af tegen een subtopper. Prachtig toch.

De vernedering werd extra mooi door deze drie momenten:
- De frustratie rode kaart van ex-AZ'er Wijndal
- Nijhuis die uit medelijden geen seconde blessuretijd rekent
- Gaaei die zijn shirtje in het uitvak gooit en z'n rotzooi terugkrijgt

Ik geniet met volle teugen van iedere seconde dat deze malaise voortduurt, want ik ben al te lang supporter om te weten dat ook dit weer een keer omdraait en wij in de hoek zitten waar de klappen vallen

En zo is het maar net

:B

Ligt er ook aan of Bosz doorgaat bij ons of dat er soortgelijke coach voor terugkomt. Misschien de coach van NEC die hetzelfde type voetbal speelt maar hopelijk gaat Bosz nog een seizoen door..

+1/-0

Hoop toch dat het verschil met feyenoord weer wat groter wordt. Toch niet leuk als wij straks door een overwinning op feyenoord ajax op plek 2 zetten.

+1/-0

Zag het fragment nu pas voorbijkomen. Tuurlijk ik vond het ook schitterend, maar kom op, dit kan je toch niet maken als fans... Zeker niet bij die Gaai, hij kan echt niet voetballen, daar kan hij ook weinig aan doen, maar hij toont echt wel inzet. En dan na een nederlaag ook nog eens zo te kijken gezet worden door je eigen fans. Na dat echec toen al met hem tegen feyenoord. Die gozer moet straks in therapie om zijn ajaxtijd te verwerken.

Wat moet hij dan ? Als hij direct naar binnen vlucht (wat op zich een heel logische reactie zou zijn) zijn de fans weer woedend dat er niet eens even bedankt wordt.

Het blijft echt apart volk. Maar toch zou dit volgens mij bij de oudere ajaxfans niet gebeurd zijn, is toch een generatiedingetje denk ik.

Als het nu echt aan Gaai zijn inzet persoonlijk had gelegen ok, maar nu....

+1/-0

Als NEC de inhaalwedstrijd wint komen ze gewoon boven de neuzen te staan.

Ze roepen hard dat ze opweg zijn naar positie 2 en met wonderen nog kampioen gaan worden.

Maar de realiteit is dat NEC hun gewoon gaat inhalen als ze niet oppassen.

+1/-0

Als het nu echt aan Gaai zijn inzet persoonlijk had gelegen ok, maar nu....

Dat zegt heel veel over hoe groot de onvrede en paniek daar is. De woede en onvrede richt zich op alles en iedereen binnen de club. #niveaulikmevessie

+1/-0

PSVRijnwoude schreef op 17 januari 2026 om 18:34:

Die gozer moet straks in therapie om zijn ajaxtijd te verwerken.

Zal niet de eerste zijn die na zijn verblijf bij Ajax ineens opkrabbelt en wel blijkt te kunnen voetballen 😂

+1/-0

Pakken toch weer knap een puntje op Feyenoord.
Verder opvallend dat Heitinga gelijk weer een baan krijgt, zij het een demotie. Hopelijk voor hem heeft hij een goede ontslagvergoeding.

+1/-0

vaio schreef op 18 januari 2026 om 09:16:

Zal niet de eerste zijn die na zijn verblijf bij Ajax ineens opkrabbelt en wel blijkt te kunnen voetballen 😂

Zo is het maar net. Dat Gaaei niet de beste verdediger is, dat hebben we allemaal gezien. Maar qua drive en bijdrage aan het aanvalsspel is het echt geen slechte speler. En hij heeft een geweldig schot. Als hij in een elftal terecht komt waar verdedigers iets meer geholpen worden dan in het Ajax van de afgelopen jaren, dan zou hij best eens kunnen uitgroeien tot een goeie kracht voor de Europese subtop.

+1/-0

BasArnhem schreef op 19 januari 2026 om 09:27:

Zo is het maar net. Dat Gaaei niet de beste verdediger is, dat hebben we allemaal gezien. Maar qua drive en bijdrage aan het aanvalsspel is het echt geen slechte speler. En hij heeft een geweldig schot. Als hij in een elftal terecht komt waar verdedigers iets meer geholpen worden dan in het Ajax van de afgelopen jaren, dan zou hij best eens kunnen uitgroeien tot een goeie kracht voor de Europese subtop.

Nu ga ik eens iets heel geks zeggen, ik wil hem overigens absoluut niet, maar op zich zou het best nog een speler voor ons kunnen zijn. behalve in de CL hoeft onze rechtsback amper te verdedigen en lijkt de hoofdtaak de aanval ondersteunen. Laten we reeel zijn, Dest is een hele, hele goede voetballer maar verdedigend ook geen wereldwonder.

+1/-0

PSVRijnwoude schreef op 19 januari 2026 om 21:41:

BasArnhem schreef op 19 januari 2026 om 09:27:

Nu ga ik eens iets heel geks zeggen, ik wil hem overigens absoluut niet, maar op zich zou het best nog een speler voor ons kunnen zijn. behalve in de CL hoeft onze rechtsback amper te verdedigen en lijkt de hoofdtaak de aanval ondersteunen. Laten we reeel zijn, Dest is een hele, hele goede voetballer maar verdedigend ook geen wereldwonder.

Dumfries kan ook niet zo goed voetballen, maar met veel doorzettingsvermogen is hij toch een eind gekomen!

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 237 pagina's: 1 2 3 4 ... 233 234 235 236 237

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax