Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 41 pagina's: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 17 juni 2026 om 11:54:

James Sonny Crockett schreef op 15 juni 2026 om 19:32:

Daar spreekt nou niet heel veel ambitie uit. Dat is hetzelfde als dat Cocu Bosz op zou volgen.

Nou, volgens mij hadden zij geen trainer van het niveau Bosz …

Nee, op die manier gaat de vergelijking inderdaad niet op.

+1/-0

Feyenoord komt wel goed weg in de laatste seconden, deze goal was in de Kuip in voordeel van Feyenoord echt never nooit afgekeurd.

+3/-0

Eerste wedstrijd van het seizoen en het eerste anti joden lied was al weer te horen bij de Feyenoord fans. Wat is dat toch een kansloos ongeschoold haven gepeupel zeg.

+1/-0

Heerlijk bericht, dat Kuipgajes met al dat schuimbekkende volk. Een week geleden nog uit volle borst de joden uitjouwen. Kansloos gepeupel,. Wordt weeeeeeer genieten van dat Kuipspul dit seizoen. Ze willen al 60 jaar zo graag en heel soms winnen ze een prijs. Supercup, JC-schaal tegenwoordig, voor hun in het leven geroepen. Is ook een prijs......Feyenoord gaan wij geen last van hebben.

+1/-0

Transfer88 schreef op 16 augustus 2026 om 16:58:

Heerlijk bericht, dat Kuipgajes met al dat schuimbekkende volk. Een week geleden nog uit volle borst de joden uitjouwen. Kansloos gepeupel,. Wordt weeeeeeer genieten van dat Kuipspul dit seizoen. Ze willen al 60 jaar zo graag en heel soms winnen ze een prijs. Supercup, JC-schaal tegenwoordig, voor hun in het leven geroepen. Is ook een prijs......Feyenoord gaan wij geen last van hebben.

Nou, ik zie ze als directe concurrent. Nog voor Ajax

+1/-0

Ik ben al lang blij dat ook Feyenoord en Ajax belabberd spelen. Waarom houdt Van Bronckhorst eigenlijk Van Persie op de bank?

+1/-0

Waarom zou hij zijn onvoorwaardelijke vertrouwen moeten geven aan een jongen van onder de 20 met nauwelijks ervaring, die bovendien nog niet volledig fit is?

Van Bronckhorst is een rustige trainer, die waarschijnlijk de zaken een stuk tactischer zal aanpakken als Van Persie. Maar ook Van Bronckhorst is geen toptrainer. Hij heeft weinig clubs gehad en kan, na zijn periode bij Feyenoord, alleen nog pronken met een aardige Europees seizoen van Rangers waarin de finale verloren werd.

Nu is het zo dat je in Nederland regelmatig al kampioen kan worden als je geen gekke dingen doet, en als Feyenoord het draaiend krijgt met ook best wel weer veel nieuwe aankopen, dan zie ik ze zeker in staat om bovenin mee te draaien. En ja, als PSV, Ajax (of AZ) het voor elkaar gaat krijgen om richting de 90+ punten te gaan, dan gaat Feyenoord zeker geen kampioen worden. Maar vooralsnog lijkt het er ook nog niet op dat PSV of Ajax oppermachtig gaan zijn.

+4/-0

Geen enkel team gaat een dergelijk puntenaantal halen.

+1/-0

Tsja, wat is geen gekke dingen als Feyenoord? Als je dat team ziet, is dat dan echt beter dan AZ, Twente, Ajax en NEC? Dat je Valente als aanvoerder hebt is ook niet uit weelde. Gio heeft ook geen heel gek trackrecord als trainer. Ze halen wel wat meer punten dan vorig seizoen, maar 80+ zal me al zeer verbazen.

+1/-0

Dit seizoen zal het gaan tussen PSV en Ajax. Feyenoord hooguit 3e. Waarom? De selecties herbergen simpelweg meer kwaliteit. Over 34 wedstrijden is het dan een simpele optelsom. Overigens zal Ueda nog gaan, dan zijn ze ook nog eens hun topscorer kwijt.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 41 pagina's: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41

PSV Forum » Nederlandse competities » Feyenoord