Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Andere sporten » Formule 1

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 16 december 2021 om 14:14:

Bah!

Ik had liever gezien dat ze dat beroep hadden doorgezet, hadden ze namelijk never nooit niet gewonnen.
De manier waarop dit nu allemaal naar buiten wordt gebracht is weer zo ontzettend gluiperig. Masi en de stewards zijn nog steeds de grote boosdoeners, die het oneerlijk zouden hebben gemaakt en waar nu een onderzoek naar moet worden gedaan. Nog steeds en weer roept Toto dat Hamilton is bestolen. BULLSHIT! Ook volgend seizoen kan er weer in de beslissende race een crash, een SC met dezelfde keuzes en acties van de raceleiding en stewards, en een inhaalactie van Max, of wie dan ook, komen en kan MB/Lulu de titel verliezen. That's racing.

Kun je nu leuk Verstappen en Redbull feliciteren maar het is allemaal niets meer of minder dan nog steeds niet erkennen dat Max en Redbull op een eerlijke en terechte manier kampioen zijn geworden.



Ik hoop ook echt dat Hamilton stopt met F1. Niet omdat Max dan een concurrent minder heeft, maar iemand ik die kwal echt niet kan uitstaan. Samen met Toto zijn ze continue met een offensief bezig om de enige concurrent die ze hebben in kwaad daglicht te zetten. Ook zit hij continue alleen maar te zaniken en zeiken over van alles evenals die BLM onzin door onze strot te douwen.

Bij Mercedes doen ze net alsof Hamilton F1 is, terwijl hij gewoon een laffe coureur is die een superieure auto nodig heeft om te winnen. Max daarentegen is een echte racer die elk minimale kansje zal aangrijpen om iemand in te halen/achter zich te houden. Ik zou ze wel eens in gelijkwaardige auto's willen zien.

 

+1/-1

Nu wordt je geen 7x wereldkampioen als je een pannekoek bent, maar hij heeft inderdaad wel de laatste jaren met afstand de beste auto gehad. Ook dit seizoen is het eigenlijk een schande dat hij met deze auto geen kampioen geworden is.
Misschien is hij ook wel verzadigd na al het succes, maar ik denk inderdaad dat Max hem alle hoeken van de baan zou laten zien als ze in een gelijkwaardige auto zitten.

Wat dat betreft is het hopen dat Red Bull volgend jaar wel een competitieve motor kan ontwikkelen, want ondanks dat ze veel mensen van Honda overnemen is het zelf maken wel andere koek dan samenwerken met een autofabrikant. Mij lijkt me overigens dat Hamilton na komend seizoen stopt; dan is hij óf 8-voudig wereldkampioen, of definitief van de troon gestoten door Max.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 16 december 2021 om 15:52:

Nu wordt je geen 7x wereldkampioen als je een pannekoek bent, maar hij heeft inderdaad wel de laatste jaren met afstand de beste auto gehad. Ook dit seizoen is het eigenlijk een schande dat hij met deze auto geen kampioen geworden is.
Misschien is hij ook wel verzadigd na al het succes, maar ik denk inderdaad dat Max hem alle hoeken van de baan zou laten zien als ze in een gelijkwaardige auto zitten.

Wat dat betreft is het hopen dat Red Bull volgend jaar wel een competitieve motor kan ontwikkelen, want ondanks dat ze veel mensen van Honda overnemen is het zelf maken wel andere koek dan samenwerken met een autofabrikant. Mij lijkt me overigens dat Hamilton na komend seizoen stopt; dan is hij óf 8-voudig wereldkampioen, of definitief van de troon gestoten door Max.



Het is helemaal nog niet gezegd dat Mercedes of Red Bull volgend seizoen weer zo'n goede auto heeft, want er verandert namelijk een hele hoop in 2022.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

open/sluit de onderstaande quote:




Het is helemaal nog niet gezegd dat Mercedes of Red Bull volgend seizoen weer zo'n goede auto heeft, want er verandert namelijk een hele hoop in 2022.



Nee precies, dat bedoelde ik ook.
Als Mercedes wel de beste heeft, wordt hij fluitend kampioen en stopt hij.
Als Mercedes niet de beste heeft, is hij het momentum echt kwijt en zie ik hem ook stoppen.
Hij wordt in Januari 37, dus dan is het eind van zijn carriere toch wel in zicht.

Volgend seizoen is nog 1 groot vraagteken wat het spannend maakt, maar ook wel leuk. Hopelijk vinden Ferrari en McLaren echt de aansluiting zodat je niet de eerste 3/4 auto's in kunt vullen.

 

+1/-0

"Als coureur zal hij diep in zijn hart voelen dat hij door moet gaan, want hij presteert momenteel op de toppen van zijn kunnen, maar we moeten eerst met de pijn zien te dealen die hem is aangedaan op zondag. Hij is immers een man met duidelijke normen en waarden en een man voor wie het moeilijk is om te begrijpen wat er nu werkelijk was gebeurd." Aldus Toto.

Hier kan ik echt zo boos om worden. Kom dan met je beroep! Zet het dan door als je zo stoer en overtuigd van je gelijk bent. En dan ook tot het gaatje! En owee als blijkt dat je geen gelijk hebt...

Keihard afstraffen dit waardeloze gedrag.

 

+1/-0

Het zijn natuurlijk altijd bizarre regels met F1, dat bij een safety car de verschillen tussen de auto's veelal geneutraliseerd worden. Dan heeft dus een groot deel van de race geen waarde gehad. Aangezien Hamilton normaal de snelste rondjes heeft, heeft hij meestal het vaakst nadeel van die regels. Als iedereen weer bij elkaar is heeft een racer als Max voordeel. In wat voor sport kun je zomaar buiten je schuld je voorsprong in een nadeel zien veranderen? Kunnen ze tegenwoordig niet na de SC de gaten herstellen?

Dit bedoel ik overigens niet om Mercedes te verdedigen. Uiteraard zijn de regels eerlijk voor iedereen en kan Mercedes niet zeuren als ze gehandhaafd worden, hoe raar ze ook zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 16 december 2021 om 16:58:

Het zijn natuurlijk altijd bizarre regels met F1, dat bij een safety car de verschillen tussen de auto's veelal geneutraliseerd worden. Dan heeft dus een groot deel van de race geen waarde gehad. Aangezien Hamilton normaal de snelste rondjes heeft, heeft hij meestal het vaakst nadeel van die regels. Als iedereen weer bij elkaar is heeft een racer als Max voordeel. In wat voor sport kun je zomaar buiten je schuld je voorsprong in een nadeel zien veranderen? Kunnen ze tegenwoordig niet na de SC de gaten herstellen?

Dit bedoel ik overigens niet om Mercedes te verdedigen. Uiteraard zijn de regels eerlijk voor iedereen en kan Mercedes niet zeuren als ze gehandhaafd worden, hoe raar ze ook zijn.



"Het zijn natuurlijk altijd bizarre regels met F1, dat bij een safety car de verschillen tussen de auto's veelal geneutraliseerd worden. Dan heeft dus een groot deel van de race geen waarde gehad. Aangezien Hamilton normaal de snelste rondjes heeft, heeft hij meestal het vaakst nadeel van die regels."

Dat geldt voor iedereen en Hamilton heeft dan misschien de meeste snelste rondes gereden het was Verstappen die de meeste rondes voorop reed. Dus de kans dat Verstappen de Sjaak zou zijn was nog groter. Het kwartje had wederom, zoals vaker dit seizoen, ook de andere kant op kunnen vallen.

"In wat voor sport kun je zomaar buiten je schuld je voorsprong in een nadeel zien veranderen?"

Euh.. in elke sport? Wat als je een rode kaart (of wat voor straf dan ook) krijgt in de finale van welke sport dan ook? Hoevaak is daar discussie over? En wat als je door toedoen van een ander, of iets anders dan jezelf, geblesseerd raakt tijdens een finale?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 16 december 2021 om 17:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 16 december 2021 om 16:58:

Het zijn natuurlijk altijd bizarre regels met F1, dat bij een safety car de verschillen tussen de auto's veelal geneutraliseerd worden. Dan heeft dus een groot deel van de race geen waarde gehad. Aangezien Hamilton normaal de snelste rondjes heeft, heeft hij meestal het vaakst nadeel van die regels. Als iedereen weer bij elkaar is heeft een racer als Max voordeel. In wat voor sport kun je zomaar buiten je schuld je voorsprong in een nadeel zien veranderen? Kunnen ze tegenwoordig niet na de SC de gaten herstellen?

Dit bedoel ik overigens niet om Mercedes te verdedigen. Uiteraard zijn de regels eerlijk voor iedereen en kan Mercedes niet zeuren als ze gehandhaafd worden, hoe raar ze ook zijn.



"Het zijn natuurlijk altijd bizarre regels met F1, dat bij een safety car de verschillen tussen de auto's veelal geneutraliseerd worden. Dan heeft dus een groot deel van de race geen waarde gehad. Aangezien Hamilton normaal de snelste rondjes heeft, heeft hij meestal het vaakst nadeel van die regels."

Dat geldt voor iedereen en Hamilton heeft dan misschien de meeste snelste rondes gereden het was Verstappen die de meeste rondes voorop reed. Dus de kans dat Verstappen de Sjaak zou zijn was nog groter. Het kwartje had wederom, zoals vaker dit seizoen, ook de andere kant op kunnen vallen.

"In wat voor sport kun je zomaar buiten je schuld je voorsprong in een nadeel zien veranderen?"

Euh.. in elke sport? Wat als je een rode kaart (of wat voor straf dan ook) krijgt in de finale van welke sport dan ook? Hoevaak is daar discussie over? En wat als je door toedoen van een ander, of iets anders dan jezelf, geblesseerd raakt tijdens een finale?



Dat vind ik geen goed vergelijk. Als je 3-0 voor staat in de laatste minuut, wat ongeveer te vergelijken is met zo'n dikke voorsprong, en je krijgt rood, dan sta je niet ineens 3-3 met een mannetje minder. En het is uiteraard niet de bedoeling dat je onterecht rood krijgt. Dat is niet omdat de regels raar zijn, maar puur omdat ze niet goed uitgevoerd worden. Blessureongevoeligheid is in mijn ogen ook een kwaliteit.

Dit is meer dat als PSV 3-0 voor staat en RKC krijgt een blessure dat PSV daarna met 10 man op 0-0 staat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 16 december 2021 om 17:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 16 december 2021 om 17:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 16 december 2021 om 16:58:

Het zijn natuurlijk altijd bizarre regels met F1, dat bij een safety car de verschillen tussen de auto's veelal geneutraliseerd worden. Dan heeft dus een groot deel van de race geen waarde gehad. Aangezien Hamilton normaal de snelste rondjes heeft, heeft hij meestal het vaakst nadeel van die regels. Als iedereen weer bij elkaar is heeft een racer als Max voordeel. In wat voor sport kun je zomaar buiten je schuld je voorsprong in een nadeel zien veranderen? Kunnen ze tegenwoordig niet na de SC de gaten herstellen?

Dit bedoel ik overigens niet om Mercedes te verdedigen. Uiteraard zijn de regels eerlijk voor iedereen en kan Mercedes niet zeuren als ze gehandhaafd worden, hoe raar ze ook zijn.



"Het zijn natuurlijk altijd bizarre regels met F1, dat bij een safety car de verschillen tussen de auto's veelal geneutraliseerd worden. Dan heeft dus een groot deel van de race geen waarde gehad. Aangezien Hamilton normaal de snelste rondjes heeft, heeft hij meestal het vaakst nadeel van die regels."

Dat geldt voor iedereen en Hamilton heeft dan misschien de meeste snelste rondes gereden het was Verstappen die de meeste rondes voorop reed. Dus de kans dat Verstappen de Sjaak zou zijn was nog groter. Het kwartje had wederom, zoals vaker dit seizoen, ook de andere kant op kunnen vallen.

"In wat voor sport kun je zomaar buiten je schuld je voorsprong in een nadeel zien veranderen?"

Euh.. in elke sport? Wat als je een rode kaart (of wat voor straf dan ook) krijgt in de finale van welke sport dan ook? Hoevaak is daar discussie over? En wat als je door toedoen van een ander, of iets anders dan jezelf, geblesseerd raakt tijdens een finale?



Dat vind ik geen goed vergelijk. Als je 3-0 voor staat in de laatste minuut, wat ongeveer te vergelijken is met zo'n dikke voorsprong, en je krijgt rood, dan sta je niet ineens 3-3 met een mannetje minder. En het is uiteraard niet de bedoeling dat je onterecht rood krijgt. Dat is niet omdat de regels raar zijn, maar puur omdat ze niet goed uitgevoerd worden. Blessureongevoeligheid is in mijn ogen ook een kwaliteit.

Dit is meer dat als PSV 3-0 voor staat en RKC krijgt een blessure dat PSV daarna met 10 man op 0-0 staat.



Ik vind 3-0 ook geen goede vergelijking. 3-0 gebeurt niet vaak in een finale. Vaker zal het 0-0 of 1-0/0-1 zijn en dan kan het wel degelijk beslissend zijn. 3-0 in voetbal is ook niet hetzelfde als 10/11 seconde voorsprong in F1. Er waren nog genoeg rondes waarin Hamilton zijn banden lek had kunnen rijden of zijn motor had kunnen laten ploffen. Ook 1 rem of stuurfout en/of een blokkerend wiel in de laatste rondes had Hamilton zijn overwinning nog kunnen kosten. De race was nog lang niet beslist.

De regels in de F1 zijn duidelijk, iedereen kent de risico's en die gelden voor iedereen. Itt wat MB beweert zijn er ook geen andere regels op nagehouden.

 

+1/-0

Ik ben echt heel blij voor Max natuurlijk maar ik snap wel dat Mercedes over de zeik is. Vertaal het eens naar een voetbal scenario, dat PSV tot de laatste minuut terecht op voorsprong staat in de allesbeslissende wedstijd en dat dan Masi Nijhuis de regels ineens in het voordeel van Ajax gaat aanpassen. waardoor Ajax vanuit kansloze positie toch ineens kampioen wordt. Dan zou het forum hier ook te klein zijn volgens mij! Dat Max de gunfactor heeft en het Hamilton de rest van het seizoen niet tegenzat doet niets af aan de omstandigheden in die laatste race!
Of mis ik nu iets als F1 leek.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 16 december 2021 om 18:32:

Ik ben echt heel blij voor Max natuurlijk maar ik snap wel dat Mercedes over de zeik is. Vertaal het eens naar een voetbal scenario, dat PSV tot de laatste minuut terecht op voorsprong staat in de allesbeslissende wedstijd en dat dan Masi Nijhuis de regels ineens in het voordeel van Ajax gaat aanpassen. waardoor Ajax vanuit kansloze positie toch ineens kampioen wordt. Dan zou het forum hier ook te klein zijn volgens mij! Dat Max de gunfactor heeft en het Hamilton de rest van het seizoen niet tegenzat doet niets af aan de omstandigheden in die laatste race!
Of mis ik nu iets als F1 leek.



De regels zijn helemaal niet aangepast. Ze zijn al eerder op precies dezelfde wijze uitgevoerd, maar toen hebben we MB en Toto niet gehoord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 16 december 2021 om 18:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 16 december 2021 om 18:32:

Ik ben echt heel blij voor Max natuurlijk maar ik snap wel dat Mercedes over de zeik is. Vertaal het eens naar een voetbal scenario, dat PSV tot de laatste minuut terecht op voorsprong staat in de allesbeslissende wedstijd en dat dan Masi Nijhuis de regels ineens in het voordeel van Ajax gaat aanpassen. waardoor Ajax vanuit kansloze positie toch ineens kampioen wordt. Dan zou het forum hier ook te klein zijn volgens mij! Dat Max de gunfactor heeft en het Hamilton de rest van het seizoen niet tegenzat doet niets af aan de omstandigheden in die laatste race!
Of mis ik nu iets als F1 leek.



De regels zijn helemaal niet aangepast. Ze zijn al eerder op precies dezelfde wijze uitgevoerd, maar toen hebben we MB en Toto niet gehoord.



Ah oké, ik dacht dat het om gewijzigde regels ging, ik zei al dat ik een F1 leek was🤷‍♂️

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 16 december 2021 om 18:38:

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 16 december 2021 om 18:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 16 december 2021 om 18:32:

Ik ben echt heel blij voor Max natuurlijk maar ik snap wel dat Mercedes over de zeik is. Vertaal het eens naar een voetbal scenario, dat PSV tot de laatste minuut terecht op voorsprong staat in de allesbeslissende wedstijd en dat dan Masi Nijhuis de regels ineens in het voordeel van Ajax gaat aanpassen. waardoor Ajax vanuit kansloze positie toch ineens kampioen wordt. Dan zou het forum hier ook te klein zijn volgens mij! Dat Max de gunfactor heeft en het Hamilton de rest van het seizoen niet tegenzat doet niets af aan de omstandigheden in die laatste race!
Of mis ik nu iets als F1 leek.



De regels zijn helemaal niet aangepast. Ze zijn al eerder op precies dezelfde wijze uitgevoerd, maar toen hebben we MB en Toto niet gehoord.



Ah oké, ik dacht dat het om gewijzigde regels ging, ik zei al dat ik een F1 leek was🤷‍♂️



Dat is precies waar ze bij MB elke keer zo hun best voor doen/hebben gedaan, met dat eindeloze gejammer van ze, jou en vele anderen laten denken dat ze genaaid zijn, terwijl daar absoluut geen sprake van is. Waarom denk je dat ze dat beroep niet hebben doorgezet?
En zelfs wetende dat ze geen gelijk hebben, en dat ook niet zouden hebben gekregen, hadden ze het ongetwijfeld doorgezet als de FIA gisteren niet met dat slappe bericht over analyseren hoe het volgende keer beter kan, naar buiten was gekomen. Niet omdat ze gelijk hebben maar enkel omdat ze niet tegen hun verlies kunnen en vinden dat ze hadden moeten winnen, eerlijk of oneerlijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 16 december 2021 om 18:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 16 december 2021 om 18:32:

Ik ben echt heel blij voor Max natuurlijk maar ik snap wel dat Mercedes over de zeik is. Vertaal het eens naar een voetbal scenario, dat PSV tot de laatste minuut terecht op voorsprong staat in de allesbeslissende wedstijd en dat dan Masi Nijhuis de regels ineens in het voordeel van Ajax gaat aanpassen. waardoor Ajax vanuit kansloze positie toch ineens kampioen wordt. Dan zou het forum hier ook te klein zijn volgens mij! Dat Max de gunfactor heeft en het Hamilton de rest van het seizoen niet tegenzat doet niets af aan de omstandigheden in die laatste race!
Of mis ik nu iets als F1 leek.



De regels zijn helemaal niet aangepast. Ze zijn al eerder op precies dezelfde wijze uitgevoerd, maar toen hebben we MB en Toto niet gehoord.


Wanneer?
Ik las (hier?) ergens dat vooraf was besproken dat er geracet zou worden en gefinished onder groene vlag.
Als dat zo is heeft Mercedes geen poot om op te staan.
Ze moeten sowieso niet zeuren, ze zijn goed weggekomen eerder in de race en diverse malen eerder in het seizoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 16 december 2021 om 20:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 16 december 2021 om 18:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 16 december 2021 om 18:32:

Ik ben echt heel blij voor Max natuurlijk maar ik snap wel dat Mercedes over de zeik is. Vertaal het eens naar een voetbal scenario, dat PSV tot de laatste minuut terecht op voorsprong staat in de allesbeslissende wedstijd en dat dan Masi Nijhuis de regels ineens in het voordeel van Ajax gaat aanpassen. waardoor Ajax vanuit kansloze positie toch ineens kampioen wordt. Dan zou het forum hier ook te klein zijn volgens mij! Dat Max de gunfactor heeft en het Hamilton de rest van het seizoen niet tegenzat doet niets af aan de omstandigheden in die laatste race!
Of mis ik nu iets als F1 leek.



De regels zijn helemaal niet aangepast. Ze zijn al eerder op precies dezelfde wijze uitgevoerd, maar toen hebben we MB en Toto niet gehoord.


Wanneer?
Ik las (hier?) ergens dat vooraf was besproken dat er geracet zou worden en gefinished onder groene vlag.
Als dat zo is heeft Mercedes geen poot om op te staan.
Ze moeten sowieso niet zeuren, ze zijn goed weggekomen eerder in de race en diverse malen eerder in het seizoen.



In Bakoe met Nikita Mazepin.

 

+1/-0

In Bakoe was er een herstart met nog één ronde te gaan (Hamilton rijdt rechtdoor en verknalt zijn kampioenschap), ik begrijp niet goed wat Mazepin daar mee te maken heeft en hoe dat hetzelfde is als deze race?

EDIT: Got it, precedent is dat de race no matter what under racing conditions beeindigd wordt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 16 december 2021 om 21:10:

In Bakoe was er een herstart met nog één ronde te gaan (Hamilton rijdt rechtdoor en verknalt zijn kampioenschap), ik begrijp niet goed wat Mazepin daar mee te maken heeft en hoe dat hetzelfde is als deze race?

EDIT: Got it, precedent is dat de race no matter what under racing conditions beeindigd wordt.



Zelfde procedure en Mazepin werd daardoor in de laatste ronde ook nog ingehaald door Schumacher. ;)
Maar nu valt het kwartje een keer verkeerd voor Mercedes en is het huiliehuilie ,niet eerlijk, overwinning ontnomen door oneerlijke mensen, het grootste onrecht ever, waar ook niet mee te leven valt, waar ze nu zelf alle regels voor mogen overtreden, enz..

Dit bericht is gewijzigd op 16 december 2021, 21:24:03.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 16 december 2021 om 16:58:

Het zijn natuurlijk altijd bizarre regels met F1, dat bij een safety car de verschillen tussen de auto's veelal geneutraliseerd worden. Dan heeft dus een groot deel van de race geen waarde gehad. Aangezien Hamilton normaal de snelste rondjes heeft, heeft hij meestal het vaakst nadeel van die regels. Als iedereen weer bij elkaar is heeft een racer als Max voordeel. In wat voor sport kun je zomaar buiten je schuld je voorsprong in een nadeel zien veranderen? Kunnen ze tegenwoordig niet na de SC de gaten herstellen?

Dit bedoel ik overigens niet om Mercedes te verdedigen. Uiteraard zijn de regels eerlijk voor iedereen en kan Mercedes niet zeuren als ze gehandhaafd worden, hoe raar ze ook zijn.



Doel van een VSC is om vaak snel even iets van de baan te halen. Een stukje voorvleugel ofzo. Er zit altijd wel een gat tussen een van de coureurs en daarbij rijden ze op 40% van de snelheid, dus genoeg tijd om even snel iets weg te pakken.

In dit geval met Latifi moet een hele auto weggetakeld worden en moeten dus meerdere mensen de baan op. Vanwege de veiligheid van deze mensen brengen ze alles terug tot 1 treintje. Gaan ze even aan de kant als het treintje er is en daarna weer vol aan het werk. Gevolg is dan inderdaad dat alles weer achter elkaar ligt.

Daarnaast is de procedure rondom een safetycar vrij duidelijk, maar de wedstrijdleider heeft ook de mogelijkheid hiervan af te wijken. Als dit 3 races voor de laatste race was gebeurd, had je er niemand over gehoord. Nu beslist het direct een kampioenschap en dat is natuurlijk wel heftig. Alleen samen met de afspraak om races zo veel mogelijk onder groene vlaggen te laten eindigen, is het uiteindelijk ook wel weer een logische mogelijkheid en hebben ze bij Mercedes gewoon zitten slapen.

 

+1/-0

Ik snap het nut van het treintje uiteraard, en zoals ik al zei kent Mercedes de regels en kunnen ze erop anticiperen.

Wat je zou kunnen doen is vervolgens de auto's met de oorspronkelijke intervallen weer harder te laten rijden (of iets korter, zodat ze niet al een rondje lappen). Dat zou technisch toch niet zo moeilijk moeten zijn en dan is niet de helft van de race zinloos geweest. Ook het werk van Perez maakt nu geen verschil meer, hoewel Hamilton anders misschien wel naar binnen zou zijn gegaan.

Vlak voor de VSC was de odd al onder de 1 gedaald. Dat is vergelijkbaar met 2-0 in de 90e minuut in de finale met gelijke teams. Na de SC was Max licht favoriet.

 

+1/-0

Je kunt ook de gelapte auto's naar achteren zetten in het treintje. Dus niet unlappen. Maar het is gewoon onderdeel van het spel, mazzel wat je soms hebt.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

PSV Forum » Andere sporten » Formule 1