Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » OJK transfergeruchten topic (groot uiteraard)

Deze normale topic is open en bestaat uit 65 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 61 62 63 64 65

Laatste maanden was het wel schrijnend om te zien hoe een aantal jongens klaar was bij PSV, en liever elkaar's beste maatjes waren dan elkaar de waarheid vertellen. Dus ik zal Denzel, Malen, Rosario en zeker Ihattaren niet missen. Teze was vandaag zelfs op linksback een revelatie, wat een progressie.
Team zal wel gebouwd worden rond Götze, Max, Boscagli, Sangaré, Gakpo en Ginkel (die gaan we kopen) en ik verwacht Zahavi in de spits. Ik werd er ook niet altijd wild enthousiast van, maar dat komt ook omdat Malen met zijn megatalent maar een beetje daar over het veld struinde waar hij zin had om te lopen. En ik vond de afkeer die bepaalde spelers van Zahavi hadden bijna gênant.

Noni was werkelijk dramatisch vandaag, die lijkt het ook een beetje in zijn bol te zijn geslagen. Eens met Wettie dat Obispo tekenen van leven geeft. Viergever viel me alles mee dit jaar, maar zal verkocht worden denk ik. Baumgartl idem. Mooi dat we gratis geld krijgen voor Doan, Sadilek en Bruma.

Hele HELE goeie CV halen, Ginkel plus een creatieve jongen voor het midden. Plus een snelle spits DIE KAN KOPPEN en die constant in de punt speelt graag.

Doen we zo, en spreek ik jullie na het kampioenschap medio maart 2022.

 

+1/-0

Ze zijn dus echt serieus bezig Propke te halen.
Betekent dat dan geen Ginkel? betekent dat, dat Gott gaatt?
Zou in beide gevallen een terug uitgang betekenen.
Of is hij de nieuwe Rosy? Dan mag de vlag uit, mits Tenminste Ginkel wel blijft.
We zitten namelijk niet echt dik in de middenvelders.
Ik heb trouwens nog geen serieuze geruchten gelezen dat Rosy zou gaan. Ik zou zeggen, tijd dat wij die de wereld in gaan helpen! :ja

 

+1/-0

Ik denk toch te zien dat Rosario geen basisspeler gaat worden. En dat ze ervoor gaan kiezen nog wat centen te vangen.

 

+1/-0

Ik heb een beetje het voorgevoel dat PSV en Ibi jr tot elkaar verdoemd blijven met een contractverlenging. PSV krijgt nu slechts peanuts voor hem en zelf zal hij geen club vinden die bij zijn ambitieniveau dan wel bij dat van Rioola (in financiële zin)past.
Hetzij hij is inmiddels zo ver desolaat dat hij op elke trein springt om maar weg te komen.
Mentaliteit is ook een kwaliteit, ik zei het al! :crap

 

+1/-0

Ginkel is transfervrij binnen te winkelen en wil!
Laat dat gauw de eerste transfer zijn! :ja :ja

 

+1/-0

Juist, 1 + 1 = 14!

En hij viel me echt alles mee, had ik echt niet verwacht!

 

+1/-0

Petro zei bij ESPN dat Pavlidis naar 'de top' gaat.

1 + 1 = nieuwe 9?

Malen, Rosario, Ihattaren en Dumfries weg?

Ik ben overigens nog niet overtuigd van rechtsback Teze, in tegenstelling tot RCV Teze.

 

+1/-0

Wat is de kans dat we van Eran Matavzi afkomen on de zomer? Een fatsoenlijk aanspeelbare spits is m.i. een voorwaarde om volgend seizoen een echte stap te maken.

 

+1/-0

We gaan toch weer geen nieuw Den Doan Debacle aan met een spits die werkelijk precies dat is wat we nu niet nodig hebben! Laat de kabouters hun nieuwe Machlas halen!!
En ja ik ben het met je eens Skerelaer! Den Tezert is verdedigend sterk maar is aanvallend echt niet het type wat wij zoeken. Den Sambo deed vandaag iets wat mij bekoorde; hij probeerde zijn man uit te spelen!
Moet je hem natuurlijk heul precies uit gaan leggen waar en wanneer dat soort dingen wel en zeker niet kunnen als je RB speelt. Maar even later, hoewel een heel simpel balletje, lag de bal klaar voor een vrije trap voor van Ginkel. Achterin, niks spannends. Maar den Sambo kwam en tikte het balletje voor de voeten van Ginkel weg. Risicoloos terug uit, maar de bravoure van een jong debutantje is voor mij een teken van karakter.
Schrijf hem maar op voor volgend jaar, den Sambo!
Als..Jantje tenminste weer geen Maduekepsychologie gaat bedrijven :bang

 

+1/-0

van onze eigen Israelische Kin Machlas de 2e afkomen, wethouder.

Zodat we een aanspeelbare spits kunnen halen om tussen /voor / naast Madueke, Goetze, en Gakpo te zetten.

En er even uitgaande dat Malen vertrekt.

 

+1/-0

Totaal eensch B O M M E L E N, het vertrek van den Zaaf is een topprioriteit.
En het aantrekken van een spits (inderdaad wetende dat Malen vermoedelijk zal gaan) is prio.
Maar geef je geld dan nu svp wel uit aan een speler die niet dertien in een dozijn is.
We hebben genoeg Den Doans, Brumas en Ramselaaraankopen gehad de afgelopen jaren.
Koop echte kwaliteit of koop niks!
Jumping Luuk zal wel niet al terug willen komen voor een Eykelkampje vrees ik, dat zou echt een topversterking zijn. Dan nog een ervaren CV en je hebt in de hele as van het veld een speler van kwaliteit staan die bovendien gepokt en gemazeld is.
Er vanuit gaande dat Ginkel definitief gekocht gaat worden en Gott nog een jaar blijft.

Maar den limburgse Machlas...nein Danke! :nee

 

+1/-0

Niet de Limburgse, de Brabantse Matglas (zo noemde mijn oma hem steevast, Arveladze was Sjevernadze) gaat het om.

Maar Tim Zahavi blijft gewoon (maar deed zijn bijnaam vandaag weer eer aan).

 

+1/-0

Ow ja my bad, ik haalde hem even door elkaar met den VVV Machlas.
Maar het is 2 keer een hele berg Charisteas!
En dat was niet jouw oma, maar ik die hier in huize wethouders het begrip een echte Charisteas introduceerde voor miskopen (groot dan wel klein) die huisgenoten hier door de jaren wel eens deden :ja

 

+1/-0

Als we toch met bord op schoot zitten, is die Bakis van Heracles wat? Heracles heeft altijd een een oogje voor spitsen: Dost, Armenteros, Weghorst, Dessers.

 

+1/-0

Geen idee, mijn bord was te snel leeg voor Bakis.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

B O M M E L schreef op 16 mei 2021 om 22:22:

Als we toch met bord op schoot zitten, is die Bakis van Heracles wat? Heracles heeft altijd een een oogje voor spitsen: Dost, Armenteros, Weghorst, Dessers.



Da's twee maal Bundesliga (top) en 2x te slecht voor de (sub)top in Belgie....

 

+1/-0

Ik denk dat deze jaargang alle clubs noodgedwongen vooral kijkbuisscouting moeten toepassen.
Hopen dat Malen en Dumfries middels oranje zich nog extra in de kijkbuiskijker kunnen spelen :ja

EDIT
Of we maken gebruik van Jantjes netwerk. Schijnt dus een Braziliaans redbull op de radar te staan.
Iemand die hem kent?
Ik had stiekem een beetje gehoopt op een Got(t)ze achtige Boatengstunt :ja

Dit bericht is gewijzigd op 17 mei 2021, 19:29:42.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 17 mei 2021 om 09:41:

open/sluit de onderstaande quote:

[rurl=/profiel/4785/B-O-M-M-E-L]B O M M E L schreef op 16 mei 2021 om 22:22:

Als we toch met bord op schoot zitten, is die Bakis van Heracles wat? Heracles heeft altijd een een oogje voor spitsen: Dost, Armenteros, Weghorst, Dessers.



Da's twee maal Bundesliga (top) en 2x te slecht voor de (sub)top in Belgie....


50/50 dus ;-)

Goed, Bakis wordt 'm niet hoor.

We moeten denk ik ook vissen in de vijver waar we Maken en Madueke aan de haak sloegen.

 

+1/-0

Als je zo eens rond neust zijn de geluiden over de redbuller die op de radar lijkt te staan niet heul hoopgevend.
Ik zeg doe maar Boateng! :ja

 

+1/-0

Sjors?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 65 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 61 62 63 64 65

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » OJK transfergeruchten topic (groot uiteraard)