Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Het (grote) OJK vooraf en achteraf gelul eredivisietopic

Deze normale topic is open en bestaat uit 76 pagina's: 1 2 3 4 ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52 ... 72 73 74 75 76

open/sluit de onderstaande quote:

Mag Mad Max Mauro Moven?


Mogelijk! Misschien! Mits...

ik zou Romaurio naar rechtsback moven en Mkweenie (ondanks hij redelijk speelde laatste 2 potten) eens een keer Schmidtiaans sparen (misschien dat onder deze argumentatie Jantje het wel wil overwegen)...
Romaurio brengt veel meer voetbal als Mkweenie en is verdedigend zeker niet zwakker.
Overigens begrijp ik dat Mad Max nog een twijfelgeval is, dus ik vermoed dat Jantje met Romaurio en Kweenie begint.
Mad Max heeft wel lang te recupereren na zijn besmetting valt me op.... :denk

Dikke meevallers dat de aanvallende opties weer wat ruimer worden. Ik ben echt zeer benieuwd hoe de voorste linie er vanavond uit ziet. Maar ik denk dat jij op de goede gedachtelijn zit B O M M E L E N, namelijk dat hij Mad-Ko brengt als de wedstrijd al wat gevorderd is en de ruimtes groter worden.

 

+1/-0

Ko staat er zelfs al in!

 

+1/-0

De organisatie stond weer vandaag! Ik moet zeggen, Guti verdiend veel lof.
Was al totaal afgeserveerd, ook door mij. Maar is van grote waarde naast onze gigant Sangria!
Alleen de dode spelmomenten slash hoge ballen vanaf de zijkant van de tegenstander....daar moet echt aan gewerkt worden!
Want ondanks een goede organisatie ga je daar steeds weer op nat.
Vandaag gelukkig zonder gevolgen. En mooi dat belangrijke spelers weer terug komen, maar zeker zo mooi dat de "tweede garnituur" zich bijna stuk voor stuk bewezen hebben.
Alleen...een echte spits, eentje die er minstens 20 in een seizoen inlegt....die ontberen we.

 

+1/-0

Ja, Vini blijft kwa afmaken wel een beetje behelpen.

De comeback van Bruma, Guti, en den Doan (vandaag wellicht MotM) lijkt structureel te worden. Sjonnie heeft een goeie kerst straks.

Kwa organisatie en spel in balbezit doen we het weken goed. Vandaag kwa aantal kansen / schoten ivm de tegenstander wel wat ondermaats.

 

+1/-0

Den Doan werd idd man of the match. En hij speelde een puike partij. Maar eerlijk gezegd vond ik de laatste potjes waarin hij lustig met Got(t)tze combineerde en positie wisselde hem beter nog dan vandaag.
Vandaag zou ik Guti man of the match maken. Verzette heel veel werk. Was verdedigend sterk en is echt sterk in het spel snel naar voren verplaatsen. Je ziet hem zelden met een bal lopen, het is heel vaak in een beweging de bal verplaatsen. Ik was vandaag echt onder de indruk van zijn simpele, effectieve en directe spel.

Dit bericht is gewijzigd op 4 december 2021, 22:31:46.

 

+1/-0

Dit kan een heel mooi sportweekend worden...maar ik durf nergens meer op te hopen na het debacle van van de week..

 

+1/-0

Guti blijkbaar toch gestraft voor zijn fout? En Vini weer terug...weet niet of dat helegaar fair is naar Den Doan maar misschien wel de verstandige zet voor vandaag tactisch gezien

 

+1/-0

Guti krijgt gewoon rust denk ik?

 

+1/-0

Met zo een kiepert kun je echt geen kampioen worden helaas.

 

+1/-0

Hij was erg opgelucht in ieder geval 😉

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

romario4wethoudervanjuine schreef op 12 december 2021 om 18:52:

Dit kan een heel mooi sportweekend worden...maar ik durf nergens meer op te hopen na het debacle van van de week..




Hij is perfect! 👌🏻

 

+1/-0

Grandioos!
En hey, als Maxi den urste heel blijft he...dan is dat echt een topspits!
Als....als ...als hij heel blijft!

Maar in de paar minuten dat hij over de jaren bij ons gespeeld heeft, heeft hij echt steeds pure klasse laten zien.
Maar....die fysiek..ai ai

 

+1/-0

Inderdaad, ik hoop dat Madueke ook niet die kant op gaat.

 

+1/-0

Daar valt evenzo voor te vrezen!
Maar nu denk ik alleen blije gedachtes! Wat een weekend! En we staan bovenaan!
Dat is hoe dan ook een morele opsteker voor ons en toch een tik voor de kaboutermannen! :ja :ja

 

+1/-0

Alleen de goals gezien. Ben nog niet zo overtuigd van Maxi, maar dit was wel de assist of the season.

 

+1/-0

Precies dat. Alles wat betreft Maxi was gebaseerd op wensdenken maar gisteren was blijkbaar zo'n dag dat veel wensen uit kwamen.

 

+1/-0

Alleen wensdenken? Vind ik niet! Die paar minuten dat hij steeds speelde zag je echt een spits aan het werk, neusje voor positie, koel voor het doel maar ook voetballend echt heel behoorlijk.
Een combinatie die ik al jaren niet in een spits heb gezien bij PSV.

Vini speelde gisteren weer heel gedienstig voor het team en scoorde zeker een voldoende. Maar het zal nooit een echte topper worden. Bij ons was op spitsengebied echter schraalhans al zolang keukenmeester dat Vini nu zelfs al als een redelijk alternatief moet worden beschouwd.
Maar de lat mag en moet een stuk hoger.

Als Msxi nou heel zou blijven, wil ik het wel eens zien, ik denk echt een van de betere spitsen van de laatste 15jaar.
Maar ja...heel blijven he :denk :denk :schrik

De tamtam zegt dat den Zaaf niet meer terug komt.
Mooi, contract en geld inleveren en houdoe en bedankt!

 

+1/-0

Ohne Zaaf bleiben wir erste!

Maxi lijkt, op basis van met name beelden cijfers bij Vélez Sarsfield, wel een groter potentieel dan Zaaf, Vini, of Vertessen te hebben om echt een veelscorende spits te zijn die ook op andere vlakken iets toevoegt.

Uit de minuten bij PSV vind ik dat een stuk minder af te leiden. Ik heb ook oefenpotjes gezien waarin Maxi als een zoutzak bewoog.

Hopen dat ie heel blijft en echte vorm en ritme weet te tonen. Dat zou wel een flink verschil kunnen maken in de tweede seizoenshelft.

 

+1/-0

Voorlaatste pot dat hij speelde scoorde hij een buitenspel doelpunt, leek heel simpel maar kwam omdat hij alles goed deed. Ik denk dat geen andere spits die we nu hebben die zo koel en technisch (simpel) bekwaam had afgemaakt.
Bijvoorbeeld.

 

+1/-0

Die was inderdaad ook indrukwekkend maar koel afmaken van afstand was vintage Zahavi van het begin van het seizoen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 76 pagina's: 1 2 3 4 ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52 ... 72 73 74 75 76

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Het (grote) OJK vooraf en achteraf gelul eredivisietopic