Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Die Euro-parade

Deze normale topic is open en bestaat uit 26 pagina's: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26

De mate waarin dat gebeurt zal bepalen of Ruud & Fred volgend seizoen ook nog voor de groep staan.

Ik heb het iig niet opgegeven: het juiste pad is om er in te blijven geloven.

Hoop wel dat of Fred of een ander de spiegel eens voorhoudt. Teksten als 'de eerste helft was top en we verliezen op een paar slechte fouten' maken het allemaal niet beter. Het moet zo zijn dat - onder jouw bewind - geen enkele speler het in zijn hoofd zou halen om voor een passje zoals Luuk die probeerde op eigen helft te geven. Ruud moet grip op de groep krijgen, de impasse vrijwel altijd voor zijn.

 

+1/-0

Het recept is gewoon te flauw. Een paar snufjes Der Huub, een theelepeltje Lerby en een scheutje Von Bommel toevoegen om e.e.a. wat meer op smaak te brengen.

 

+1/-0

Zou het dan toch eindelijk?

Het Algemeen Dagblad verwacht dat Ruud van Nistelrooij twee wissels gaat aanbrengen in zijn basisploeg in vergelijking met de wedstrijd tegen FC Utrecht. Érick Gutiérrez lijkt weer fit genoeg voor een basisplaats en zal daardoor starten, terwijl André Ramalho de voorkeur lijkt te krijgen boven Armando Obispo.

Tegen FC Utrecht stond Mauro op het middenveld, maar hij lijkt nu als rechtsback te starten in plaats van Jordan Teze.

Vermoedelijke opstelling PSV: Benítez, Mauro, Ramalho, Branthwaite, Van Aanholt, Gutiérrez, Til, Veerman, Bakayoko, De Jong, Simons

 

+1/-0

Dat zou wel erg logisch zijn.

 

+1/-0

Mwene ipv Romaurio.

 

+1/-0

Best OK gespeeld, zonder echt goed te zijn. Moeten wel eens de voorzet op de Jong gaan geven. Daar lijkt een verbod op.

 

+1/-0

Silva viel best aardig in. Is niet langzaam, heeft een prima drive en en won ook nog een aantal kopduels. Gewoon met hem vanaf links beginnen en Simons weer gewoon op 10.

 

+1/-0

Nauwelijks ok gespeeld vind ik, maar dat zal ook wel aan Sevilla liggen.

Fabio deed het inderdaad wel goed. Wel echt een pinchhitter wellicht.

 

+1/-0

Misschien is de Jong juist een ideale pinchhitter, en starten we eens met Silva de komende reeks?

 

+1/-0

Ook goed. Hij brengt wat teweeg als hij invalt, vandaar dat ik dat zei. Maar we hebben inderdaad nog niet gezien hoe hij als basisspeler is.

 

+1/-0

En een oplossing met Silva dichtbij de Jong?
Ik vind het best OK gegeven dat je 3-0 achter staat. Er werd best naar risico gezocht. Het wordt nu wel tijd dat Ruud een tijdje de beste 11 gaat opstellen en een instelling die wat meer vol gas heeft. De ingrediënten zijn er. Teze mag gewoon strijden met Ramalho en nooit meer rechtsback.

Dus beginnen met Mauro. Altijd. Gasten als Til, Teze en nu Mwene weet worden te belangrijk gemaakt.

 

+1/-0

Silva op links, Simons op rechts (geen Bakayoko), Mauro en van Aanholt als aanvallende backs (voorzetten please), Guti in de pna, Veerman + Sangare daarvoor.

Voor vandaag is dat wel een mooi recept.

 

+1/-0

E E N S C H !

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

B O M M E L schreef op 25 februari 2023 om 10:09:

Silva op links, Simons op rechts (geen Bakayoko), Mauro en van Aanholt als aanvallende backs (voorzetten please), Guti in de pna, Veerman + Sangare daarvoor.

Voor vandaag is dat wel een mooi recept.


Een waar ik vandaag zei bedoelde ik morgen, stop geen jokers?

Ik ben eigenlijk niet zo negatief over Bakayoko, maar die moet natuurlijk in deze fase geen basisspeler zijn.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 25 februari 2023, 16:01:50.

 

+1/-0

Yep geen jokers, al zou je morgen wel Bakajoker als Joko kunnen inzetten.

 

+1/-0

Morgen ben ik weer eens in het stadion 😊

 

+2/-0

Ik ook!

 

+1/-0

Ook in vak T?

 

+1/-0

Nee, ik zat wel noord, maar tweede ring. Volgende keer. Ik trakteer.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 26 pagina's: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Die Euro-parade