Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » OJK transfergeruchten topic (groot uiteraard)

Deze normale topic is open en bestaat uit 70 pagina's: 1 2 3 4 ... 64 65 66 67 68 69 70

OK dus Teze -> Tete dan maar?

Tete kan op links en rechts en zelfs centraal als het moet. Da's wel handig natuurlijk.

Ik kan me herinneren destijd bij de kabouters niet helemaal overtuigd te zijn van Kenny. Maar een PL speler zal toch wel een bepaald nivo hebben. Minder dan van Aanholt zal het niet zijn. 10-12M is echter wat weer te veel, dat krijg je ook nooit meer terug.

 

+1/-0

Dus onze Rotterdamse vrinden zitten inmiddels ook achter Seppke aan. Dat zou kunnen duiden op een vertrek van Geertje de Truidrager en/of Hans Co.

 

+1/-0

Seppke is wel fan van PSV

https://www.vi.nl/nieuws/dromen-worden-werkelijkheid-voor-van-den-berg-bij-liverpoollink

'Ik kon in de zomer naar Bayern München, PSV of Liverpool', blikt Van den Berg terug. 'Ik was ervan onder de indruk dat zulke grote clubs mij wilden aantrekken en dacht dat PSV een geweldige optie voor mij zou zijn, want als jonge jongen ben ik altijd fan geweest van die club. Maar, toen Liverpool kwam, wist ik dat ik hierheen wilde komen. Mijn gevoel voor deze club is mega.'

 

+1/-0

Alle spelers gehaald door PSV die Fijn-nooit de laatste jaren ook graag wilde bleken prima aankopen.

Dus da's een goed teken. Maar wellicht is het puur om de prijs wat op te drijven en/of om te helpen om Guiseppe's komst naar PSV zo lang mogelijk uit te stellen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SKERLA schreef op 26 juli 2024 om 15:58:

Wellenreuther heeft zijn contract verlengd, dat lijkt geen optie meer.



Ugh - ik trek per dit weekend mijn belangstelling voor wellenrooiekaart als PSV optie in.

 

+1/-0

PSV en Feyenoord zouden interesse hebben in verdediger Martin Vitík (21, 1.93m) van Sparta Praag.

https://www.transfermarkt.nl/martin-vitik/profil/spieler/652054link

 

+1/-0

Liverpool blijft vasthouden aan een transfersom van 20 miljoen. Volgens Romano zou het zelfs om 20 miljoen Pond gaan. Dat gaan 'we' uiteraard niet betalen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SKERLA schreef op 31 juli 2024 om 12:45:

Doe maar niet. Laat ze hun rommel maar aan de straatstenen niet kwijt raken.



PSV heeft volgens VI geinformeerd naar de mogelijkheid van Wijndal huren (en de kabouters hebben nee gezegd).

Kennelijk zien Stuuwerd (+ Bosz-Brand) hem onder Bosz' leiding wel zijn AZ nivo halen en overtreffen. En dus het tijdelijke Dest gat opvullen.

Bij weinig interesse van kopers voor Wijndal, kan het zo maar zijn dat dichter tegen de Transfer dead-line de kabouters wel overstag gaan.

 

+1/-0

Na Neze nu ook Noscagli (Brighton). We moeten wel opletten dat we überhaupt nog verdedigers overhouden. Dat kan toch handig zijn heb ik me laten vertellen.

Kwartetten: mag ik van jou van de CL-waardige verdedigers de rechtsback, rcv, lcv & linksback?

 

+1/-0

Sepp komt niet van den Berg.

 

+1/-0

PSV komt nu in een situatie dat Boscagli behouden door hem pakweg dubbel saralaris te geven beter is dan proberen Haraldinho's volle kwartet trachten in te passen. Je kunt wel 4 CL-waardige verdedigers halen maar je moet ze ook nog op elkaar en de rest van de ploeg laten inspelen. Dat gaan gewoon niet zonder iig 1 CL-waardige speler die al in de laatste linie stond. Het kan niet zo zijn dat Rien Reiger nu na al meteen de rots in de branding moet zijn.

 

+1/-0

Naar het schijnt hebben we -net als onze Rotterdamse vrienden- interesse in de 21-jarige Amerikaan Jack McGlynn van Philadelphia.

En jawel, Jack is een...

Klik hier om de spoiler te bekijken

 

+1/-0

We kunnen niet anders dan concluderen dat Bosz een systeem in gedachten heeft dat vloeiend tussen 0-6-4 of 0-7-3 kan schakelen.

Zoals Cruyff al nooit zei: als je geen achterste linie hebt, hoef je de ruimte er achter ook niet de verdedigen.

 

+1/-0

Zaakwaarnemer Boscagli naar Eindhoven voor topoverleg. PSV wijst ook tweede bod van Brighton (8-10 miljoen) resoluut af.

Op naar de nul verdedigers!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

B O M M E L schreef op 15 augustus 2024 om 09:40:

We kunnen niet anders dan concluderen dat Bosz een systeem in gedachten heeft dat vloeiend tussen 0-6-4 of 0-7-3 kan schakelen.

Zoals Cruyff al nooit zei: als je geen achterste linie hebt, hoef je de ruimte er achter ook niet de verdedigen.



Ik denk dat Peet Scheefbril wel met elf man wil spelen.

 

+1/-0

Kerstdorp mag vertrekken bij Roma. Zou me niks verbazen als die in het geruchtencircuit genoemd gaat worden als kandidaat om Den Tezert op te volgen.

 

+1/-0

Kerstdorp wordt nu inderdaad genoemd, maar geniet niet de voorkeur.

 

+1/-0

Boszcagli wil hoe dan ook weg en vindt dat PSV het bod van Brighton van 10 miljoen moeT accepteren. Hij wil naar de PL.

 

+1/-0

Seppke gaat hem niet meer worden. Volgens Plettenberg vraagt Liverpool inmiddels 25 miljoen Pond. Leverkusen en Brentford hebben concrete interesse.

 

+1/-0

Kootje Itakura (27, 1.88m, Borussia Mönchengladbach) is de volgende rcv die op de Eindhovense radar is verschenen. De 29-voudig Japans international zou ongeveer 12 miljoen Euro moeten kosten.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 70 pagina's: 1 2 3 4 ... 64 65 66 67 68 69 70

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » OJK transfergeruchten topic (groot uiteraard)