Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Het (grote) OJK vooraf en achteraf gelul eredivisietopic

Deze normale topic is open en bestaat uit 79 pagina's: 1 2 3 4 ... 74 75 76 77 78 79

open/sluit de onderstaande quote:

SKERLA schreef op 01 november 2024 om 07:22:

Bibberen zeker niet, maar "Kapitein Eyeliner" lijkt het verdedigend aardig te kunnen neerzetten.

En PSV doet het nooit zo goed in uitwedstrijden in Italië.

Niet alleen verdedigend, helaas.

+1/-0

Bosz kan een Farioli revival wel gebruiken om de groep scherp te houden. Onze eerste CL overwinning volgt wellicht niet voor niets na de 3-2 tegen de gnomi.

+1/-0

Ik vond het spelen met twee beweeglijke mannen (Saibari & Tilman) tegen NAC goed smaken. Ideaal als de tegenstander probeert druk te zetten.

Dus: als iedereen (op Dest na) weer fit is na de interland periode, moeten we dan met punt naar achter (i.e. de NAC-uit variant) spelen, of terug gaan naar 'punt naar voren' (zoals we begonnen, met Veerman-Schouten als controlerend duo)?

We spelen straks eerst thuis tegen Groningen, dan thuis tegen Shaktar, dan uit tegen Utrecht.

+1/-0

Ik denk dat er nog niemand van de drie spelers die terugkeren in de basis staat tegen Grunn en Shaktar.

En als dat wel zo is, zal dat zeker niet Veerman zijn, waardoor jouw vraagstuk sowieso opschuift.

Maar ooit zal ook Veerman terug zijn en dat zal wel een puzzeltje worden, ook voor de rol van Boszcagli.

+1/-0

Ah ja de Veerman laat nog even op zich wachten.

Schouten in de pna met Saibari en Tillman ervoor: als dat goed loopt, wordt het nog niet zo eenvoudig voor Joey om zich in de basis te spelen

Als Dest terugkomt, gaat Boccagli dan soms wat rust krijgen? (dwz Dams LCV waar het kan in invalbeurten en bekerwedstrijden)

+1/-0

Bossagli kan nu al rust krijgen. Obispo is toch fit?

Dit bericht is gewijzigd op 22 november 2024, 14:16:30.

+1/-0

Ja hij is fit. Maar is Obispo goed genoeg? Is de roekeloosheid er inmiddels uit? Hopelijk, maar ik moet het eerst nog zien.

Dams heeft inmiddels bewezen zich redelijk goed staande te kunnen houden (op LB), over een langere periode en tegen sterke tegenstanders. Ik zie in hem meer de opvolger van de vrijwel zeker vertrekkende Boscagli dan in Obispo.

Tussen de regels door lees ik dat Veerman over zo'n week of twee wel weer speelklaar zal zijn (Schouten een week later).

De punt blijft vermoedelijk naar achteren.

+1/-0

Ricardo 'El Tren' Pepi

forumillustratie

+1/-0

Topper thuis tegen tegenstander Twente, trapaf te twintig uur.

+1/-0

Dit PSV met Saibari en Tillman is aanvallend misschien wel het beste PSV ooit?

+1/-0

Ja. Of toch nog Hiddink I?

Dit ligt in ieder geval dicht bij elkaar:

https://x.com/PSVStats/status/1865158531390869696?t=AdrHMkfcKnbkdcPx8mmS2A&s=19link

Dit bericht is gewijzigd op 6 december 2024, 23:36:07.

+1/-0

Ha dat waren ook mooie tijden. Ronaldo & Nilis bv.

Ik doelde eigenlijk ook specifiek op het PSV met Tillman en Saibari op een middenveld mpna. Ik had niet het idee dat we aanvallend echt super waren begin dit seizoen (wel met wat grote uitslagen, maar b.v. Almere uit is niet "altijd lastig" ), maar het nivo van de laatste weken is iets wat ik zelden of misschien wel nooit heb mogen aanschouwen. Dat heeft m.i. iets te maken met de patronen/diepgang die we zien op een middenveld met Tillman en Saibari.

In mijn ogen kun je Tillman en Saibari er alleen nog maar afhalen om rust te geven. Zodra Scouten terugkeert hoeft Tillman voorlopig niet meer in de pna. Met Schouten of Mauro (mogelijk Veerman) daar en Saibari en Tillman als allround lopers/passers zijn we (met een nu ook goeie voorste en achterste linie) echt lastig te verslaan.

Ik kan me dit soort spelweelde nauwlijks herinneren. Het selectie/taktisch/technische plaatje lijkt flink in orde.

Goed, Nagalo lijkt een nieuwe Bella Kat in de zak. Toch nog een minpuntje gevonden.

Dit bericht is gewijzigd op 7 december 2024, 10:53:48.

+1/-0

Het heeft volgens Peet Scheefbril zelf te maken met het hogere niveau op de training de laatste weken.
In het begin van het seizoen waren spelers niet genoeg gefocust op PSV (transferperikelen, kampioensroes).

Maar ik ben het met eens dat het zo erg goed loopt, ik twijfel alleen of de rol van Boszcagli (inschuiven naar de zone die anders van Veerman is) zijn beste is. Ik denk dat hij zijn oude (hogere) niveau weer gaat terugkrijgen als hij weer echt van achteruit het spel kan gaan verdelen.

+1/-0

Interessante discussie, maar ik durf te stellen dat we vooral nooit sterker waren in de breedte en dat daar ook de sleutel van de naderende CL winst ligt.

+1/-0

Dat heb je mooi ingekleed, Klumpke.

Ledezma was gister de belichaming van breedte in de selectie; niet minder dan Karsdorp, en het mooiste doelpunt van de avond. Of misschien dat je in de 65e minuut doodleuk Lozano & Perisic brengt.

+1/-0

B O M M E L schreef op 07 december 2024 om 19:16:

Dat heb je mooi ingekleed, Klumpke.

Ledezma was gister de belichaming van breedte in de selectie; niet minder dan Karsdorp, en het mooiste doelpunt van de avond. Of misschien dat je in de 65e minuut doodleuk Lozano & Perisic brengt.

En dat je Luuk de Jong 90 minuten op de bank kunt houden, of dat je Jerdy Schouten geen moment mist, of dat je het ergens gemeen vindt voor Mauro dat Serginho Dest terug komt.

+1/-0

Indeed. Al zie ik,als Dams & Dest weer fit zijn, Mauro inmiddels meer als verdedigende middenvelder (concurrerend met Schouten) dan als LB.

En dan ga ik mogelijk wat medelijden krijgen met Veerman.

Maar niet met Land en Babadi, want die mogen verhuurd worden in de winterstop.

+1/-0

Weg met Peet Scheefbril!!1!

+1/-0

B O M M E L schreef op 08 december 2024 om 16:40:

Indeed. Al zie ik,als Dams & Dest weer fit zijn, Mauro inmiddels meer als verdedigende middenvelder (concurrerend met Schouten) dan als LB.

En dan ga ik mogelijk wat medelijden krijgen met Veerman.

Maar niet met Land en Babadi, want die mogen verhuurd worden in de winterstop.

Dams is toch nog heel ver weg van een betrouwbare optie vind ik eigenlijk.

+1/-0

Nou de eerste beurt op LCV was nog niet bepaald verdedigend sterk. Ook op LB zijn er wat 'voorbijgelopen' momentjes geweest de afgelopen maanden. Maar opbouwend is hij vast en voor een speler die vanuit Jong PSV doorkomt een optie waar Bosz prima op heeft kunnen bouwen op diverse nivos. M.i. voldoende om in hem de toekomst de zien (vooral op LCV).

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 79 pagina's: 1 2 3 4 ... 74 75 76 77 78 79

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Het (grote) OJK vooraf en achteraf gelul eredivisietopic