Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Die Euro-parade

Deze normale topic is open en bestaat uit 28 pagina's: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28

Phoe phoe....ben benieuwd.
Vrees 0-3 na 30 min. maar snap wel dat Bosz dit doet. Maar ik denk niet dat Dortmund het initiatief aan PSV gaat laten.

+1/-0

Jammer dat Lozano, Tillman en Saibari niet op hun best waren vandaag. Dan hadden we zeker gewonnen. Ik wil t nog wel zien over drie weken.

+1/-0

Saibari er niet bij. Naast Luuk zijn Tillman en/of Lozano zijn m.i twee spelers die op dit nivo in principe iets extras kunnen kwa kansen creeeren en afmaken. Beiden schieten nogal wat losse flodders de laatste tijd, op de 1-0 van Tillman tegen Feyenoord na.

Dit is wel de week om je topvorm aan te tikken.

+1/-0

Ik hoop hierop:

code:
-----------Luuk--------
--------------Til------
----Tillman------------Lozano
Dest-------------------
------Mauro----Pirlo---
---Boszca---Jerdy---Teze--

+1/-0

Sportingelingeling Portugal vanavond. Ik neem eigenlijk alleen genoegen met 3 punten, maar het wordt lastig denk ik!

+1/-0

Dutch comeback II

+1/-0

Wat een treurnis.

+1/-0

Verbazingwekkend slecht.

+1/-0

Om te janken.

+1/-0

Hockey taferelen - elke hoekschop kan erin.

+1/-0

Aan beide kanten, maar in hetzelfde doel, want in verschillende helften, door beide teams.

Snaptewel?

Die 3-2 hebben we patent op lijkt het.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SKERLA schreef op 22 januari 2025 om 00:03:

Indeed, spatiebrother.

+1/-0

B O M M E L schreef op 25 januari 2025 om 20:45:

Indeed, spatiebrother.

👊🏻

+1/-0

Liverpool komt dus met het Bittergarnituur naar Eindhoven. Geen Salah, Van Dijk, Gravenberch, Alexander-Arnold, Alisson, Konate, Mac Allister, Szoboszlai & Diaz.

+1/-0

B O M M E L schreef op 25 januari 2025 om 20:45:

Indeed, spatiebrother.

Wtbw

+1/-0

Gunned down and then some.

+1/-0

Geen idee waar ik vandaag naar gekeken heb.
Werkelijk niet!
Overigens voor de Bospipo fans, wat een slap ingrijpen bij doelpunt 2.
Maar het was echt werkelijk collectief belachelijk waar we naar gekeken hebben.
Tactisch, mentaal, uitvoeringstechnisch....beneden alle peil!

+1/-0

Om te janken. Union was op alle fronten beter. Veel completer elftal. Fysiek sterke spitsen die wel een bal vast kunnen houden en duels winnen. En verdedigers die kaas gegeten hebben van... verdedigen.

Zou Mitrogoal nog beschikbaar zijn?

En een algeheel verbod op het contracteren van half fitte en blessuregevoelige spelers voor Stewart.

+1/-0

Veel spelers te ver onder de maat. Saibari, Pepi, Schouten, Perisic.

Ik moet het nog terugkijken wat er bij de goals fout ging, ik zat in het stadion en kon (behalve bij de penalty) niet direct een zondebok aanwijzen.

En weer en correctie in de rust: De vraag rijst bij mij steeds meer of het motorblok nog wel soepel loopt, nu moest hij weer uit elkaar gehaald worden.

+1/-0

We voelen nu wel het gemis van een vaster aanspeelpunt, wat de Jong was, maar Plea ook.

Aan de missers van Saibari, daar valt niet zo veel over te zeggen, het waren geen echte blunders.

Ik vond Bommelson eigenlijk gewoon goed. Invallers en Til en Wanner oogden ook prima.

Obispo deed bij de 0-2 wat wethouder en ik vrezen dat altijd op de loer ligt met hem: een kapitale verdedigingsfout die in 1 move de boel volledig opengooit. Dat kan niet als CV. Niet dat Schouten en Flamingo ook niet wat beter zouden moeten.

Maar Gasio terug op LCV svp, en mpna spelen zoals in de tweede helft. Obispo of Nagallo op een CV positie in de CL, ik zie het niet zitten.

De grote lijn is natuurlijk dat zo onder hand iedere club er wel 3 inschiet tegen ons (met of zonder Obispo). NEC en Union kregen veel te veel kansen, en er moet te vaak en te snel van alles omgezet worden (i.e. waar Skerla op doelt)

Weer een blessure (Boadu) verzint toch ook niemand.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 17 september 2025, 09:29:51.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 28 pagina's: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Die Euro-parade