Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Het (grote) OJK vooraf en achteraf gelul eredivisietopic

Deze normale topic is open en bestaat uit 85 pagina's: 1 2 3 4 ... 77 78 79 80 81 82 83 84 85

Ik werd elders weggehoond omdat ik opperde dat in noodgeval Til binnen de selectie nog een spitsoptie was.
Vandaag ging het weer lopen toen Guus de voorste man werd en Subaru een linie terug ging.
Nee, Guus is niet mijn droomspits. Maar als de nood aan de man is, zijn er weinig betere alternatieven binnen de selectie.
Hij is kopsterk, heeft een feilloos gevoel voor positie en is constant in beweging.
Noodverband, maar wel echt waardevol zo een duizenddingendoekje in je selectie te hebben

+1/-0

Bij Ruud was het een waardeloze optie.
Maar nu hebben we Peet Scheefbril.

+1/-0

Ruud was (is) een slechte trainert.
Voorbeeld van een Co-iaans Paard

+1/-0

Ja, daarom kan het nu wellicht wel werken.
Maar als Playa er echt lang uit is moet er gekookt worden. Het liefst dan lappen voor de toekomstige opvolger van den Peppert.

+1/-0

Dat is duidelijk S K E R E L A E R, ik vrees dat Plea wel even out zal zijn.
In Spanje loopt nog een spits, dat zou een ABC tje TBC tje kunnen zijn....oh nee doe toch maar niet!

+1/-0

Dan gewoon kopen vind ik. Peppert is na het WK toch waarschijnlijk weg.

+1/-0

Als we niet veel te makken hebben, dan zou Lauweritsel van Sparta iets kunnen zijn als tijdelijke oplossing. Sterke kopper en balvast. Hebben we meteen iemand voor Plan B en een stormram voor de slotfase.

Schijnt afgelopen seizoen de meeste luchtduels van de Eredivisie te hebben gewonnen, ondanks dat het niet zijn beste seizoen was. Tegen ons won hij meer dan de helft van de luchtduels (7/12). Tegen Utrecht de helft (4/8).

Heeft een aflopend contract.

+1/-0

ZO krap bij kas zitten we niet hoor! En spelers die meer kosten, maar op termijn nog veel meer op gaan leveren zijn geen kosten, maar investeringen!
We moeten wel een beetje durven ondernemen.
Maar ik denk dat de RvC en directie zo ook in de wedstrijd staan.
Ik ben ervan overtuigd dat als de situatie Plea duidelijk is, er goed geschakeld zal gaan worden.
De enige zorg die ik heb, is dat Earnie weer onvoldoende prio geeft aan defensieve versterking. We dansen op een dun koordje achter, want na de eerste vier valt ( Sildillia daargelaten) echt een heel groot kwaliteitsgat!

+1/-0

Het is duidelijk nu: Kraakbeen beschadigd, minimaal tot de winterstop eruit, wellicht het hele seizoen.
Als hij sowieso ooit nog de oude wordt, want dat is met kraakbeenschade onzeker.

Wat mij betreft halen we nu een volwaardige spits die volgend jaar den Peppert opvolgt.

+1/-0

Ja, gewoon investeren in kwaliteit nu!
Geen Tbc'tjes graag!

+1/-0

Laat de scouts die Plea vonden ook maar nieuwe spits kandidaten aanwijzen. Huren of kopen maakt mij niet zo heel veel uit, kwaliteit wel.

+1/-0

Geef Land nou eens de kans Peerke! Hij is er echt klaar voor!

+1/-0

Neen dus.

Peer in de spits, de nieuwe Man op rechts.

+1/-0

Ben oprecht benieuwd. Net trouwens een puike prestatie van jong. Er is kwalitatief een goede selectie neergezet maar Schaars lijkt de juiste trainersvisie te hebben. Fons frons den twidde daarmee afgeschminkt.
Maar den Dele mag van mij bij de selectie als aanvalskracht nodig is in bredere zin

+1/-0

Kans op minuten voor Bakteri.

+1/-0

Ik zit niet in het stadion vandaag maar me wel te verbijten op de bank.
Aanvallend is het gewoon slordig. Bommel onzichtbaar, Mr Mann beetje blind af en toe en Schouten en de centralen slordig.
Peerke in de spits is geen optie! Dat ziet Peerke den trainer hopelijk ook.

+1/-0

Je vriend gaat erin komen. Bommel eruit?

+1/-0

Yes! Bakteri!!

+1/-0

En hoppa - Man in de basis maar Bakteri man of the match.

+1/-0

Absoluut! En helaas mijn punt dat op links Driehoek gewoon echt niet kan en we eigenlijk daar versterking nodig hadden ook voor mij bewezen

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 85 pagina's: 1 2 3 4 ... 77 78 79 80 81 82 83 84 85

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Het (grote) OJK vooraf en achteraf gelul eredivisietopic