Haroldinho
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Rotterdam
Vak: Noord - RR
Forumreacties: 2.158
Reg.: 23 september 2002
Favoriete opstelling: geen
Uit: Slootdorp!
Vak: -
Forumreacties: 6.516
Reg.: 30 november 1999
Favoriete opstelling: 4-5-1
romario4wethoudervanjuine
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 39.545
Reg.: 24 mei 2001
Reken daar maar wel op S K E R E L A E R!
Zou een goede move zijn! Als hij zijn porto statistieken kan halen doen we goede zaken.
Zal een dure jongen zijn maar wel het niveau wat we nu nastreven en in een fase van zijn carrière dat eigenlijk alles klopt voor de rol die hij bij ons moet vervullen.
B O M M E L
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Belfast
Forumreacties: 20.925
Reg.: 6 februari 2000
Bosz gelooft niet dat PSV met Taremi bezig is (in een antwoord op een vraag van Driessen).
Jannsen wil niet naar de eredivisie, Brobbey (moet er niet aan denken) komt alleen als Earnie gechanteerd wordt, Depay is te duur en een te hoog over-het-paard getild gehalte.
Maar wie dan wel?
Overigens is Man, die niets liet zien gister, volgens Bosz wel een hele goeie speler. We gaan het zien, voorlopig neem ik me voor om van elke beurt van Bakterie te gaan genieten.
Verder valt van Bommel mij mee: in elke wedstrijd tot nu belangrijk/aanwezig, voegt een duidelijk wapen toe, en maakte de mooiste goal gister. Goeie aankoop dus, het vele geld waarschijnlijk wel waard.
Fan van PSV
Mister PSV
De reactie van Bosz was dusdanig B O M M E L E N, dat ik er uit las dat Mehdi juist wél komt!
Bakteri moet gewoon zijn kansen krijgen maar ik ben bang dat de investering in Mr Mann die ontwikkeling nu een beetje in de weg staat.
Mr Mann was voor mij een "overbodige" aankoop omdat er elders veel hogere prios hebben.
nr 10 ben ik zeer tevreden mee nu.
Spits komt er vast en zeker.
Maar het gat na de eerste 5 verdedigers (Sid reken ik daar bij mee) is levensgroot.
Ik hoop echt dat Earnie dat ook ziet en ons verrast.
Bosz zei van niks te weten en niet te geloven dat de speler al hier is. Wat niet werd gezegd, alleen zijn management zou er zijn, wat toevallig hetzelfde is als die van Bosz. Dat wist hij dan weer wel! 😀
Ik vond het vrij neutraal, maar door dat laatste neig ik naar 'ja, mehdische keuring is aanstaande'.
Fan van PSV
Mister PSV
B O M M E L
Fan van PSV
Mister PSV
Neen. Bosz zei dat ie niets heeft gehoord over Taremi, en dat er bij PSV geen speler komt waarvan hij niets weet. Duidelijke taal.
Goed, als het management daadwerkelijk in E'hoven is/was, en dat management ook voor Taremi afreisde, en als ze inderdaad met PSV om tafel hebben gezeten over Taremi, alvorens Bosz vandaag of morgen erin te betrekken (om b.v. hem niet af te leiden tav PSV groningen) dan kan een transfer nog steeds op hand zijn.
Berichtgeving buiten BoszTalk (die Italiaan, Elfrink) lijkt wel op contact tussen PSV en Taremi's management te duiden. Op zijn minst lijkt het op aftasten.
Overigens draaide Taremi geen best seizoen in Serie A in 2024/25. 17 wedstrijden op rij niet gescoord las ik ergens. Maar ik ken de precieze omstandigheden niet.
Dit bericht is gewijzigd op 24 augustus 2025, 14:34:33.
Fan van PSV
Mister PSV
B O M M E L
Fan van PSV
Mister PSV
Voor ons stadsmensen is er geen verschil tussen actueel iets gehoord hebben en iets gehoord hebben wethouder. We missen kennelijk een bepaalde je ne sais quoi tussen-de-regels lees vermogen!
Kwa type speler lijkt me Taremi prima. Wel even oppassen dat het hier niet Mitroglu II betreft. Een wel erg pro-actief management is misschien ook iets om uit af te lezen.
Fan van PSV
Mister PSV
Zeker, er wordt wat dat betreft wat afgespint!
Maar, als Boszfluisteraar tegen de stadsluisteraar....realiseer je dat dit hetzelfde management is als van Peerke zelf.
Die zouden wel op passen de toorn van Peerke over zich af te roepen door spellekes te spelen met de club van hun cliënt!
Dan waren er talloze andere clubs die ze daarvoor hadden kunnen misbruiken.
Snaptewel?
B O M M E L
Fan van PSV
Mister PSV
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.126
Reg.: 23 juli 2000
open/sluit de onderstaande quote:B O M M E L schreef op 27 augustus 2025 om 17:51:
Steeds meer Italisaanse fluisteraars die Taremi naar Eindhoven zien gaan. Zou Bosz al ingelicht zijn?
Haroldinho
Fan van PSV
Mister PSV
Haroldinho
Fan van PSV
Mister PSV
B O M M E L
Fan van PSV
Mister PSV
Fan van PSV
Mister PSV
Werk aan de winkel nog voor Earnie en vooral voor Peerke.
Begin maar eens met Flamingo op de bank te zetten Peerke. Hij is opbouwend gewoon de zwakste schakel en tegenstanders buiten uit.De kraanvogel onder druk zetten en je krijgt paniekvoetbal!
Ik heb na gisteren ook de (tijdelijke) oplossing gezien. Zet Sidilia maar centraal. Die ziet verdedigend veel beter het spel, maar is voetballend ook een heel stuk beter.
Het middenveld: Schouten, Subaru en Wanner.
Ik heb genoeg gezien! Wanner is de missing link. Wat een klasse.
The ferryman gaat, ga ik vanuit, dus je moet schakelen, en Til is gewoon de 2e fase middenvelder (m.a.w niet vanaf de aftrap maar later brengen).
Til is de man die komt als de ruimtes groter worden en dan met frisse energie linie-loopt.
Speaking of the man....Bakteri is veel en veel beter! Het is een snel oordeel wellicht maar ik heb het voorhand op basis van Gotzefeeling al gezegd en ik haal mijn gelijk nu al
Niet met plezier overigens, maar die 10 miljoen hadden we inderdaad beter moeten spenderen.
Klein Bommeltje speelde ongelukkig en werd geslachtofferd omdat Peerke Bakteri wilde brengen en Peri wilde laten staan.
Maar laat ons vooral klein Bommelke nog niet afschrijven. Die zal meegroeien met een groeiend elftal.
Maar, overall zal Peerke patronen moeten slijpen. En vooral een plan B gaan bedenken!
Namelijk; wat als we niet onder de druk uit kunnen voetballen.
En nu Luuk weg is, moet Peerke daar een ander model voor uitwerken.
Maar dat is redelijk simpel!
Mat kleine Bommel, Pepi/Freddy BoAdu en ook met Bakteri, kun je op snelheid speculeren. Zeg maar dat wat kleine Koe gisteren goed deed, meteen de lange bal naar voren en laat het de snelle mannen voor maar uit zoeken!
Kovar heeft een goede trap, die kan dat, maar moet geleerd worden het wapen in te zetten.
Wanneer we veel meer varieren-, en eerder het wapen van de lange trap in gaan zetten, zullen tegenstanders ook meer spelers terug houden waardoor ze je minder hoog vast kunnen /durven zetten.
En je dan dus wel ruimte krijgt om ook regelmatig voetballend te gaan bouwen.
Onze recente transfers voorin hebben juist dit wapen aan het arsenaal toegevoegd!
Met Bakteri en Wanner en Saibari daarachter heb je spelers met individuele actie die een man meer kunnen creëren voorin.
Met Til en mr Man en Subaru te ver diep lukt dat niet.
Kortom, de les van gisteren trekken, keuzes durven maken nu, rug recht en blik weer naar voren
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.126
Reg.: 23 juli 2000
Fan van PSV
Mister PSV
PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Het (grote) OJK vooraf en achteraf gelul eredivisietopic