Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » OJK transfergeruchten topic (groot uiteraard)

Deze normale topic is open en bestaat uit 79 pagina's: 1 2 3 4 ... 72 73 74 75 76 77 78 79

Dat vond/vind ik ook. En bovendien een speler met pit en een goed element in de groep.
Maar kom op hey, we moeten toch wel weer eens een echte geweldige spits uit (pak em beet) Brazilië kunnen scouten die nog niet heel de wereld kent!
Je zou nou kwaliteit in de leeftijdsklasse rond 20 moeten halen!
Dat zou voor het nu en voor het dan de beste oplossing zijn.
Een Weghorst-achtige transfer zie ik niet zitten.
Een coming man van klasse die je minuten laat maken als stand in van nr1 spits Pepi is wat imo je nu halen moeten.
Dan is een hogere investering ook niet erg. Dat is groeikapitaal.

+1/-0

Thijs Dallinga wordt genoemd nu Zierikzee heeft aangegeven bij Man Utd te willen blijven.

+1/-0

Adilson Malanda naar het Engelse Middelburg. Die kan van de lijst, als hij daar nog op stond.

+1/-0

10 B O M M E L E N.
Was te voorzien, wannè!

+1/-0

Ananas Salade bij op linksback?

+1/-0

Ja - PSV probeert Ananas naar verluidt te huren van AS Roma.

+1/-0

Wat moeten ze nu op hun pizza doen dan?

+1/-0

Iig geen Champions Leek.

Hee is Chan Hwang wat? :denk

+1/-0

Hë? Wa(ng)?
Nee, het wordt gewoon de Iraniër.

+1/-0

Het wordt gewoon Boadu...
En daar word ik dan weer niet echt warm van.

+1/-0

Waar wordt jij wel warm van, Skerla? De Iranees?

+1/-0

Ik volg te weinig voetbal eigenlijk om dat te kunnen zeggen, maar Boadu geeft me hetzelfde gevoel als Malaria in de winter:

Mwah.

Eigenlijk zou ik het liefst nu al de opvolger van Pepi halen.

+1/-0

De Boadu van AZ kon me destijds wel bekoren. Wat ie bij Twente liet zien was nogal tegenvallend (oogde wat uitgeblust in de wedstrijd delen die ik zag). Bij Bochum lijkt ie - gezien de getallen en de beelden van de doelpunten - wel een neusje voor de goal te hebben ontwikkeld. 9 doelpunten in iets meer dan 1000 bundesliga minuten voor een degradant is geen kattepis (Sesko maakte er 13 in 2400 minuten voor Leipzig). Of/hoe zoiets zich kan vertalen naar kwaliteit voor de top van de eredivisie is de vraag wat mij betreft (de Twentse periode zegt nee, maar mogelijk zit daar meer achter). Eentje die Earnest en Sylvester zich ook zullen hebben gesteld.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

B O M M E L schreef op 27 augustus 2025 om 23:13:

Waar wordt jij wel warm van, Skerla? De Iranees?

Dan zou het de Irajaas worden?

+1/-0

Iranein zo te zien.

Boa Myron Bist Du Schön?

+1/-0

Transfervrij, tja. Niet de eerste keus...... maar dat is het uiteindelijk ook niet.
Maar wat B O M M E L E N zei, bij AZ liep hij een op twee. Is het daarmee een Vincent die buiten AZ nooit meer het kunstje gaat herhalen? Is het een Machlasje? of komt hij in het warme nest bij PSV weer tot bloei en gaat de ketchup fles weer lopen?
Hoe dan ook is er nu budget voor een verdediger.
We moeten ergens ook tevreden zijn, er staat echt wel een degelijke selectie en Plea blessure is natuurlijk brute pech.
Ik kan zo nog een paar zwakkere plekken benoemen maar laat ons het glas half vol zien.

+1/-0

Twijfels bij aankoop van Man, maar als Eddy Ananas nog komt is het glas halfvoller dan in menig ander jaar.

Boadu transfervrij, dat zag ik niet aankomen.

+1/-0

Mr Man zal best waarde hebben, maar ik had die 10 miljoen anders gespendeerd! Vooral omdat ik heel veel zag/zie in Bakteri.
Hoe opportunistisch dit wereldje is blijkt wel toen ik dit een paar weken geleden elders zei werd ik weggehoond. Waar nu de Bakteri fanclub ineens veel leden lijkt te hebben gekregen :B
Maar hij is nog jong en zal niet constant zijn. Ik vergelijk hem met Baka in zijn eerste jaar volle bak selectie. Maar grosso modo deed die het erg goed dat jaar.
Voor mij waren de 10 miljoen in een rechteraanvaller en cv gestopt.
Maar het is wat het is, en overall is het glas half vol.
Het frame van je elftal staat. En aan die kapstok kun je een elftal ophangen.
Ik heb heel groot vertrouwen dat Peerke daar weer een geheel van smeedt.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

romario4wethoudervanjuine schreef op 28 augustus 2025 om 21:02:

Mr Man zal best waarde hebben, maar ik had die 10 miljoen anders gespendeerd! Vooral omdat ik heel veel zag/zie in Bakteri.
Hoe opportunistisch dit wereldje is blijkt wel toen ik dit een paar weken geleden elders zei werd ik weggehoond. Waar nu de Bakteri fanclub ineens veel leden lijkt te hebben gekregen :B
Maar hij is nog jong en zal niet constant zijn. Ik vergelijk hem met Baka in zijn eerste jaar volle bak selectie. Maar grosso modo deed die het erg goed dat jaar.
Voor mij waren de 10 miljoen in een rechteraanvaller en cv gestopt.
Maar het is wat het is, en overall is het glas half vol.
Het frame van je elftal staat. En aan die kapstok kun je een elftal ophangen.
Ik heb heel groot vertrouwen dat Peerke daar weer een geheel van smeedt.

Peerke Bos naast het veld en Peerke is iets ernaast. Die gaat er echt volledig voor.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 29 augustus 2025, 13:56:16.

+1/-0

Overigens wel bijzonder dat we na al die jaren dan toch eindelijk het tienertalent Freddy Bo-adu binnen te lijken aan hengelen.
Tenminste...wat is nou de status? Is hij al Peerke reviewd? :bang :bang

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 79 pagina's: 1 2 3 4 ... 72 73 74 75 76 77 78 79

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » OJK transfergeruchten topic (groot uiteraard)