romario4wethoudervanjuine
Fan van PSV
Mister PSV
Vak: -
Forumreacties: 39.749
Reg.: 24 mei 2001
Favoriete opstelling: geen
B O M M E L
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Belfast
Forumreacties: 21.114
Reg.: 6 februari 2000
We hebben helegaar geen middenvelder nodig, ook niet na vertrek Veerman. We hebben er al 7 als je van de Berg meerekent, en Babadi niet.
Focus op de laatste linie: Geertruida en nog een (opbouwend sterke) CV zou ik zeggen. Zeker als Dest ook nog wordt verkocht (Mauro en Luts kunnen op RB). Wie weet komt Benfica nog voor Flamingo, of een club voor Obispo.
Je kunt ook nog aan een spits denken nu Plea er weer uit ligt.
Fan van PSV
Mister PSV
Sec een middenvelder niet, een type Tillemanus kan middenveld maar kan ook met Til het dynamische duo vormen voorin als Pepi een toetoetoeboingboing dag heeft.
En waarom zou je een type Tillamn halen als je met een groot charmoffensief vast de echte wel een jaartje naar hier kunt halen.
Gewoon doen!
B O M M E L
Fan van PSV
Mister PSV
Daar hebben we Mijnans al voor. Perisic en Bouhamdi kunnen het ook aardig. Tillman is top natuurlijk maar dus ook erg duur.
Gewoon echt keihard de focus op de verdediging.
Silldillian, Flamingo, Gasio, Obispo: 4 net-niet spelers. Het risico kapitaal moet absoluut in de vervanging van op zijn minst twee daarvan door hoog-kaliber spelers.
Fan van PSV
Mister PSV
Uiteraard helegaar met je eens dat we defensief zwaar aan de bak moeten.
Overigens, een spits lijkt me intussen ook geen overbodige luxe.
Maar eerst maar weer eens afwachten of Ferry niet ook terug geboemerangd komt
Earnie zal inmiddels wel uit de Zondagsmis zijn, ga toch eens aan de gang met kopen kerel!
Uit: Slootdorp!
Forumreacties: 6.590
Reg.: 30 november 1999
Fan van PSV
Mister PSV
Fan van PSV
Mister PSV
B O M M E L
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:romario4wethoudervanjuine schreef op 16 augustus 2026 om 16:58:
Eensch dus!
Gooi heel veel liefde naar Malik en winkel hem nog een jaartje binnen.
Zou zoveel verschil maken.
En ja B O M M E L E N , defensieve versterkingen absoluut ook.
Fan van PSV
Mister PSV
B O M M E L E N maar we moeten ook niet de boerenleenbank voor bange burgers worden die op hun centen blijven zitten en niet durven investeren in kwaliteit op het veld.
In het salarishuis is nog ruimte genoeg maar je moet uit de principiële schuttersputjes om voor incidentele klasse ook incidentele uitzonderingen te durven maken.
Snaptewel?
Fan van PSV
Mister PSV
B O M M E L
Fan van PSV
Mister PSV
PSV en Geertruida hebben m.i. begin Juli al bedacht dat zij een huur effectief kunnen forceren door simpelweg tot aan einde van de transferperiode vast te houden aan dat voorstel, met Luts die sindsdien al persoonlijk rond is. Dwz bij uitblijven van 20m+ bids van andere clubs gaan kamp Trui en Earnie er vanuit dat Leipzig in de laatste 2 weken van Augustus akkoord zal gaan met de verhuur zodat ze zelf nog tijdig kunnen schakelen. Binnen die aanpak valt er weinig te doen voor Earnie behalve wachten.
Kamp Trui zal ook ongetwijfeld naar de rode stieren club gecommuniceerd hebben dat ie niet zomaar naar elke club die de benodigde 20m+ op tafel legt gaat. b.v. de Turkse competitie of de zandbak zal Luts niet aanspreken. Trui wil sterker in beeld bij Oranje, en CL spelen.
Je kan natuurlijk doorschakelen, maar er valt wel degelijk iets te zeggen voor plan A doorzetten. Dat is een beetje het handelsmerk van PSV onder Brands/Stewart: je probeert aan een vol geloof en commitment naar je gewilde speler vast te houden, zodat die speler PSV al mentaal als hun club gaan zien, en er een vertouwensbasis gevormd wordt. Zo werden denk ik Mijnans (in poging 2) en Sano gehaald. Dat vertrouwen wordt natuurlijk soms geschaadt, maar overall is het een verdedigbare aanpak. 'De aanhouder wint' is het Brands/Stewart motto.
De vraag is dan dus meer wat en hoe Earnie de alternatieven klaar heeft, of die voldoende kaliber hebben, en wanneer die alternatieven concreet gaan/zouden worden. Daar is het in afgelopen jaren nogal eens flink fout gegaan (Bella, Nagallo).
Die reminder richting Leipzig op zondag die Rik aanhaalde zal wellicht een hint hebben bevat dat dat moment binnen een week komt. Maw signaleren dat ze mogelijk ook de optie van verhuur aan PSV gaan verliezen als ze te lang wachten op een kopende club. It's a waiting game. Who blinks first.
Fan van PSV
Mister PSV
Zeker moet je echt heel ver gaan om Plan A uit te voeren.
Maar clubs en spelers weten inmiddels ook hoe bij ons de hazen lopen, en je moet verrekte op letten dat je niet de achtervang wordt voor andere partijen.
Naast Trui hebben we nog andere dringende transferbehoeftes, zo een speler binnen halen kan al een signaal zijn dat we niet alleen het tienermeisje smachtend voor de uitgang van de popzaal zijn.
Overigens, den Tezert terug halen zou ik warm aanbevelen. Hoewel hij als RB beter is dan als CV is hij ook op die plek aanmerkelijk beter dan de kraanvogel
Haroldinho
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Rotterdam
Vak: Noord - RR
Forumreacties: 2.213
Reg.: 23 september 2002
B O M M E L
Fan van PSV
Mister PSV
Vandaag of morgen keuring neem ik aan.
All going wel, heb je dan effectief Ananas, Schouten, Saibari en Veerman vervangen met Kostiets, Trui, Mijnans, en Sano, plus je hebt Bommelson terug. Plea reken ik eerlijk gezegd niet meer zo op, maar binnen 3/4 jaar heb je normaal gesproken wel Schouten weer terug. Dat is best goed gedaan.
Maar er is nog werk aan de winkel. Als Driehoek vertrekt, en zeker als Dest nog gaat (ik begrijp niet hoe clubs hem nog niet hebben opgepikt; nu is het aan de late kant en hoop ik dat ie blijft). Ik zie clubs niet zo gauw het juiste bedrag neerleggen voor Flamingo, maar zoja sta je alsnog voor een lastige taak.
EDIT: interesse PSV voor Sugawara geeft aan dat PSV sterk rekening houdt met vertrek Dest?
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 19 augustus 2026, 18:27:36.
Fan van PSV
Mister PSV
Wat ik gisteren schreef:
" dus weer een dag waarin we het moesten doen met "de komst van Trui is weer dichterbij".
Die CD draait inmiddels zoals de Duitsers zeggen wel in de Dauerschleife.
Het is inderdaad een wonder dat Dest er nog is, ik koester dat. Maar kan me niet voorstellen dat er niet nog een last minute kaper op de kust gaat komen.
In dat geval mocht van mij den Tezert zeker wel terug. Hoewel die vooral zo goed was toen omdat Jumping voorin stond om de voorzetjes op waarde in te schatten
B O M M E L
Fan van PSV
Mister PSV
Haroldinho
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Rotterdam
Vak: Noord - RR
Forumreacties: 2.213
Reg.: 23 september 2002
De Trui is gespot bij TopSupport voor de medische keuring
https://www.psvfans.nl/video-lutsharel-geertruida-meldt-zich-voor-keuring-bij-psv/link
PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » OJK transfergeruchten topic (groot uiteraard)