B O M M E L
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Belfast
Vak: -
Forumreacties: 21.078
Reg.: 6 februari 2000
Favoriete opstelling: geen
romario4wethoudervanjuine
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 39.711
Reg.: 24 mei 2001
Is er dan ergens rook dat Dominguez zou gaan komen? Want sinds maanden is er in mijn ogen rook noch vuur, toch?
Enfin, Trui is binnen....nu écht bijna dan he! ![]()
Maar hopelijk is het echt echt, nog voor deze Trui haar woonwagen beeft betrokken
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/6023462/trui-63-rookt-elke-dag-een-sigaretje-bij-haar-eigen-bijzondere-graflink
Met de komst van Trui krijgt de nieuwe selectie langzaam maar zeker een kop en kont. Er mag/moet nog wel wat bij, maar laten we nu vooral hopen dat Dest blijft!
Maar ik vrees de laatste gekke week op de transfermarkt
Dit bericht is gewijzigd op 21 augustus 2026, 07:29:53.
B O M M E L
Fan van PSV
Mister PSV
Nee al maanden geen geluiden over Dominguez. Maar de enige twee verdere CV namen naast Trui waren Monka en Dominguez. En er is nog steeds een kleine kans op vertrek Flamingo, en dan zou PSV snel moeten schakelen en op die namen zoufen opeens weer op kunnen duiken. Vandaar mijn niewsgierigheid. Maar Dominguez lijkt dus niet zo interessant voor ons afgaande op wat ik hier opvang.
Haroldinho
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Rotterdam
Vak: Noord - RR
Forumreacties: 2.200
Reg.: 23 september 2002
B O M M E L
Fan van PSV
Mister PSV
Haroldinho
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Rotterdam
Vak: Noord - RR
Forumreacties: 2.200
Reg.: 23 september 2002
open/sluit de onderstaande quote:B O M M E L schreef op 21 augustus 2026 om 07:54:
Nee al maanden geen geluiden over Dominguez. Maar de enige twee verdere CV namen naast Trui waren Monka en Dominguez. En er is nog steeds een kleine kans op vertrek Flamingo, en dan zou PSV snel moeten schakelen en op die namen zoufen opeens weer op kunnen duiken. Vandaar mijn niewsgierigheid. Maar Dominguez lijkt dus niet zo interessant voor ons afgaande op wat ik hier opvang.
Uit: Slootdorp!
Forumreacties: 6.570
Reg.: 30 november 1999
PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » OJK transfergeruchten topic (groot uiteraard)