Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » OJK transfergeruchten topic (groot uiteraard)

Deze normale topic is open en bestaat uit 95 pagina's: 1 2 3 4 ... 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95

Twee seizoenkaarthouders Dynamo unaniem:

- McKenna is de betere van de huidige twee basis CVs bij Dinamo
- Sutalo was beter bij Dinamo dan Dominguez nu..

+1/-0

Is er dan ergens rook dat Dominguez zou gaan komen? Want sinds maanden is er in mijn ogen rook noch vuur, toch?
Enfin, Trui is binnen....nu écht bijna dan he! :B
Maar hopelijk is het echt echt, nog voor deze Trui haar woonwagen beeft betrokken

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/6023462/trui-63-rookt-elke-dag-een-sigaretje-bij-haar-eigen-bijzondere-graflink

Met de komst van Trui krijgt de nieuwe selectie langzaam maar zeker een kop en kont. Er mag/moet nog wel wat bij, maar laten we nu vooral hopen dat Dest blijft!
Maar ik vrees de laatste gekke week op de transfermarkt

Dit bericht is gewijzigd op 21 augustus 2026, 07:29:53.

+1/-0

Nee al maanden geen geluiden over Dominguez. Maar de enige twee verdere CV namen naast Trui waren Monka en Dominguez. En er is nog steeds een kleine kans op vertrek Flamingo, en dan zou PSV snel moeten schakelen en op die namen zoufen opeens weer op kunnen duiken. Vandaar mijn niewsgierigheid. Maar Dominguez lijkt dus niet zo interessant voor ons afgaande op wat ik hier opvang.

+1/-0

De Trui hangt dan eindelijk in onze kledingkast.

+1/-0

Nu maar eens kijken hoe ie als RCV functioneert in Boszbal.

Lam Sammers genoemd als tweede spits optie nu Plea er uit ligt. En die 17-jare Bro, maar die move zou ik niet helemaal begrijpen (we hebben al een paar goeie spitsen voor jong PSV, en voor PSV 1 is ie niet klaar).

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

B O M M E L schreef op 21 augustus 2026 om 07:54:

Nee al maanden geen geluiden over Dominguez. Maar de enige twee verdere CV namen naast Trui waren Monka en Dominguez. En er is nog steeds een kleine kans op vertrek Flamingo, en dan zou PSV snel moeten schakelen en op die namen zoufen opeens weer op kunnen duiken. Vandaar mijn niewsgierigheid. Maar Dominguez lijkt dus niet zo interessant voor ons afgaande op wat ik hier opvang.

Is Dominguez niet de meer voetballende verdediger met een aardige pass die wat comfortabeler is met veel ruimte in de rug en McKenna de meer degelijke, ervaren no-nonsense sloper/mandekker die minder sterk is met ruimte in de rug? Als dat zo is dan lijkt me Dominguez meer de opvolger van Schouten achterin. Alleen naast Yarek betekent dat dan 2 relatief onervaren verdedigers. En daar zit nu ook het probleem. Flamingo en Yarek zijn beiden geen leiders en ze hebben de handen meer dan vol om zelf goed te presteren.

+1/-0

Trui is voor Peet zowel een optie op rechtsback als centraal, zei hij op de Peetconferentie.

Althans, hij noemde het "binnen en buitenkant".

Ook een goede optie voor in een 3-4-3, lijkt me.

+1/-0

Mooi dat Trui Pruijmboom bij leven de komst van onze Trui nog mag meemaken.
Inderdaad, Peerke ziet Trui voor binnen en buiten, onze Trui is dus een all weather sweater Trui.
Maar ik neem aan dat hij toch echt wel als cv gehaald is, inderdaad een 3 mans defensie wordt nu een serieuze optie.
Maar blijf eerst even bij back to basic ons oude systeem.
Het is nu eigenlijk voor het eerst in een lange tijd dat ik niet alle 11 namen op voorhand al in kan vullen.
Interessante tijden.
En om ontopic nog wat te zeggen, laat Lam maar lekker elders Sammeren.Had je beter Freddy Boadu kunnen houden.
In geval van nood kun je Til Bakteri of Boerhamdi daar laten invallen.
Of je haalt echt een jongere speler met grote potentie, of je haalt Freddy Boadu met hangende pootjes terug (geen optie uiteraard) maar geen Lam Sammers!
Daar leg ik den Showvink voor, postuum.
Want die is hier inmiddels van ons heen gegaan!
Trui Pruijmboom hebbe zijn ziel!
Snapte wel?! :denk :denk

+1/-0

En als ik, als voormalig fan, liever Lam heb dan Freddy?

Ik denk namelijk dat Lamme best een oplossing kan zijn tegen hardnekkig geparkeerde bussen.

+1/-0

Ik vond het heel lammer toen Lam ging. Maar het is sindsdien toch een nat washandje gebleken. Een mooi weer voetballer. Als je dan iemand haalt, anders dan een coming man, haal dan een stormram, iemand die kan forceren. En dat is Lam zeker niet.

+1/-0

Haroldinho schreef op 21 augustus 2026 om 13:42:

B O M M E L schreef op 21 augustus 2026 om 07:54:

Is Dominguez niet de meer voetballende verdediger met een aardige pass die wat comfortabeler is met veel ruimte in de rug en McKenna de meer degelijke, ervaren no-nonsense sloper/mandekker die minder sterk is met ruimte in de rug? Als dat zo is dan lijkt me Dominguez meer de opvolger van Schouten achterin. Alleen naast Yarek betekent dat dan 2 relatief onervaren verdedigers. En daar zit nu ook het probleem. Flamingo en Yarek zijn beiden geen leiders en ze hebben de handen meer dan vol om zelf goed te presteren.

Klopt maar het is dat Dominguez een klasse lager wordt inschat dan zowel McKenna als Sutalo dat het perspectief te negatief kleurt.

+1/-0

Als we goed kunnen cashen voor mr Man zou ik er Showvink niet voorleggen, laat maar gaan.
Er moet nog een back komen (en bidden dat Dest blijft) maar een echte kwaliteitsimpuls voorin is om het elftal een stap dichter richting CL niveau te brengen, is ook nodig.

+1/-0

Wordt Dennis de Man op rechts bij Atalanta? Ze hopen tevens niet Lang te hoeven wachten op de feestjes van Noa.

+1/-0

Het blijkt dus erg relevant dat Lam uit onze eigen stal komt.
Was ik niet van de op de hoogte maar dan zijn de Gnomos in Amsterdam toch ook wel klaar met exotische aankopen lijkt me?!
Misschien wel extra reden den Tezert terug te halen. Die zou achterin heel goed passen!

+1/-0

Tezert terug en Silliedillie weg zou best leuk zijn. Als je hem belooft dat hij twee keer per jaar een bepaald en hem wel bekend enkeltje mag vatten, heeft hij er vast wel oren naar.

+1/-0

Kunnen we den Tezert en Sil de foutenjutter niet ruilen?!
Ik neem aan dat Franse voetballers voor Monaco ook als "thuisland" tellen?

+1/-0

Driehoek zeer waarschijnlijk naar Celta de Vigo. PSV op hoofdlijnen akkoord. Transfersom ongeveer 8 miljoen. Driehoek zelf moet nog akkoord zien te bereiken. En dan is er nog iets als een medische keuring ofzo.

+1/-0

Hopelijk heeft hij geen last van Herman van Veen's overal blauwe plekken van jou blauwe plekken van jou rompiedom falderal!

+1/-0

Een extra vleugelspeler is dan wel nodig.
Ouaissa wordt gemoemd : is m.i. geen topper maar best bruikbaar.

Je zou het ook meer kunnen zoeken in een iets minder bewezen speler met een hoger ingeschat plafond (want Ouaissa lijkt mij een beetje in de categorie Moussa/Driouech).

Of nog beter: Trenskow.

+1/-0

Je mag/moet dan ook wel al voorsorteren op het feit dat Peerke op leeftijd is en je de doorstroom richting de toekomst zwaar mee laat wegen. Om dan een Driehoek 2.0 te halen.....tja niet mijn voorkeur!
In de grabbelton komen de komende dagen beslist nog spelers met meerwaarde die haalbaar zijn.
Waarom nu bij NEC je weer financieel laten piepelen voor een ok maar niet meer dan dat speler?!

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 95 pagina's: 1 2 3 4 ... 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » OJK transfergeruchten topic (groot uiteraard)