Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » OJK transfergeruchten topic (groot uiteraard)

Deze normale topic is open en bestaat uit 95 pagina's: 1 2 3 4 ... 90 91 92 93 94 95

Hopelijk maakt de komst van Lam & Bro wat extra krachten los bij Pepi.

Ik vind overigens Til nog steeds onze beste spits optie. Maar daar zal het nu niet zo snel meer van komen.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

B O M M E L schreef op 02 september 2026 om 12:49:

Zit wel wat in, Klumpke.

BTW Bassey gaat gewoon CL spelen. Tegen ons nog wel.

Babadi naar Sparta, maar een andere pure kostenpost, Nagallo, blijft.

Is Nagallo een flinke scouting error, of was ie eigenlijk best goed in Denemarken en is er iets anders aan de hand sinds zijn overgang naar PSV?

Die was blijkbaar erg goed. In het begin vond ik hem ook wel opvallend spelen. Ik denk dat er iets anders aan de hand is. Sinds zijn malaria is het alleen nog maar ellende. De wedstrijden die hij speelde voor Burkina Faso waren ook ronduit slecht begreep ik.
Ik denk dat hij ofwel "in de kneup" zit met zichzelf, of met een rare zaakwaarnemer.

+1/-0

De eerste wedstrijdeminuten bij ons in 2024 het al meteen bagger, dus het is meer dan de malaria van Juli 2025.

Hij heeft bij Konyaspor toch redelijk vaak gespeeld, dus mogelijk is heeft ie wel wat vorm van zijn Kopenhagen tijd weten te hervinden, maar gezien het niet doorgaan van de transfer naar Corum vanwege fysieke issues lijkt er weer iets aan de hand. Geen idee waar Adamo traint.

Iets anders: Brighton bood naar verluidt 45m voor Tillman, wat werd afgeslagen door Leverkussen. Als houders van de wet dachten we kans maakten deze zomer om Malik terug te halen, dan kan enig optimise daarover vanuit de terugkijkspiegel zo de prullebak in.

Wel goed ingeschat dat Tillman voor 45m weer te verkopen zou zijn, wethouder.

+1/-0

Ik denk Malaria tussen de oren.
Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen! :ja

+1/-0

Is goed Mart.

Intussen wellicht Bakterie naar de zandbak, in plaats van Hatsjoe.

+1/-0

De zandbak clubs betalen meestal goed. Sports washing enzo.

Ik zet in op 14m.

+1/-0

Schijnt rond de 8 te gaan worden.
Prima winst, maar vraag anders of ze mr Man niet voor een stuk meer willen hebben?!
Dank kan Bakteri hier verder ontwikkelen.
Om af te sluiten op zijn Wierings, zuks!

+1/-0

Overigens had ik van de oude jongens wel enige vorm van waardering verwacht voor het feit dat ik met succes den Showvink (en Bruls) voor den Dest heb gelegd!
Zuks!

+1/-0

romario4wethoudervanjuine schreef op 04 september 2026 om 20:13:

Prima winst, maar vraag anders of ze mr Man niet voor een stuk meer willen hebben?!

8 miljoen is toch veel te weinig. Daar sturen we ze een zak speelzand met PSV-logo voor. Voor 2 miljoen meer per exprespost.

Den Rikkert had het over 10-15 miljoen. Dat is al wat beter, maar valt toch tegen.

+1/-0

romario4wethoudervanjuine schreef op 04 september 2026 om 20:13:

Liever manmanman dan Bakterie

+1/-0

Als Dams 10 K bracht, moet Bakteri zeker rond 15 kunnen brengen, met name in deze fase van de window.
De grote vraag is natuurlijk of hij wil dat al zijn wegen naar Mekka lijden.
In het andere geval, als hij toch een Split wil, dan zul je met 8 miljoen max moeten rekenen,
Earnie kan aan de bak dus om Bakteri te overtuigen van het feit dat elke dag zon best lekker is.

Klumpke, mr Man is tactisch gewoon echt ver onder Boszpeil.
Hij compenseert veel op snelheid, maar hij ziet het gewoon niet.
Bakteri snapt het beter maar is soms (nog) te laconiek en flegmatiek.
Maar daar kun je meer aan veranderen dan aan tactische onkunde.
Snaptwel? :bang :bang

+1/-0

Volgens het AD zou PSV deze zomer geprobeerd hebben om C. Hatenboer te halen. Naast dat ik dat bericht wat twijfelachtig vind (hij ging voor 1M naar Sparta, dat is kwa marktwaarde al duidelijk niet een speler van PSV kaliber), mag ik toch hopen dat Stewart en de scouting snel hebben ingezien dat deze speler totaal niet zou voldoen bij ons. Althans nu nog niet iig. Aardig wat beelden bekeken een paar maanden terug (toen er een gerucht rond ging) en hij is een enorme labiliteit in de omschakeling, en over het geheel wat je vroeger, 'te licht' zou noemen. Met alle respect voor Arvid Smit maar dit is de nieuwe Arvid Smit.

+1/-0

Hij is niet gekomen en wel naar Sparta gegaan.
Ik denk dat je daar je antwoord hebt B O M M E L E N, met alle rpscet voor B O M M E L E N!
Dat Krejcí gerucht is dan wel weer wat wilder, en misschien meer de kwaliteit die we na streven.
Maar of dat waar was?
Nou had Krejci in de letterbak wel naast repscet voor Arvid Smit gepast; uiteraard met alle erpcset voor Arvid Smit! :ja :ja

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 5 september 2026, 09:26:48.

+1/-0

romario4wethoudervanjuine schreef op 05 september 2026 om 09:20:

Ik denk dat je daar je antwoord hebt B O M M E L E N,

Ik vermoed dat er wat hyping van zaakwaarnemers aan de hand was.

Ladislav Krejčí, die vermeende interesse stemt inderdaad wel tot tevredenheid. DWZ een teken dat men bij PSV het inmiddels meer structureel in een hoger segment zoekt, en ook meer in spelers met fysieke en mentale robuustheid (e.g. Plea is op zich topkwaliteit maar fysiek wat broos). Nu: Mijnans, Sano, Kostic, Trui. Totaal geen malaria, ook niet tussen de oren.

Vorige zomer was het met o.a. Gasiorowski, Man, Kovar over the whole toch net een graadje lager, en het jaar daarvoor zat men met o.a. Driehoek, Flamingo, Karsdorp, Malacia, en Nagallo nog vaker in lagere/minder robuuste segmenten te vissen.

Kortom er lijkt echt iets verbeterd in het transfer beleid (mede mogelijk gemaakt door CL inkomsten), en met de doorbraak van Bouhamdi en Fernandez zetten we tevens uitstekende stappen wat betreft doorstroming jeugd (ookal wat matig in de afgelopen jaren).

+1/-0

Absoluut B O M M E L E N.
Zoals ik lees van af diverse kanten, "de club zit in de lift".
De upgrade van de Herdgang (met name het jeugdgedeelte) de aanstelling van Wijker (met de stem van een zeiker, maar wel kundig denk ik) en Big Kreknie Schaars die een Big krek wel trainer in ontwikkeling is; zijn de fundamenten gelegd.
Vervolgens scouten en kopen we in de jeugd inmiddels op hoger niveau en selecteren we moedig en snel door.
De pijpleiding lijkt nu dus inmiddels afgesteld op wél elk jaar 1 @2 toptalenten die PSV 1 waardig zijn door te laten stromen.
Het beleid en ambitieniveau geeft de burger moed. Dat dit hand in hand gaat met een gedegen financiële groei moge duidelijk zijn.
Uiteraard mag er niet achterover geleund worden, maar we hebben momenteel echt een goede flow te pakken als club.
En dat zal elk jaar sterker afstralen naar de (internationale) transfermarkt, wat helpt bij je verkopen maar zeker ook bij de aantrekkingskrachten en financiële mogelijkheden aan de koopkant.

+1/-0

De seinen wijzen op een vertrek richting de oliemiljoenen voor Bakteri

+1/-0

Hatsjoe is aan het muiten, dus ik denk dat Bakterie er naar kan fluiten.

+1/-0

Ja Hatsie is sowieso foetsie!
Maar waarom niet ook Bakterie?

+1/-0

Duidelijk waarom Sano en Trui de top prio aankopen waren.
Pepi was ijverig en speelde prima, de hete adem van de concurrentie lijkt hem goed te doen. Bakteri hoeft dus van mij niet weg en zelfs Flamingo en Wanner lijken wakker en scherp door de nieuwe dynamiek.
We speelden niet ons beste spel en jongens als Fernandez hebben in de eerste serieuze test laten zien dat er toch nog wel stappen zijn te zetten.
Maar als dit de slag was om wie het beste uit het transferwindow kwamen, zijn wij dat.
Ik vind bij de Vets Brand absoluut een aanwinst en ook Tolu een duidelijke aanwinst, maar de miljoenen naar de zandbak voor Leonardo zijn in mijn ogen een grote mis investering geweest, ter Stegen ai.... die valt niet mee; en ik geloof stellig dat het verlies van Godts niet goed opgevangen is bij de Vets; evenmin als zij defensief niet versterkt zijnn.
Al met al, de eerste klap is voor ons een dikke daalder waard,terwijl in Amsterdam nog maar zeer moet blijken of het hoge spel wat gespeeld is op de transfermarkt goed uitpakt.
Te vroeg voor grote conclusies maar de eerste indruk stemt tevreden.

+1/-0

Hij blijft (Bakterie), want er ligt helemaal geen bod bij PSV voor hem volgens Earnie.

Nou dan hoop ik dat Esmir in de CL ook af en toe zijn kwaliteit op een dergelijke manier gaat tonen. Hij is iig ingeschreven.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 95 pagina's: 1 2 3 4 ... 90 91 92 93 94 95

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » OJK transfergeruchten topic (groot uiteraard)