Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Het positieve topic

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

+ Thomas begint zijn potentie te laten zien. En dat is knap want hij miste vorig jaar op een lullig moment het complete seizoen. Vervolgens komt hij dit jaar erin net 1 wedstrijd nadat de crisis begon en pakte nog rood ook. Hij heeft nu toch wel een mooi stapje gemaakt en ik heb vertrouwen in de toekomst.

+ Madueke is toch weer een jongen die vanuit de matige lichting in Jong PSV door lijkt te komen op een positie waar we het nog goed kunnen gebruiken ook. Met Doan/Ihattaren/Madueke en eventueel Malen kunnen we op die positie de centjes op zak houden.

+ Rodriguez maakt in 1,5 wedstrijd toch behoordelijk indruk als no nonsense linksback die aanvallend zijn steentje bij draagt maar blijkbaar ook als ervaren speler in de spelersgroep.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 11 februari 2020 om 11:17:

+ Thomas begint zijn potentie te laten zien. En dat is knap want hij miste vorig jaar op een lullig moment het complete seizoen. Vervolgens komt hij dit jaar erin net 1 wedstrijd nadat de crisis begon en pakte nog rood ook. Hij heeft nu toch wel een mooi stapje gemaakt en ik heb vertrouwen in de toekomst.

+ Madueke is toch weer een jongen die vanuit de matige lichting in Jong PSV door lijkt te komen op een positie waar we het nog goed kunnen gebruiken ook. Met Doan/Ihattaren/Madueke en eventueel Malen kunnen we op die positie de centjes op zak houden.

+ Rodriguez maakt in 1,5 wedstrijd toch behoordelijk indruk als no nonsense linksback die aanvallend zijn steentje bij draagt maar blijkbaar ook als ervaren speler in de spelersgroep.



Ik hoop ook dat hij de rol als leider een beetje op zich kan nemen en dat mensen ook naar hem luisteren. Zo kan hij er mede voor zorgen dat er een écht team op het veld staat in plaats van een elftal. Iedereen moet voor elkaar door het vuur heen gaan en terug.

 

+1/-0

We staan gewoon alweer derde! :) Stel dat de ballen in Zwolle en Rotterdam de juiste doelen in waaien, gaat het helemaal de goede kant op.

 

+1/-0

Het eordt hoog tijd dat deze topic weer tot leven komt. Werkelijk alle nieuwsberichten worden volledig ondergepist met azijn.

PSV haalde zijn grootste succesjaren na een waardeloze voorbereiding!

 

+3/-1

We zijn al meer dan een half jaar ongeslagen in uitwedstrijden :cool :psv

 

+2/-1

Wij hebben de meeste kampioenschappen van Nederland in deze eeuw op onze naam staan, namelijk 10, (tien).
De andere 10 zijn verdeeld onder AZ, Ajax, Feijenoord en Twente.

Dus leven we nog steeds in de Voetbalhoofdstad van Nederland.
Op naar onze 25e landstitel. :)

 

+2/-0

Huh wat? :-)

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 27 augustus 2020 om 16:37:

Wij hebben de meeste kampioenschappen van Nederland in deze eeuw op onze naam staan, namelijk 10, (tien).
De andere 10 zijn verdeeld onder AZ, Ajax, Feijenoord en Twente.

Dus leven we nog steeds in de Voetbalhoofdstad van Nederland.
Op naar onze 25e landstitel. :)



Dit is inderdaad het betere werk. Word ook een beetje ziek van 't constante gezeik, zowel op social media alsmede op het PSV netwerk.

Ga het zelfs nog iets positiever maken hier :B

Sinds mijn geboorte (1990) haalde PSV de meeste titels: 13 vs 11 voor Ajax (3 Feyenoord, 1 AZ, 1 Twente, 1 onbeslist

Je moet al terug naar de jaren 60 voordat Ajax weer iets van een voorsprong krijgt. Zelfs vanaf de jaren 70 lopen PSV en Ajax al precies gelijk: 20 om 20.

 

+2/-1

De resultaten van oefenwedstrijden zeggen over het algemeen vrij weinig tot helemaal niks. Ajax is daar een mooi voorbeeld van: de afgelopen jaren winnen ze vrijwel alle oefenpotjes en doen ze het steevast ge-wel-dig als ik de media mag geloven, om vervolgens in de eerste competitieronde meteen punten te laten liggen.

Ik denk wat dat betreft dat je beter slechte resultaten in de voorbereiding kunt hebben zodat iedereen scherp aan de start staat, dan dat je alles fluitend wint waardoor je bij de start denkt dat je echt zo goed bent en het op 70% ook wel gaat winnen. Want dan is de mindset verkeerd, zodat je direct de deksel op de neus krijgt.

 

+1/-0

Geen enkele coach laat zich in de kaarten kijken tijdens de oefencampagne, logisch. Wat kun je nou zeggen als steeds het complete elftal gewisseld gaat worden? Ik heb er alle vertrouwen in . We gaan het zien . Gelukkig starten we weer snel, we hebben te lang onze favoriete sport gemist.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jasper_PSV schreef op 27 augustus 2020 om 18:11:

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 27 augustus 2020 om 16:37:

Wij hebben de meeste kampioenschappen van Nederland in deze eeuw op onze naam staan, namelijk 10, (tien).
De andere 10 zijn verdeeld onder AZ, Ajax, Feijenoord en Twente.

Dus leven we nog steeds in de Voetbalhoofdstad van Nederland.
Op naar onze 25e landstitel. :)



Dit is inderdaad het betere werk. Word ook een beetje ziek van 't constante gezeik, zowel op social media alsmede op het PSV netwerk.

Ga het zelfs nog iets positiever maken hier :B

Sinds mijn geboorte (1990) haalde PSV de meeste titels: 13 vs 11 voor Ajax (3 Feyenoord, 1 AZ, 1 Twente, 1 onbeslist

Je moet al terug naar de jaren 60 voordat Ajax weer iets van een voorsprong krijgt. Zelfs vanaf de jaren 70 lopen PSV en Ajax al precies gelijk: 20 om 20.



JUIST that's the spirit, of moet dat nu in t Duits?
Enniewee, ik heb - zoals ik al n half jaar roep - heel veel vertrouwen in Schmidt.
Sterker nog; ik heb er in 2019 al om gesmeekt... het is een groot compliment aan John en Toon dat PSV deze nieuwlichter binnen gehaald heeft!

Ik zou graag zien dat er wat meer zelf bewust zijn in Eindhoven en wij als PSV fans dat uitdragen!
Dus niet arrogant maar wel trots op onze prestaties, die ondanks de opzichtige steun van de meeste media (aan ajakkes en in minder mate Feyenoord) toch echt in het innovatieve en ook economisch succesvolle zuid-oost Brabant plaatsvinden.

Ja er zijn cker zorgen, maar ik geloof 100% in een nieuwe titel dynastie van onze mooie club PSV, dus idd gauw op naar de 25ste titel... :psv :pul

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSValtijd1 schreef op 28 augustus 2020 om 11:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Jasper_PSV schreef op 27 augustus 2020 om 18:11:

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 27 augustus 2020 om 16:37:

Wij hebben de meeste kampioenschappen van Nederland in deze eeuw op onze naam staan, namelijk 10, (tien).
De andere 10 zijn verdeeld onder AZ, Ajax, Feijenoord en Twente.

Dus leven we nog steeds in de Voetbalhoofdstad van Nederland.
Op naar onze 25e landstitel. :)



Dit is inderdaad het betere werk. Word ook een beetje ziek van 't constante gezeik, zowel op social media alsmede op het PSV netwerk.

Ga het zelfs nog iets positiever maken hier :B

Sinds mijn geboorte (1990) haalde PSV de meeste titels: 13 vs 11 voor Ajax (3 Feyenoord, 1 AZ, 1 Twente, 1 onbeslist

Je moet al terug naar de jaren 60 voordat Ajax weer iets van een voorsprong krijgt. Zelfs vanaf de jaren 70 lopen PSV en Ajax al precies gelijk: 20 om 20.



JUIST that's the spirit, of moet dat nu in t Duits?
Enniewee, ik heb - zoals ik al n half jaar roep - heel veel vertrouwen in Schmidt.
Sterker nog; ik heb er in 2019 al om gesmeekt... het is een groot compliment aan John en Toon dat PSV deze nieuwlichter binnen gehaald heeft!

Ik zou graag zien dat er wat meer zelf bewust zijn in Eindhoven en wij als PSV fans dat uitdragen!
Dus niet arrogant maar wel trots op onze prestaties, die ondanks de opzichtige steun van de meeste media (aan ajakkes en in minder mate Feyenoord) toch echt in het innovatieve en ook economisch succesvolle zuid-oost Brabant plaatsvinden.

Ja er zijn cker zorgen, maar ik geloof 100% in een nieuwe titel dynastie van onze mooie club PSV, dus idd gauw op naar de 25ste titel... :psv :pul



Ik ben bang dat die titel dynastie nog even op zich laat wachten, maar met Schmidt als trainer gaan we wel echt weer een tactiek in het veld zien (dat is in ieder geval de bedoeling) in plaats van ondoordacht rondtikken in de hoop een keer voor de goal te komen.

Uiteindelijk kan PSV dit seizoen gewoon kampioen worden als er maar genoeg potjes van de kleintjes gewonnen gaan worden en een paar toppers.

 

+1/-0

+ Weer een blessuretijd overwinning, altijd goed voor het vertrouwen en groepsgevoel.
+ Feyenoord en AZ verliezen beide meteen punten tegen eenvoudige tegenstanders bij eerste thuiswedstrijd
+ Twee blunder doelpunten overleefd zonder tegengoal
+ 5 goals in 2 wedstrijden gemaakt
+ Philipp Max is aanvallend een topaankoop

 

+1/-0

Hoe kan het hier zo stil zijn na afgelopen week:).

-Luckassen, Sadilek, Bruma verhuurt aan club van redelijk niveau (twee Europees spelende ploegen)
-Rigo weer ondergebracht
-Zoet (eindelijk)verkocht en naar ieders tevredenheid afscheid genomen
-alle aanwinsten (waaronder een eigen linksback)
-met duidelijke cijfers geplaatst voor Europees voetbal
-Ajax eerste punten laten liggen
-spannendste transferdag voor psv sinds tijden

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Arriba Atiba schreef op 07 oktober 2020 om 14:33:

Hoe kan het hier zo stil zijn na afgelopen week:).




Je hebt gelijk; er mag wel wat harder in dit topic aan de weg getimmerd worden.
Het gaat hier immers om zodanige versterkingen dat we al bijna zeker kunnen weten;

Kampioen van Nederland 2021;

Pee Es Vau Ainthofen. ;)

 

+1/-0

Jordan Teze is positief!

 

+2/-0

Als zelfs in deze "perfect storm" slechts met 2-1 uit bij de nieuwe koploper wordt verloren, dan kan het alleen nog maar goed komen.
En dat men blijkbaar in Zeist bang is voor ons is ook een goed teken.
En we staan nog altijd hoger dan eind vorig seizoen.

 

+1/-0

Om het toch maar positief te houden:

- Vitesse lijkt eindelijk de weg naar beneden gevonden te hebben (gelijkspel tegen RKC en verloren van VVV)
- Midweeks hebben alle concurrenten om plek 2 punten verspeeld
- PSV staat vijf punten voor op Feyenoord en zelfs zes punten op AZ
- Ook via plek 2 kan er Champions League gehaald worden
- Steeds meer geblesseerde spelers keren terug
- We zitten nog in de beker en de Europa League

Het seizoen is echt nog niet voorbij en zelfs de titel is nog mogelijk. Feit is gewoon dat Ajax het momenteel beter doet en de terechte koploper is. Maar er kan nog veel gebeuren in een seizoen. De afgelopen weken hebben we wel kunnen zien dat ook Ajax niet zomaar van de kleintjes wint. Ondanks dat het allemaal niet perfect gaat, staan we er best goed voor.

 

+4/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Het positieve topic