Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Verbouwing Philips Stadion

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 02 oktober 2026 om 17:10:

Ik verwacht op zijn minst stoeltjes van gerecyclede bananenschillen, zuinige verlichting door hergebruik van het licht wat vanaf alle gsm's komt en een warmte terug win installatie die gebruik maakt van alle warmte van de bezoekers ;-)

Nee hoor, gewoon kou lijden en een muts op doen. En veel bier want dan voel je de kou niet meer. Bitterballen erbij, komt goed

+1/-0

Misschien Ben ik een spelbreker, maar ik ben er niet perse helemaal blij mee, met het nieuwe stadion.
Ik houd van de Engelse stadions, the old school. Tribunes dicht op het veld (dus geen stoep van 7 meter breed) tribunes vierkant, rechthoekig. Die ovale golvende vorm op de derde ring vind ik ook een verschrikking, beetje als M.City. Het oude Arsenal stadion van baksteen waar we 0-0 speelde was bv zoveel mooier dan het nieuwe stadion waar er al zoveel van zijn.
Vond/vind het Philips stadion juist zo mooi door zijn Engelse stijl (mis nog altijd enorm de lichtmasten, maar ja) tribunes die in de loop der tijd zijn opgehoogd, voor mijn part noem je het rommelig.
Jaren in Brazilië gewoond, stadion van Corinthians is zo geweldig gemaakt, een echt Voetbalstadion. Recht toe recht aan, geen ovale arena waar je net zo goed een concert in kan houden.
En dan de eerste ring oost en west, die blijven blijkbaar zo klein? (Hoeveel rijen? 25 ofzo?)…trek het dan door. Ik snap dat de skybox in de weg zit, maar het ziet er zo treurig uit. Nu al de grootste moeite om de sfeer door te trekken naar de tweede ring op Oost, laat staan als er drie ringen zijn.
Ben dus een beetje sceptisch, heb niet veel hoop op een sfeervoller stadion…

+1/-0

Geheel off-topic, maar nu ik het toch over Manchester City had.
Denk dat er een heleboel old-school supporters, de oude generatie, hopen dat ze worden teruggezet naar de tweede of zelfs derde divisie. Weg uit dat zielloze stadion van ze (wat aan de buitenkant al beton-rot heeft overigens. Die club is natuurlijk volkomen kapot gemaakt door het grote geld, van eeuwige uitdager en volksclub uit Manchester naar een zielloze geldmachine. Volgens mij had een supporters groep destijds ook een alternatieve club opgericht….FC Manchester of zoiets.

+1/-0

PSVeldhoven42 schreef op 31 maart 2026 om 20:07:

Ik zit ff te denken... bij t nieuwe stadion... zou het een idee zijn om Simply the best een keer te vervangen... bij opkomst van de spelers de themesong van Highlander door de luidsprekers te laten schallen... beetje bravoure:

https://youtu.be/d2-MKq27hIQ?si=TSIB1V4RaGQFSOUKlink

Die woorden, en het thema passen precies...
Here we are, born to be kings, we're the princes of the universe....

There can be only one!

Wij zijn de Lowlanders, maar strijden samen met de Highlander....

Wat jullie?

Prachtig Nummer, ik zeg doen!
Meteen mooie ode aan Freddy Mercury's legacy

+1/-0

Almere vak V schreef op 14 april 2026 om 12:44:

Paar jaar geleden bij deze geweest:

Daar verbleekt elke intro van welke voetbalclub dan ook bij...

VT

Ja dit wel mijn ultimate Metallica song, maar of de oudjes dat aankunnen...?
Zou wel enorm kicken zijn!

+1/-0

shevchenko schreef op 09 maart 2026 om 18:24:

Almere vak V schreef op 09 maart 2026 om 16:58:

Wat ik begrepen heb is dat er vanuit de gemeente behoorlijk druk wordt gezet om ook in capaciteit de Arena te passeren. Ook hierin wil de gemeente voorop lopen in het kader van de Brainport gedachte. Hoe, wat, waar, wanneer en wie dat allemaal gaat betalen? Geen idee...

20.000 plaatsen erbij is wel veel. Tenminste, voor nu. Maar we moeten er ook rekening mee houden dat die plaatsen pas rond 2030 beschikbaar komen en dat Eindhoven de komende decennia flink gaat groeien. Om die reden zou ik het onverstandig vinden om bijv uit te breiden naar 45.000. Dat lijkt voor nu misschien perfect, maar je moet ook naar de toekomst kijken.

Dat denk ik niet, er is een opgeschoonde lijst vs 18.000 mensen en dat is verder niets voor gedaan... oftewel als je daar marketing en een mooi verhaal bij verkoopt, wat PSV uitstekend kan via de de media is gebleken, dan is 60.000 plaatsen gewoon reëel!
Mijn beide zoons staan ook nog niet precies die lijst, wachten al jaren op een kans, maar totaal onmogelijk om. Bij mij in het vak (T) te komen zitten...
:psv :pul

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Verbouwing Philips Stadion