Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Wat is de oplossing om psv verder te helpen.

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Na afgelopen weekend ben ik zeker; 2 centrale verdedigers die het neer kunnen zetten, en ervaring toevoegen en het liefst kopsterk zijn bij standaard situaties. Dan doen we gewoon lekker mee voor de titel. Alderweireld zou die RCV kunnen zijn en dan is de LCV al een stukje minder belangrijk. Dan kan Viergever back-uppen voor LCV en LB en Teze kan op RB en back-up RCV. Boscagli met Sangare op het middenveld en Rosario back-up.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 06 april 2021 om 12:57:

Na afgelopen weekend ben ik zeker; 2 centrale verdedigers die het neer kunnen zetten, en ervaring toevoegen en het liefst kopsterk zijn bij standaard situaties. Dan doen we gewoon lekker mee voor de titel. Alderweireld zou die RCV kunnen zijn en dan is de LCV al een stukje minder belangrijk. Dan kan Viergever back-uppen voor LCV en LB en Teze kan op RB en back-up RCV. Boscagli met Sangare op het middenveld en Rosario back-up.



We doen altijd mee om de titel, we hebben namelijk de 2e begroting van Nederland. Moet je wel een trainer hebben die naar de kwaliteiten van de selectie speelt. Bij een matige verdediging en snelle aanvallers zoals dit seizoen dus countervoetbal....

 

+1/-0

Teze is niet kopsterk in de duels, Boscagli is aan de korte kant en is vooral goed met de bal aan de voet. Max is geen verdediger en Dumfries is een stoomtrein. Why zou je in godsnaam willen inzakken tot op eigen 16 en dan hoge ballen om je oren krijgen en defensief constant onder druk staan op beide flanken en vervolgens niet in de kracht van Max, Dumfries, Boscagli, Zahavi en Götze spelen?

Boscagli en Sangare zijn de 2 beste balafpakkers van de Eredivsie, laat ze dan ook ballen afpakken op plekken waar we het meest hebben aan een balverovering (dichtbij het doel van de tegenstander).

 

+1/-0

Hoop echt dat PSV spelers als Malen en Denzel goed kan verkopen. En wellicht krijgt Mino Rosario ook nog wel verpast aan een Italiaanse club. Teze kan evt. rechtsback, een goede voetballer naast Sangare en Noni op de plek van Malen.

Een goede CV erbij en het ziet er al een stuk beter uit. Al zal er in de breedte ook geïnvesteerd moeten worden. Het wordt een lang en druk seizoen (hopelijk begint het op 20 juli met voorronde CL). Kan Gotze 3 wedstrijden in de week aan? Gaat Max weer op zijn tenen lopen?

Alderweireld zou denk ik geweldig zijn, maar hoe serieus dat gerucht is op het andere PSV forum weet ik niet.

 

+1/-0

Laat Man Utd de Europa League maar winnen. Dan begint het seizoen op 3 of 4 juli pas.

 

+2/-0

Eens, de voordelen zijn zo groot dat het de EL eindstrijd nog leuker maakt om naar te kijken.

AS Roma - Manchester United
Villareal - Arsenal

Finale Manchester - Villareal zou echt leuk zijn.

 

+1/-0

Alderweireld is veel te traag voor het systeem van Schmidt en is een PL-salaris gewend. Bovendien een ras Ajacied, hij heeft zelfs een tattoo met de Amsterdamse kruisjes.
Die moet je niet eens willen hebben voor het megasalaris dat hij zou eisen, als hij PSV al zou overwegen

edit. zijn contract loopt nog door tot 2023 ook lees ik.

Probeer dan maar Jerome Boateng te halen, die is transfervrij :tong

 

+1/-0

Zodra PSV een beetje serieus wordt voor Alderweireld, melden de Amsterdammers zich ook (dat doen ze namelijk bij bijna elke speler
waarvoor PSV interesse toont en die dus niet via een Schmidt-route wordt gehaald) en dan weet je 't wel:
Hebben ze werkelijk directe interesse, dan kiest hij voor hen. Anders is hij gek gemaakt en wimpelt hij PSV af in de hoop dat.......

 

+1/-0

Ik ben vooral een voorstander van meer voetbal op het middenveld,een breker is in de Ere-divisie meer dan genoeg imo.
Het trio Boscagli-Gotze-V Ginkel lijkt me wel lekker.
Centraal acherin zou ik Teze laten staan,maar er het liefst wel een ervaren aankoop naast willen zien;en de back-posities zouden veel meer gedoseerd naar voren moeten gaan en zeker niet allebei te gelijk.

 

+1/-0

Brekers op het middenveld hebben we volgens mij alleen omdat het vertrouwen in het centrale verdedigingsduo niet al te hoog is. Met een degelijke centrale verdediging is er ook meer ruimte voor creativiteit op het middenveld. Een nieuwe Alex en een nieuwe Ronald Koeman/Stam/Nielsen a.u.b. (en een goedheiligman...).

 

+1/-0

Het vertrouwen in het centrale verdedigingsduo zou best wat groter mogen zijn.
De verdedigende fouten worden voornamelijk door de backs en centrale middenvelders gemaakt en deels veroorzaakt door het systeem.

Als je centrale middenvelders minder onnodig balverlies leiden en je backs af en toe wat minder diep staan zijn veel van de verdedigende problemen verleden tijd.

Investeren in een type als Alderweireld zie ik dan ook totaal niet zitten. Kost een vermogen, traag en belemmert de ontwikkeling van Teze.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Nikiforov 3 schreef op 12 april 2021 om 08:45:

Het vertrouwen in het centrale verdedigingsduo zou best wat groter mogen zijn.
De verdedigende fouten worden voornamelijk door de backs en centrale middenvelders gemaakt en deels veroorzaakt door het systeem.

Als je centrale middenvelders minder onnodig balverlies leiden en je backs af en toe wat minder diep staan zijn veel van de verdedigende problemen verleden tijd.

Investeren in een type als Alderweireld zie ik dan ook totaal niet zitten. Kost een vermogen, traag en belemmert de ontwikkeling van Teze.



Dit is een kip en het ei verhaal. Als die backs niet zo hoog staan en die defensieve middenvelders minder naar voren passen en meer risicoloze breedteballetjes geven dan zullen we zelf ook amper kansen creëeren.

Eigenlijk is het gewoon het gevolg van het vroeg druk zetten als team. Als de tegenstander de eerste 1 a 2 ballen eruit kan halen dan staan we allemaal uit positie en is het voor geen 1 centrale verdediger of centrale middenvelder te doen om met die ruimte niets weg te geven.

Teze voldoet aan alles wat Schmidt nodig heeft. Hij is snel, durft in te spelen en is inzetbaar op meerdere posities. Hij is wat minder door de lucht, is aanvallend nooit mee met corners en is gewoon perfecte match tegen een type Kane of Cavani. Maarja omdat we zo aanvallend spelen krijgen we vrijwel nooit hoge voorzetten tegen en met corners wordt ook vaak een voetballende variant gekozen ipv voor de pot gooien. Dus ik denk dat Teze op zich wel voldoet als CV. Boscagli is denk ik niet snel genoeg als top CV en daarom zie ik hem ook liever op het middenveld. Van mij mogen er 2 nieuwe CV's bij ipv Baumgartl.

Dumfries
Tezez (back-up rechtsback)
Aankoop RCV
Aankoop LCV
Obispo
Viergever (back-up linksback)
Max

7 verdedigers die aan te vullen zijn met Boscagli, Sambo etc lijkt me voldoende.

 

+1/-0

Backs hoeven niet structureel zo hoog te staan of stemmen hun momenten onderling beter af. Met beter doseren kun je wellicht nog dreigender zijn.

Defensieve middenvelders hoeven niet minder naar voren te passen maar moeten betere keuzes maken. Rosario en Sangare leiden ontzettend veel onnodig balverlies wat puur een kwestie van concentratie en/of kwaliteit is. Je ziet wat het doet wanneer Boscagli op het middenveld speelt.

Dan voorkom je wedstrijden zoals tegen Feyenoord waarin je wordt geslacht in de omschakeling.

Naar mijn mening zit het probleem van dit elftal niet centraal achterin. De tegengoals komen echt veelal vanaf de flanken en door onnodig balverlies in de omschakeling.
Ik vind het rendement voorin misschien wel een groter probleem. We vinden blijkbaar dat de kracht van het elftal in de voorhoede zit. Toch halen we weinig rendement uit kansen en mogelijkheden. We slagen er nauwelijks in om meer dan twee goals per wedstrijd te maken in een zwakke competitie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 07 april 2021 om 12:34:

Teze is niet kopsterk in de duels, Boscagli is aan de korte kant en is vooral goed met de bal aan de voet. Max is geen verdediger en Dumfries is een stoomtrein. Why zou je in godsnaam willen inzakken tot op eigen 16 en dan hoge ballen om je oren krijgen en defensief constant onder druk staan op beide flanken en vervolgens niet in de kracht van Max, Dumfries, Boscagli, Zahavi en Götze spelen?

Boscagli en Sangare zijn de 2 beste balafpakkers van de Eredivsie, laat ze dan ook ballen afpakken op plekken waar we het meest hebben aan een balverovering (dichtbij het doel van de tegenstander).



Waarom zou je constant onder druk komen als je wat inzakt ? Waarom zou je ineens veel meer hoge ballen te verwerken krijgen ? Inzakken betekent niet dat je met 9 man in de zestien gaat hangen. Inzakken betekent dat je geen zelfmnoordtactiek hanteert zoals nu waarin je ruimtes weggeeft waar zelfs degradatiekandidaten minimaal 5 open kansen weten te creeëren.

Alsof Max, Dumfries, Boscagli, Gotze en Zahavi ineens minder gaan voetballen omdat we wat inzakken, kom op zeg. Je kunt ook zeggen dat Gakpo, Malen en Madueke juist meer in hun kracht kunnen voetballen met hun snelheid.

Het systeem en tactiek van Schmidt zijn leuk als je veruit de sterkste selectie van de eredivsie zou hebben. Aangezien dat totaal niet het geval is dit een kansloze missie. Ook volgend seizoen gaan we op deze manier in ieder geval niets winnen. Of Schmidt moet ineens het licht gaan zien zoals hij nu na maanden met meer voetbal op het middenveld eindelijk heeft ingezien...

 

+1/-0

Hopen dat wat Elfrink zegt klopt en PSV een flink bedrag zoals 50 miljoen gaat krijgen. Maar cynische modus aan:

De Jong geeft dat bedrag zo uit aan Bruma en Baumgartl spelers.

Cynische modus uit. ;)

Als PSV dan toch vooruit wil, zou ik ook gelijk gaan kijken naar het personeelsbestand. Zowel de TD als de scouting kan beter.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 16 april 2021 om 20:46:

Hopen dat wat Elfrink zegt klopt en PSV een flink bedrag zoals 50 miljoen gaat krijgen. Maar cynische modus aan:

De Jong geeft dat bedrag zo uit aan Bruma en Baumgartl spelers.

Cynische modus uit. ;)

Als PSV dan toch vooruit wil, zou ik ook gelijk gaan kijken naar het personeelsbestand. Zowel de TD als de scouting kan beter.




Goed nieuws dit. Schmidt gaat deze zomer echt de kans krijgen zijn team samen te stellen. Ik zie een flinke wijziging straks in de selectie en heb alle vertrouwen in de toekomst van psv.

 

+1/-0

We zijn toch niet zo naïef om te denken dat je met 50 miljoen de kloof met Ajax kunt overbruggen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 16 april 2021 om 21:09:

We zijn toch niet zo naïef om te denken dat je met 50 miljoen de kloof met Ajax kunt overbruggen?



Waarom zo negatief? Als je van alle ploegen in de competitie kan winnen ben je toch echt het hele seizoen dichtbij ze. En hebben ze ons in 1 van de 3 clashes dit jaar weggespeeld? Nee. Met een beetje neutrale arbitrage hadden we minstens 1x gewonnen.

 

+2/-0

Ik neem ook aan dat bovenop die 50 miljoen je ook nog de inkomsten van uitgaande transfers gaat krijgen die je kunt herinvesteren in aankopen. Dat geeft echt flink ruimte...maar inderdaad....scouting en aankoop zijn de voorbije jaren niet onverdeeld succesvol geweest....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 16 april 2021 om 21:09:

We zijn toch niet zo naïef om te denken dat je met 50 miljoen de kloof met Ajax kunt overbruggen?


De kloof hoeft niet in één jaar gedicht te worden. Door komende zomer te kunnen investeren in de spelersgroep maak je een flink grotere kans om kampioen te worden. Een kampioenschap brengt miljoenen in het laatje. CL spelen verhoogt de marktwaarde (en dus transfersommen) van de spelers. Zo ga je langzaam die kloof dichten. Die 200 miljoen op de bank bij Ajax komt ook maar van één seizoen ver komen in de CL en de verkoop van twee spelers daarna.

Dit bericht is gewijzigd op 17 april 2021, 03:22:39.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Wat is de oplossing om psv verder te helpen.