Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Transferperiode januari 2020

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Nu het zo lekker gaat (sorry, mijn laatste cynische opmerking van vandaag), kunnen we zeggen dat er deze winterstop echt iets drastisch moet gebeuren om te voorkomen dat we voor het eerst sinds 1973/1974 geen Europees voetbal halen. Hieronder mijn ideeën.

Trainer: het is nu (11-11-'19) interlandperiode en dat is een ideaal moment om in te grijpen. Ik zie in MvB geen toptrainer, maar ik ben ook niet dagelijks op de training. Wie wel, trouwens... Ik zeg: grijp in en stel een andere (ervaren) trainer aan voor 1/2 a anderhalf jaar en vanaf dan een nieuwe (die pizza's verbiedt en wissels op de bank zet en niet in de bus). Mocht er toch ergens nog vertrouwen zijn, is voor mij een supervisor a la Happel in '78 bij Oranje (boven Zwartkruis destijds) echt wel de minimum ingreep. Dat zou Hiddink moeten zijn. Na de supervisor periode krijgt MvB dan een laatste kans. Als interimmer (voor een half tot anderhalf jaar) zou ik voor Van Gaal gaan, met de opdracht een nieuwe hoofdtrainer intern op te leiden (RvN?).

Keepers: nu Zoet, Unnerstall en Ruiter
Zoet heeft een mentaal probleem. Anders is zijn vormdip niet te begrijpen. In goeden doen is hij een keeper die goed bij het niveau van PSV past, niet meer, niet minder. Als hij de komende 2 maanden in de luwte aan zijn mentale herstel werkt (kan ook slaapgebrek zijn i.v.m. de kleine), kan hij na de winter het stokje van Unnerstall overnemen. Al zal dat moeilijk zijn, want Unnerstall heeft ongeveer net zoveel ervaring en kwaliteit. Ruiter is het 3e wiel aan de wagen, hij stookt nu, terwijl hij wist dat hij geen 1e keeper zou worden. Afkopen en wegwezen. Als opvulling Vd Meulenhof en Roulaux bij toerbeurt als 3e keeper in de selectie opnemen en bij toerbeurt keepen in Jong. Van Osch is nog geblesseerd (geen idee hoe zijn herstel vordert).
Wordt: Zoet, Unnerstall, Vd Meulenhof/Roulaux


Rechtsachter: nu Dumfries, Teze.
Niets aan doen, Dumfries reserve-aanvoerder maken.


CV's: nu Baumgartl, Schwaab, Viergever, Boscagli
Het is triest maar waar: Viergever is de beste CV die we hebben. Dat kan dus niet. Hier moet ingegrepen worden: Schwaab afkopen en vertrekken. Hij loopt nu Baumgartl in de weg. Boscagli als Linksachter gebruiken, anders deze zomer afscheid van nemen. Beter scouten en 2 ervaren, goede eredivisieverdedigers halen, ja in de winter! Kaliber (maar net per se deze namen): Bruma en Rekik. Eredivisie-ervaring is een sterke pre! Deze zomer Viergever exit en Obispo terughalen, die wordt langzaamaan steeds beter.
Wordt: Baumgartl, Viergever, aankoop, aankoop

Linksachter: nu Sadilek en Lato
Dit werkt niet. Zelfs Paal kan dit veel beter, maar die hebben we voor een habbekrats verkocht... Sadilek naar het middenveld (strijden met Rosario, Hendrix en Guti), Lato deze winter afscheid van nemen (al vermoed ik dat hij meer kan dan hij laat zien -> begeleiding??). Er MOET echt een goede linksback gekocht worden. Type Brenet (aanvallende kwaliteiten dus, maar Brenet zelf zal wel niet willen).
Wordt: Aankoop, Boscagli


Middenvelders: nu Rosario, Hendrix, Gutierrez, Pereiro, Ihattaren, Doan, Thomas, Afellay.
Afellay was niet fit, is niet fit en het ziet er niet naar uit dat dat ooit gaat gebeuren. Wat mij betreft beëindigen we de samenwerking. I.i.g. moet er een nieuwe aanvoerder komen. Pereiro wil niet bijtekenen, dus hij mag deze winter tegen een aannemelijk bod weg. Sadilek komt bij dit rijtje terug en daarmee zijn alle posities dubel (en m.i. goed) bezet. Volgend seizoen zijn Rigo en Mauro er ook weer bij bovendien!
Wordt: Sadilek, Rosario, Hendrix, Gutierrez, Ihattaren, Doan, Thomas.


Buitenspelers: Nu Bergwijn, Gakpo, Bruma.
Ihattaren en Doan worden regelmatig "misbruikt" als buitenspeler, al lijkt Doan daar nog redelijk op zijn plek te zijn. We hebben gewoon een groot probleem als Bergwijn geblesseerd is. Bruma heeft het moeilijk, maar dat hebben alle buitenlanders (Guti, Doan, Pereiro, Lato, ...) dus ik zie een patroon dat het niet aan hem ligt (zie: trainer). Als Lammers weer fit is, is Malen een optie als buitenspeler.
Wordt: Bergwijn, Gakpo, Bruma, Malen

Spits: nu Lammers, Malen en Mitroglou
Lammers is na de winter weer fit. In dat geval kun je meer variëren met Malen en hem. Mitroglou moet zich richten op invalbeurten zoals de vlag er nu bij staat (al is hij een betere optie als spits dan Gakpo en Bruma...).
Wordt: Lammers en Mitroglou


Andere (jeugd-)spelers die wel de selectie hebben gehaald en soms zelfs speeltijd, zijn niet opgenomen, omdat het in essentie nog spelers van Jong zijn (Catic, Ngonge, Madueke, Ledezma).

Samenvatting:
Afkopen: Ruiter, Schwaab, Afellay, Lato (terugsturen huur)
Verkopen t.e.a.b.: Pereiro (alle andere spelers mogen ook weg tegen een goed bod, uitgezonderd Dumfries, Malen, Bergwijn en Ihattaren. Daarvoor moet de HOOFDPRIJS betaald worden).
Kopen: trainer/supervisor, RCV, LCV, Linksachter (allen: eredivisie-ervaring op hoog niveau is een grote pre).


Blijft het heikele punt: de aanvoerder. Ik zie geen enkele leider die echt de boel aanstuurt. Dumfries presenteert zich wel goed voor de camera, maar moet zich echt met zijn eigen spel bezighouden, want dat houdt niet over. Bergwijn is te introvert om het team naar buiten toe te vertegenwoordigen. Ik kom dan eigenlijk uit bij Viergever en Hendrix als opties. Ik vind het beide onvoldoende. Wanneer staat de echter leider op? Hoe fit is Van Ginkel?

 

+1/-0

Na de winterstop:

------------------- Unnerstall ------------------

Dumfries - Schwaab/Baum - Viergever - Aankoop/huur

---------- Aankoop/huur - Hendrix/Guti ----------

------------------- Ihattaren -------------------

------- Bergwijn ---- Lammers ---- Malen --------

Zoals iedereen waarschijnlijk mee eens is, moeten er een nieuwe linksback en dynamische middenvelder bij. Lukt dat, krijg je alweer een heel wat beter elftal, als ook de voorhoede weer terug is.

Zoals hierboven aangegeven, een echte aanvoerder is lastig. Schwaab zou logisch zijn, moet hij wel weer beter gaan spelen.

 

+1/-0

Ik denk niet dat er iets drastisch hoeft te gebeuren in de winterstop. Sterker nog, ik zou het geld wat je hebt liever bewaren voor de zomer waarbij je daadkrachtiger kunt optreden VOOR de voorbereiding begint, je minder geld kwijt bent, je beter weet wat je financien het komend jaar is en nog belangrijker; wie er voor de groep staat. Als er nu iemand anders voor de groep staat kan het goed zijn dat Lato opbloeit, Rosario niet speelt, Guti beter speelt, Malen op rechts staat etc etc. Daarnaast heb je in de zomer een beter beeld over Lammers en Romero.

Dat we een versterking kunnen gebruiken is zeker, sterker nog, als die niet komt heb je wel echt gefaald. Een linksback is het minste wat je mag verwachten en een middenvelder zou kunnen mits van Bommel hem ook gaat gebruiken. Met andere woorden, ga geen 10 miljoen steken in een Mexicaan als Rosario eerste keus blijft.

Het is nu nog veel te vroeg om in te zien waar we over 7 weken staan, dus vragen om drastische veranderen is ook te vroeg.

 

+1/-0

Wat PSV mist is een speler die vanuit de verdediging of de verdedigende middenveldpositie een pass kan geven over meer dan 10m. Omdat niemand in het huidige team dit fatsoenlijk kan, blijven ze Rosario of Gutti in de dekking aanspelen, die vervolgens niets anders kunnen dan terugkaatsen. Achterin verleggen ze het opbouw-probleem naar een ander door de bal breed te tikken. Geen tempo, geen verrassing in de opbouw, en voorin spitsen die dus in de bal moeten komen terwijl je hen juist diep wil sturen en van hun snelheid gebruik wilt maken.

Dus een speler erbij die het spel kan verplaatsen.

 

+1/-0

Of een systeem spelen waarbij je geen 2 controlerende middenvelders hebt die ze in de dekking kunnen zetten. Dit is toch gewoon basis niveau wat je op een trainerscursus zou moeten leren. Cocu was ook geen tactisch genie maar koos wel altijd voor 1 controlerende middenvelder, 1 allrounder en 1 wat meer aanvallendere middenvelder. Daarom paste Pereiro ook niet zo goed onder Cocu maar bv Wijnaldum wel.

Misschien hebben we met Thomas wel een speler die dat zou kunnen, misschien kan Rosario het ook als er iemand in zijn rug zou staan ipv naast hem. Maar goed, als v Bommel het systeem niet aanpast en hij geeft Thomas niet de kans dan moet je gewoon iemand halen die dat wel brengt.

 

+1/-0

Al het geld op zak houden is ook niet verstandig. Nog genoeg dingen om voor te spelen. Als je dit seizoen helemaal opgeeft, ga je alleen maar meer geld verliezen. Met een tweede plaats en CL-voorronde, nog wat verder komen in EL en de beker is in dit seizoen nog wel wat te halen.

Wat we in ieder geval nodig hebben is een nieuwe linksback. Kopen of huren. Dat laatste is gezien De Jong's staat van dienst misschien nog beter ook. Lato terug.

Een ervaren middenvelder erbij met scorend vermogen zou het plaatje compleet maken. Maar dat zal minder makkelijk te vinden zijn.

 

+1/-0

Als je voor de winterstop Europees al klaar bent, en je kan al zeggen dat je geen kampioen wordt dit seizoen, staan de topspelers niet te trappelen om naar PSV te verkassen. Dus dan is de kans groot dat PSV miljoenen uitgeeft aan een speler die het bij FCU, AZ, Heerenveen of zoiets bovengemiddeld is. Prima voor de Eredivisie, maar internationaal gezien veel te licht…..

 

+1/-0

Niets doen is niet hetzelfde als je geld op zak houden. Met een huurspeler kun je best een positie versterken maar vergeet niet dat met Lammers en dus Pereiro we ook al wat opties erbij krijgen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 11 november 2019 om 15:27:

Ik denk niet dat er iets drastisch hoeft te gebeuren in de winterstop. Sterker nog, ik zou het geld wat je hebt liever bewaren voor de zomer waarbij je daadkrachtiger kunt optreden VOOR de voorbereiding begint, je minder geld kwijt bent, je beter weet wat je financien het komend jaar is en nog belangrijker; wie er voor de groep staat. Als er nu iemand anders voor de groep staat kan het goed zijn dat Lato opbloeit, Rosario niet speelt, Guti beter speelt, Malen op rechts staat etc etc. Daarnaast heb je in de zomer een beter beeld over Lammers en Romero.

Dat we een versterking kunnen gebruiken is zeker, sterker nog, als die niet komt heb je wel echt gefaald. Een linksback is het minste wat je mag verwachten en een middenvelder zou kunnen mits van Bommel hem ook gaat gebruiken. Met andere woorden, ga geen 10 miljoen steken in een Mexicaan als Rosario eerste keus blijft.

Het is nu nog veel te vroeg om in te zien waar we over 7 weken staan, dus vragen om drastische veranderen is ook te vroeg.


Idd , ik denk dat nu rust bewaren het belangrijkste is . Goede gesprekken voeren en een nieuwe aanvoerder kiezen op het middenveld die iedereen kan bereiken .

Ik had gehoopt dat Ibi speelklaar zou zijn . Een oudere speler met ervaring die volgens mij wel gezag af kan dwingen . Donyell en Steven zijn op de goede weg en inderdaad wat u zegt nu niet te veel of liever geen geld uitgeven .

We strijden nog op twee punten en niets is onmogelijk in de voetbalwereld. Ik heb er alle vertrouwen in dat we weer gaan draaien met onze spitsen erbij. Rosario zou ik er in ieder geval afhalen voorlopig en ook Guti . Ryan en Ibi zijn ideale opvolgers .

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

jakoetsk1 schreef op 11 november 2019 om 10:15:

Nu het zo lekker gaat (sorry, mijn laatste cynische opmerking van vandaag), kunnen we zeggen dat er deze winterstop echt iets drastisch moet gebeuren om te voorkomen dat we voor het eerst sinds 1973/1974 geen Europees voetbal halen. Hieronder mijn ideeën.

Trainer: het is nu (11-11-'19) interlandperiode en dat is een ideaal moment om in te grijpen. Ik zie in MvB geen toptrainer, maar ik ben ook niet dagelijks op de training. Wie wel, trouwens... Ik zeg: grijp in en stel een andere (ervaren) trainer aan voor 1/2 a anderhalf jaar en vanaf dan een nieuwe (die pizza's verbiedt en wissels op de bank zet en niet in de bus). Mocht er toch ergens nog vertrouwen zijn, is voor mij een supervisor a la Happel in '78 bij Oranje (boven Zwartkruis destijds) echt wel de minimum ingreep. Dat zou Hiddink moeten zijn. Na de supervisor periode krijgt MvB dan een laatste kans. Als interimmer (voor een half tot anderhalf jaar) zou ik voor Van Gaal gaan, met de opdracht een nieuwe hoofdtrainer intern op te leiden (RvN?).

Keepers: nu Zoet, Unnerstall en Ruiter
Zoet heeft een mentaal probleem. Anders is zijn vormdip niet te begrijpen. In goeden doen is hij een keeper die goed bij het niveau van PSV past, niet meer, niet minder. Als hij de komende 2 maanden in de luwte aan zijn mentale herstel werkt (kan ook slaapgebrek zijn i.v.m. de kleine), kan hij na de winter het stokje van Unnerstall overnemen. Al zal dat moeilijk zijn, want Unnerstall heeft ongeveer net zoveel ervaring en kwaliteit. Ruiter is het 3e wiel aan de wagen, hij stookt nu, terwijl hij wist dat hij geen 1e keeper zou worden. Afkopen en wegwezen. Als opvulling Vd Meulenhof en Roulaux bij toerbeurt als 3e keeper in de selectie opnemen en bij toerbeurt keepen in Jong. Van Osch is nog geblesseerd (geen idee hoe zijn herstel vordert).
Wordt: Zoet, Unnerstall, Vd Meulenhof/Roulaux


Rechtsachter: nu Dumfries, Teze.
Niets aan doen, Dumfries reserve-aanvoerder maken.


CV's: nu Baumgartl, Schwaab, Viergever, Boscagli
Het is triest maar waar: Viergever is de beste CV die we hebben. Dat kan dus niet. Hier moet ingegrepen worden: Schwaab afkopen en vertrekken. Hij loopt nu Baumgartl in de weg. Boscagli als Linksachter gebruiken, anders deze zomer afscheid van nemen. Beter scouten en 2 ervaren, goede eredivisieverdedigers halen, ja in de winter! Kaliber (maar net per se deze namen): Bruma en Rekik. Eredivisie-ervaring is een sterke pre! Deze zomer Viergever exit en Obispo terughalen, die wordt langzaamaan steeds beter.
Wordt: Baumgartl, Viergever, aankoop, aankoop

Linksachter: nu Sadilek en Lato
Dit werkt niet. Zelfs Paal kan dit veel beter, maar die hebben we voor een habbekrats verkocht... Sadilek naar het middenveld (strijden met Rosario, Hendrix en Guti), Lato deze winter afscheid van nemen (al vermoed ik dat hij meer kan dan hij laat zien -> begeleiding??). Er MOET echt een goede linksback gekocht worden. Type Brenet (aanvallende kwaliteiten dus, maar Brenet zelf zal wel niet willen).
Wordt: Aankoop, Boscagli


Middenvelders: nu Rosario, Hendrix, Gutierrez, Pereiro, Ihattaren, Doan, Thomas, Afellay.
Afellay was niet fit, is niet fit en het ziet er niet naar uit dat dat ooit gaat gebeuren. Wat mij betreft beëindigen we de samenwerking. I.i.g. moet er een nieuwe aanvoerder komen. Pereiro wil niet bijtekenen, dus hij mag deze winter tegen een aannemelijk bod weg. Sadilek komt bij dit rijtje terug en daarmee zijn alle posities dubel (en m.i. goed) bezet. Volgend seizoen zijn Rigo en Mauro er ook weer bij bovendien!
Wordt: Sadilek, Rosario, Hendrix, Gutierrez, Ihattaren, Doan, Thomas.


Buitenspelers: Nu Bergwijn, Gakpo, Bruma.
Ihattaren en Doan worden regelmatig "misbruikt" als buitenspeler, al lijkt Doan daar nog redelijk op zijn plek te zijn. We hebben gewoon een groot probleem als Bergwijn geblesseerd is. Bruma heeft het moeilijk, maar dat hebben alle buitenlanders (Guti, Doan, Pereiro, Lato, ...) dus ik zie een patroon dat het niet aan hem ligt (zie: trainer). Als Lammers weer fit is, is Malen een optie als buitenspeler.
Wordt: Bergwijn, Gakpo, Bruma, Malen

Spits: nu Lammers, Malen en Mitroglou
Lammers is na de winter weer fit. In dat geval kun je meer variëren met Malen en hem. Mitroglou moet zich richten op invalbeurten zoals de vlag er nu bij staat (al is hij een betere optie als spits dan Gakpo en Bruma...).
Wordt: Lammers en Mitroglou


Andere (jeugd-)spelers die wel de selectie hebben gehaald en soms zelfs speeltijd, zijn niet opgenomen, omdat het in essentie nog spelers van Jong zijn (Catic, Ngonge, Madueke, Ledezma).

Samenvatting:
Afkopen: Ruiter, Schwaab, Afellay, Lato (terugsturen huur)
Verkopen t.e.a.b.: Pereiro (alle andere spelers mogen ook weg tegen een goed bod, uitgezonderd Dumfries, Malen, Bergwijn en Ihattaren. Daarvoor moet de HOOFDPRIJS betaald worden).
Kopen: trainer/supervisor, RCV, LCV, Linksachter (allen: eredivisie-ervaring op hoog niveau is een grote pre).


Blijft het heikele punt: de aanvoerder. Ik zie geen enkele leider die echt de boel aanstuurt. Dumfries presenteert zich wel goed voor de camera, maar moet zich echt met zijn eigen spel bezighouden, want dat houdt niet over. Bergwijn is te introvert om het team naar buiten toe te vertegenwoordigen. Ik kom dan eigenlijk uit bij Viergever en Hendrix als opties. Ik vind het beide onvoldoende. Wanneer staat de echter leider op? Hoe fit is Van Ginkel?



Sorry mensen, maar moet er weer op reageren: Zoet het stokje van Unnerstall overnemen: forget about it!!!!

En wat een onzin dat afkopen. Gewoon aan het einde van het seizoen laten vertrekken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

jakoetsk1 schreef op 11 november 2019 om 10:15:

Nu het zo lekker gaat (sorry, mijn laatste cynische opmerking van vandaag), kunnen we zeggen dat er deze winterstop echt iets drastisch moet gebeuren om te voorkomen dat we voor het eerst sinds 1973/1974 geen Europees voetbal halen. Hieronder mijn ideeën.

Trainer: het is nu (11-11-'19) interlandperiode en dat is een ideaal moment om in te grijpen. Ik zie in MvB geen toptrainer, maar ik ben ook niet dagelijks op de training. Wie wel, trouwens... Ik zeg: grijp in en stel een andere (ervaren) trainer aan voor 1/2 a anderhalf jaar en vanaf dan een nieuwe (die pizza's verbiedt en wissels op de bank zet en niet in de bus). Mocht er toch ergens nog vertrouwen zijn, is voor mij een supervisor a la Happel in '78 bij Oranje (boven Zwartkruis destijds) echt wel de minimum ingreep. Dat zou Hiddink moeten zijn. Na de supervisor periode krijgt MvB dan een laatste kans. Als interimmer (voor een half tot anderhalf jaar) zou ik voor Van Gaal gaan, met de opdracht een nieuwe hoofdtrainer intern op te leiden (RvN?).

Keepers: nu Zoet, Unnerstall en Ruiter
Zoet heeft een mentaal probleem. Anders is zijn vormdip niet te begrijpen. In goeden doen is hij een keeper die goed bij het niveau van PSV past, niet meer, niet minder. Als hij de komende 2 maanden in de luwte aan zijn mentale herstel werkt (kan ook slaapgebrek zijn i.v.m. de kleine), kan hij na de winter het stokje van Unnerstall overnemen. Al zal dat moeilijk zijn, want Unnerstall heeft ongeveer net zoveel ervaring en kwaliteit. Ruiter is het 3e wiel aan de wagen, hij stookt nu, terwijl hij wist dat hij geen 1e keeper zou worden. Afkopen en wegwezen. Als opvulling Vd Meulenhof en Roulaux bij toerbeurt als 3e keeper in de selectie opnemen en bij toerbeurt keepen in Jong. Van Osch is nog geblesseerd (geen idee hoe zijn herstel vordert).
Wordt: Zoet, Unnerstall, Vd Meulenhof/Roulaux


Rechtsachter: nu Dumfries, Teze.
Niets aan doen, Dumfries reserve-aanvoerder maken.


CV's: nu Baumgartl, Schwaab, Viergever, Boscagli
Het is triest maar waar: Viergever is de beste CV die we hebben. Dat kan dus niet. Hier moet ingegrepen worden: Schwaab afkopen en vertrekken. Hij loopt nu Baumgartl in de weg. Boscagli als Linksachter gebruiken, anders deze zomer afscheid van nemen. Beter scouten en 2 ervaren, goede eredivisieverdedigers halen, ja in de winter! Kaliber (maar net per se deze namen): Bruma en Rekik. Eredivisie-ervaring is een sterke pre! Deze zomer Viergever exit en Obispo terughalen, die wordt langzaamaan steeds beter.
Wordt: Baumgartl, Viergever, aankoop, aankoop

Linksachter: nu Sadilek en Lato
Dit werkt niet. Zelfs Paal kan dit veel beter, maar die hebben we voor een habbekrats verkocht... Sadilek naar het middenveld (strijden met Rosario, Hendrix en Guti), Lato deze winter afscheid van nemen (al vermoed ik dat hij meer kan dan hij laat zien -> begeleiding??). Er MOET echt een goede linksback gekocht worden. Type Brenet (aanvallende kwaliteiten dus, maar Brenet zelf zal wel niet willen).
Wordt: Aankoop, Boscagli


Middenvelders: nu Rosario, Hendrix, Gutierrez, Pereiro, Ihattaren, Doan, Thomas, Afellay.
Afellay was niet fit, is niet fit en het ziet er niet naar uit dat dat ooit gaat gebeuren. Wat mij betreft beëindigen we de samenwerking. I.i.g. moet er een nieuwe aanvoerder komen. Pereiro wil niet bijtekenen, dus hij mag deze winter tegen een aannemelijk bod weg. Sadilek komt bij dit rijtje terug en daarmee zijn alle posities dubel (en m.i. goed) bezet. Volgend seizoen zijn Rigo en Mauro er ook weer bij bovendien!
Wordt: Sadilek, Rosario, Hendrix, Gutierrez, Ihattaren, Doan, Thomas.


Buitenspelers: Nu Bergwijn, Gakpo, Bruma.
Ihattaren en Doan worden regelmatig "misbruikt" als buitenspeler, al lijkt Doan daar nog redelijk op zijn plek te zijn. We hebben gewoon een groot probleem als Bergwijn geblesseerd is. Bruma heeft het moeilijk, maar dat hebben alle buitenlanders (Guti, Doan, Pereiro, Lato, ...) dus ik zie een patroon dat het niet aan hem ligt (zie: trainer). Als Lammers weer fit is, is Malen een optie als buitenspeler.
Wordt: Bergwijn, Gakpo, Bruma, Malen

Spits: nu Lammers, Malen en Mitroglou
Lammers is na de winter weer fit. In dat geval kun je meer variëren met Malen en hem. Mitroglou moet zich richten op invalbeurten zoals de vlag er nu bij staat (al is hij een betere optie als spits dan Gakpo en Bruma...).
Wordt: Lammers en Mitroglou


Andere (jeugd-)spelers die wel de selectie hebben gehaald en soms zelfs speeltijd, zijn niet opgenomen, omdat het in essentie nog spelers van Jong zijn (Catic, Ngonge, Madueke, Ledezma).

Samenvatting:
Afkopen: Ruiter, Schwaab, Afellay, Lato (terugsturen huur)
Verkopen t.e.a.b.: Pereiro (alle andere spelers mogen ook weg tegen een goed bod, uitgezonderd Dumfries, Malen, Bergwijn en Ihattaren. Daarvoor moet de HOOFDPRIJS betaald worden).
Kopen: trainer/supervisor, RCV, LCV, Linksachter (allen: eredivisie-ervaring op hoog niveau is een grote pre).


Blijft het heikele punt: de aanvoerder. Ik zie geen enkele leider die echt de boel aanstuurt. Dumfries presenteert zich wel goed voor de camera, maar moet zich echt met zijn eigen spel bezighouden, want dat houdt niet over. Bergwijn is te introvert om het team naar buiten toe te vertegenwoordigen. Ik kom dan eigenlijk uit bij Viergever en Hendrix als opties. Ik vind het beide onvoldoende. Wanneer staat de echter leider op? Hoe fit is Van Ginkel?



Sorry mensen, maar moet er weer op reageren: Zoet het stokje van Unnerstall overnemen: forget about it!!!!

 

+1/-0

Je kunt hier van alles roepen maar zo lang die JdJ er zit komen er geen juiste versterkingen. Dat is nu wel gebleken. Dus eerst hij eruit en scouts aanstellen die ook in het buitenland actief zijn. En niet via een sportprogramma op tv scouten. Of Berry van Aerle wegsturen. Alles wat hij heeft aangetrokken voor 45 miljoen voegt niks toe. Hoe kun je in godsnaam 15 miljoen uitgeven aan Bruma terwijl je in april Stengs nog kon halen voor hetzelfde bedrag.

 

+1/-0

Het is Thomas Schalling die faalt met zijn scouting.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 12 november 2019 om 20:03:

open/sluit de onderstaande quote:




Sorry mensen, maar moet er weer op reageren: Zoet het stokje van Unnerstall overnemen: forget about it!!!!



1x reageren is voldoende hoor Paul. Overigens staat dat er ook nog eens ("Al zal dat moeilijk zijn, want Unnerstall heeft ongeveer net zoveel ervaring en kwaliteit." ), dus geen reactie van jouw kant was qua inhoud nog beter geweest.

We weten dat je geen fan van Zoet bent, dus dat hoef je niet overal zonder inhoud te spuien. Maar laat je wel duidelijk zijn, Unnerstall is echt niet de verlosser.

En waarom ik wel direct afscheid van de 4 stoorzenders zou nemen is simpel: er ontstaat veel ruis en ergernis door hun aanwezigheid (zie bv. hoe Ruiter zich nu manifesteert, draagt niet echt bij aan de sfeer rondom team en de goede naam van onze club, of wel soms?).

 

+2/-0

Ruiter juist behouden voor rol 2e keeper, en laat het hem maar uitzoeken met Unnerstall. Schwaab kun je prima behouden maar je moet hem niet gebruiken ten kosten van Baumgartl, Afellay loopt niemand in de weg en Lato kun je opstellen of wegsturen, maar hem in deze rol erbij halen is waardeloos.

Het zou voor PSV de hoofdprijs zijn als iemand een paar miljoen betaald voor Zoet, Pereiro en Hendrix (samen 10 miljoen?) en dan kunnen we die vervangen door 1 linksback (Sadilek naar middenveld, Lammers er voorin bij) en dan zijn we klaar.

 

+1/-0

@Jakoetsk, Waarom zou men afscheid moeten nemen van Ibi ? Hij kan heel waardevol zijn voor het team en zeker voor Mo. Ibi gaat zeker minuten maken en ik vind het een goede zaak dat hij voldoende de tijd krijgt zijn lichaam weer aan te passen aan de topsport. Hij kan als aanvallende middenvelder of buitenspeler prima functioneren en zo de plek overnemen van Pablo, wat ik hoop dat snel gaat gebeuren. Ik ben er van overtuigd dat Ibi en een goede aanvoerder is en het team beter laat spelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

romaba schreef op 13 november 2019 om 13:40:

@Jakoetsk, Waarom zou men afscheid moeten nemen van Ibi ? Hij kan heel waardevol zijn voor het team en zeker voor Mo. Ibi gaat zeker minuten maken en ik vind het een goede zaak dat hij voldoende de tijd krijgt zijn lichaam weer aan te passen aan de topsport. Hij kan als aanvallende middenvelder of buitenspeler prima functioneren en zo de plek overnemen van Pablo, wat ik hoop dat snel gaat gebeuren. Ik ben er van overtuigd dat Ibi en een goede aanvoerder is en het team beter laat spelen.



Waar blijkt het uit dat hij zeker nog gaat spelen? Vooralsnog doet hij dat alleen in besloten oefenwedstrijden.

Daarnaast geef je aan dat hij als aanvallende middenvelder of als buitenspeler prima kan functioneren. Waarom zou hij dan de plek van Rosario als controlerende middenvelder over kunnen nemen? Ik laat me graag verrassen, maar van iemand die al bijna twee jaar geen officiële wedstrijd meer gespeeld heeft, verwacht ik vrij weinig

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

romaba schreef op 13 november 2019 om 13:40:

@Jakoetsk, Waarom zou men afscheid moeten nemen van Ibi ? Hij kan heel waardevol zijn voor het team en zeker voor Mo. Ibi gaat zeker minuten maken en ik vind het een goede zaak dat hij voldoende de tijd krijgt zijn lichaam weer aan te passen aan de topsport. Hij kan als aanvallende middenvelder of buitenspeler prima functioneren en zo de plek overnemen van Pablo, wat ik hoop dat snel gaat gebeuren. Ik ben er van overtuigd dat Ibi en een goede aanvoerder is en het team beter laat spelen.



Ibi gaat helemaal geen minuten maken. Kom je nooit op de training ?. Nou ik kan je vertellen dat hij totaal niet mee kan en daarom zet van Bommel hem er niet in.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 13 november 2019 om 12:21:

Ruiter juist behouden voor rol 2e keeper, en laat het hem maar uitzoeken met Unnerstall. Schwaab kun je prima behouden maar je moet hem niet gebruiken ten kosten van Baumgartl, Afellay loopt niemand in de weg en Lato kun je opstellen of wegsturen, maar hem in deze rol erbij halen is waardeloos.

Het zou voor PSV de hoofdprijs zijn als iemand een paar miljoen betaald voor Zoet, Pereiro en Hendrix (samen 10 miljoen?) en dan kunnen we die vervangen door 1 linksback (Sadilek naar middenveld, Lammers er voorin bij) en dan zijn we klaar.



Je zal toch ook kwaliteit moeten halen voor het middenveld en centraal achterin. Maar voor dit seizoen is dat overbodig. Is toch voorbij. Eerst JdJ eruit anders gooi je miljoenen weg. En die heeft psv niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Souza Faria 11 schreef op 13 november 2019 om 19:13:

open/sluit de onderstaande quote:

romaba schreef op 13 november 2019 om 13:40:

@Jakoetsk, Waarom zou men afscheid moeten nemen van Ibi ? Hij kan heel waardevol zijn voor het team en zeker voor Mo. Ibi gaat zeker minuten maken en ik vind het een goede zaak dat hij voldoende de tijd krijgt zijn lichaam weer aan te passen aan de topsport. Hij kan als aanvallende middenvelder of buitenspeler prima functioneren en zo de plek overnemen van Pablo, wat ik hoop dat snel gaat gebeuren. Ik ben er van overtuigd dat Ibi en een goede aanvoerder is en het team beter laat spelen.



Ibi gaat helemaal geen minuten maken. Kom je nooit op de training ?. Nou ik kan je vertellen dat hij totaal niet mee kan en daarom zet van Bommel hem er niet in.



En Pablo , Tinus traagheid, kan wel mee volgens u ?. Tikkie terug, tikki terug en nog eens tikkie terug. Ik kan helaas niet de training bijwonen. Maar herinnert u zich Stijn Schaars nog ? Middenvelder op leeftijd maar o zo productief . Een middenvelder hoeft geen snelheid te hebben. Een zuivere pass en inzicht . Mark gunt Ibi de tijd en dat kan ik zeer waarderen. En inzicht heeft hij en dat verleer je nooit.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Transferperiode januari 2020