Haroldinho
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Rotterdam
Vak: Noord - RR
Forumreacties: 2.078
Reg.: 23 september 2002
Favoriete opstelling: geen
PSV in de CL
Fan van PSV
Vedette
Uit: Eindhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 366
Reg.: 28 januari 2009
Laten we beginnen met eentje. Want 2 jongelingen naast elkaar is vragen om problemen, maar 1 topper naast een talentvolle jongeling is nog wel oke.
Maar reken er maar niet op. Men gaat freewheelend door het gros van de eredivisie heen, dat zal weer hoop geven en zand in de ogen strooien dat het niveau voldoende op peil is achterin. Totdat je straks weer serieuze tegenstand krijgt. Tegen de tijd dat Arsenal je zwakheden weer blootlegt is de transferwindow weer dicht.
Ze gaan bovendien in deze fase niet Ramalho verkopen of afserveren voor een nieuwe aankoop, en op links heb je al branthwaite gehaald. Dit is hun visie voor dit seizoen en daar moet je het mee doen. Kunt slechts duimen dat ze nog hele grote stappen maken dit jaar en toegroeien naar een gewenst niveau.
Peejay
Fan van PSV
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: -
Vak: Noord - S
Forumreacties: 4.762
Reg.: 11 januari 2002
open/sluit de onderstaande quote:PSV in de CL schreef op 28 augustus 2022 om 16:24:
Ik neem PSV en de scouting pas weer serieus als er twee of drie wereldverdedigers worden gehaald. Tot die tijd amper zin om nog een wedstrijd te kijken. Met deze padvinders kom je nooit op CL-niveau.
Yonci
Sterspeler Oranje
Vak: Oost - XX
Forumreacties: 457
Reg.: 9 augustus 2016
open/sluit de onderstaande quote:Joepp12 schreef op 27 augustus 2022 om 17:38:
Lyanco zat vandaag op de bank bij Southampton. Daar hebben we in het verleden meen ik interesse in gehad. Zou denk ik nog steeds een mooie versterking zijn voor het centrum.
Skipper
Fan van PSV
Debutant Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 1.168
Reg.: 8 november 2019
open/sluit de onderstaande quote:Yonci schreef op 29 augustus 2022 om 11:24:
open/sluit de onderstaande quote:Joepp12 schreef op 27 augustus 2022 om 17:38:
Lyanco zat vandaag op de bank bij Southampton. Daar hebben we in het verleden meen ik interesse in gehad. Zou denk ik nog steeds een mooie versterking zijn voor het centrum.
Aangezien Southampton serieus in beeld is voor Gakpo kunnen we dan een mooie deal maken.
Overigens, om 2 zelf opgeleide verdedigers die zeker op nationaal niveau prima mee kunnen padvinders te noemen en geen zin meer te hebben om PSV te kijken is nogal een uitspraak.
Eendracht maakt macht.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Ik zie Obispo met de week stabieler worden en Teze is als CV gewoon super degelijk. Zoveel hebben zij nog niet fout gedaan samen centraal achterin toch? Tegen Ajax en Monaco vond ik het wel goed genoeg eigenlijk en dat zijn niet de gemakkelijkste wedstrijden zo vroeg in het seizoen met een nieuwe trainer en keeper.
Dat mensen constant blijven roepen om 'klasbakken' alsof je die overal maar even uit een schap kan trekken irriteert me mateloos. Als je gaat kijken naar alle tegengoals dan zou je zelfs kunnen zeggen dat Teze-Obispo beide de minste fouten hebben gemaakt (samen met Mwene) die tegengoals hebben opgeleverd.
Vergeet niet dat als we zo door gaan we Teze en Obispo volgende zomer gewoon kwijt zijn voor 30 miljoen.
PSV in de CL
Fan van PSV
Vedette
Forumreacties: 366
Reg.: 28 januari 2009
Even logisch nadenken:
- Zelf verdedigers opleiden blijkt lastiger voor PSV dan het opleiden van middenvelders en aanvallers.
- De zelfopgeleide aanvallers leveren bij verkoop ook het meeste op (Gakpo, Menphis) dus maak daar een speerpunt van in je academie.
- Met een topverdediging word je kampioen omdat je in lastige wedstrijden vaker de nul houdt en een 1 goal genoeg hebt.
- Verdedigers zijn naar verhouding goedkoper dan middenvelders en zeker aanvallers.
Je scouting en aankoopbeleid moet dus vooral gericht zijn op het halen van topverdedigers. Voor de andere linies kun je volstaan met eigen talent + 1 of 2 aankopen per linie per seizoen.
kraycheck
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: Oud Turnhout
Vak: Noord - RR
Forumreacties: 4
Reg.: 5 augustus 2012
Het valt me steeds meer op hoeveel verschil in voetballend vermogen de verschillende linies bij PSV laten zien.
Voorin is dat duidelijk in orde, de middenveld bezetting bevat ook voldoende voetbal intellect en talent, maar achterin lijkt de technische staf er maar niet in te slagen om iemand te vinden die 2-benig is, een goede pass naar voren in huis heeft, en ook nog eens onder druk de juiste beslissingen kan en durft te nemen.
Voetballen begint immers in de achterste linie, en niemand wil graag die bal voortdurend tussen 2 CV's op en neer zien gaan.
Met andere woorden, haal eens voetballend vermogen naar de achterste linie!
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler EK
Derde plek PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Vak: -
Forumreacties: 2.512
Reg.: 23 juni 2013
open/sluit de onderstaande quote:kraycheck schreef op 01 september 2022 om 15:37:
Het valt me steeds meer op hoeveel verschil in voetballend vermogen de verschillende linies bij PSV laten zien.
Voorin is dat duidelijk in orde, de middenveld bezetting bevat ook voldoende voetbal intellect en talent, maar achterin lijkt de technische staf er maar niet in te slagen om iemand te vinden die 2-benig is, een goede pass naar voren in huis heeft, en ook nog eens onder druk de juiste beslissingen kan en durft te nemen.
Voetballen begint immers in de achterste linie, en niemand wil graag die bal voortdurend tussen 2 CV's op en neer zien gaan.
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.077
Reg.: 23 juli 2000
open/sluit de onderstaande quote:kraycheck schreef op 01 september 2022 om 15:37:
PSVeghel
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Uit: Veghel
Vak: Noord - TT
Forumreacties: 29
Reg.: 14 maart 2022
open/sluit de onderstaande quote:Klompje schreef op 01 september 2022 om 21:46:
Wat de scheikundige hierboven zegt, maar als je de optie 2benig laat vieren klinkt dat als Boscagli. Wat geweldig gescout die gast!
Uit: Dongen
Forumreacties: 1.979
Reg.: 8 oktober 2005
B O M M E L
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Belfast
Vak: -
Forumreacties: 20.762
Reg.: 6 februari 2000
open/sluit de onderstaande quote:
Wat de scheikundige hierboven zegt, maar als je de optie 2benig laat vieren klinkt dat als Boscagli. Wat geweldig gescout die gast!
psvdebeste23
Legende
Forumreacties: 1.403
Reg.: 6 augustus 2005
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Positie] Centrale Verdediger