Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Wie is de ideale vervanger van cody gakpo?

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Dan ben je al te laat. Hij gaat naar Fulham.

 

+1/-0

Blijkbaar staat Viktor Tsyganko klaar om Gakpo op te volgen.
24 jarige israelier die op beide flanken kan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ShinyAzurill schreef op 30 augustus 2022 om 16:10:

Dan ben je al te laat. Hij gaat naar Fulham.



Krijgt geen werkvergunning blijkbaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yonci schreef op 31 augustus 2022 om 14:57:

Blijkbaar staat Viktor Tsyganko klaar om Gakpo op te volgen.
24 jarige israelier die op beide flanken kan.



Die hadden we dus eigenlijk moeten proberen te halen toen Madueke gebelsseerd raakte, zeker als hij op beide kanten uit de voeten kan en met in het achterhoofd dat Gakpo zoveel belangstelling had.

Ik hoop dat je gelijk hebt met dat "klaarstaan", wat ik lees(en dat is lang niet alles) dat hij in beeld is en dat de transfersom nog niet eens bekend is.
Wil je 'm voor een normale prijs halen, moet je niet wachten tot die Russen zien dat je net een enorm bedrag voor Gakpo hebt gevangen. Kortom, de spagaat waarin PSV zit.
Gaan we zoals meestal 'op zeker' of halen we hem alvast?

 

+1/-0

Ze hebben dezelfde zaakwaarnemer geheel toevallig..

 

+1/-0

Is orsic niks voor psv? Mocht gakpo in de winter al vertrekken. Dan heb je een speler nodig, die er meteen staat. Ik heb hem nu een paar wedstrijd op het wk zien spelen. En altijd is hij 1 vd beste spelers aan de kant van kroatie. Hij is wel al op leeftijd bijna 30 jaar, maar zal niet veel kosten. Een speler die een actie in huis heeft en ook nog een goed schot.

 

+1/-0

Openda of dries mertens halen als vervanger van gakpo. Helaas vraagt depay te veel salaris en az teveel geld voor karlsson.

Misschien weet iemand een alternatief uit Zuid-Amerika bijvoorbeeld.

 

+1/-0

Openda en Mertens hebben afgelopen zomer allebei al een transfer gemaakt

 

+1/-0

El Ghazi heb je natuurlijk al in huis. Dat kan op de korte termijn een potentiele vervanger zijn. Natuurlijk ga je er dan wel flink op achteruit. En in de winterstop zijn vaak niet de spelers op de markt die je koste wat kost wil aantrekken. Als Gakpo in de winter gaat kun je sowieso een streep door het kampioenschap zetten. Dan is het in de zomer de selectie versterken en hopen dat je dan sterk genoeg bent om volgend jaar wel mee te doen om het kampioenschap.
Nu verkopen in de winter en in de zomer de definitieve overstap maken vind ik vanuit PSV oogpunt geweldig. Maar of de kopende club dat ook een goed idee vindt?

 

+1/-0

El Ghazi op links was bij Villa een half seizoen lang een sensatie. Nu hij weer afgetraind en fit is, lijkt me dat een heel mooie kans om hem op zijn beste positie aan het werk te zien

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marciano_Vink schreef op 26 december 2022 om 23:09:

El Ghazi op links was bij Villa een half seizoen lang een sensatie. Nu hij weer afgetraind en fit is, lijkt me dat een heel mooie kans om hem op zijn beste positie aan het werk te zien


Wij hadden linksvoor de topscorer van de Eredivisie met ook nog eens veel assists. Gokken op El Ghazi als vervanger is een no go. Er moet een directe versterking komen als je dit seizoen nog enigszins serieus wilt nemen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 27 december 2022 om 00:11:

open/sluit de onderstaande quote:

Marciano_Vink schreef op 26 december 2022 om 23:09:

El Ghazi op links was bij Villa een half seizoen lang een sensatie. Nu hij weer afgetraind en fit is, lijkt me dat een heel mooie kans om hem op zijn beste positie aan het werk te zien


Wij hadden linksvoor de topscorer van de Eredivisie met ook nog eens veel assists. Gokken op El Ghazi als vervanger is een no go. Er moet een directe versterking komen als je dit seizoen nog enigszins serieus wilt nemen.




Luuk de Jong is ook een potentiele Eredivisie topscorer. En Madueke is weer terug. Waar iemand wegvalt zullen er anderen moeten opstaan.

Een voorhoede El Gahzi, Luuk de Jong, Madueke is gewoon top Eredivisie. Dan kan PSV ook nog met Xavi in de aanval spelen.

Voordeel van dit PSV is dat de middenvelders en verdedigers ook doelpunten kunnen maken.

 

+1/-0

El Ghazi is een goed alternatief hoor, maar uiteraard moet er iemand bij, een directe versterking. Jonge talenten hebben we genoeg. Als ze Karlsson halen kun je de scouting beter opdoeken, bovendien 20 miljoen? Lachwekkend bedrag. Hopelijk komt er een verrassing uit de hoge hoed van Marcel. Tsygankov ken ik niet, dus daar kan ik niet over oordelen. Wellicht dat er ook weer aan Donyell Malen wordt gedacht?

Dit bericht is gewijzigd op 27 december 2022, 10:45:49.

 

+1/-0

El Ghazi is geen aanvalsleider. Geen topscorer. En nog maar de vraag of hij fit blijft. Vind hem echt niet slecht, maar er moet zeker een vervanger komen.

Karlsson zou ik prima vinden, gaat een hoop dreiging vanaf en hij maakt goals en is nog jong. 20 miljoen zou ik belachelijk vinden. Transferrecord breken moet voor een nieuwe Ronaldo of eventueel Kezman zijn.

 

+1/-0

Vind Ola Brynhildsen een goede vervanger.
23 jaar, scoort makkelijk en betaalbaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Johntejong schreef op 27 december 2022 om 10:44:

Vind Ola Brynhildsen een goede vervanger.
23 jaar, scoort makkelijk en betaalbaar.



31 goals in 110 wedstrijen voor Molde. Geen slechte statistieken.
Maar is dit de vervanger voor Gakpo die er meteen in de tweede seizoenshelft staat?

Misschien moet je dan toch voor iets meer ervaring kiezen.
En dan kom je uit bij bijvoorbeeld Tsyhankov: 25 jaar en 94 goals in 236 wedstrijden voor Dynamo Kiev.
Daarnaast ook nog 7 goals in 42 interlands voor Oekraïne.

 

+1/-0

Moet psv karlsson halen als vervanger van cody gakpo?

Ik weet az vraagt 20 miljoen maar psv kan altijd onderhandelen en bijv tussen de 12 a 15 miljoen bieden + bijv een jeugd speler uit jong psv.

Ik zou ook graag donyell malen als vervanger van gakpo zien. Dortmund wil van hem af maar hij zal waarschijnlijk ook teveel salaris vragen en teveel kosten.

Helaas is depay te duur want dat had ook een perfecte kandidaat geweest.

Ik ben benieuwd met wie psv komt en wat er nog meer mogelijk is qua versterking vh elftal.

Op dit moment ziet het er niet rooskleurig uit qua kansen op een kampioenschap maar bij feyenoord zijn er afgelopen seizoen ook veel spelers vertrokken en ze staan nu ook bovenaan dus ik laat me graag verrassen.

 

+1/-0

Ik ben bang dat ze met Lang op de proppen komen

 

+1/-0

Iedereen weet toch inmiddels dat op de internationale transfermarkt Ajax veel hoger aan de ladder staat gezien hun CL verleden. Terecht of niet zo werkt het voor grote clubs gewoon.
Hierdoor zijn de transferbedragen die PSV krijgt een stuk lager.
Daarnaast is Gakpo een beloftevolle speler die het in Europa nog niet heeft waargemaakt en in het Ned. Elftal nog pas bij vlagen.
Gezien de huidige blessures zal hij bij Liverpool in eerste instantie wel ruim speeltijd krijgen maar ze zien hem toch vooral als wisselspeler tov de reeds gevestigde namen bij Liverpool. Zijn vorm en een beetje geluk gaan hem hoop ik helpen. Het is een illusie te denken dat we even dit bedrag kunnen herinvesteren. Gaat voor een fors bedrag op aan financieringen uit het verleden. Transfers die we in partjes aan andere clubs moeten betalen en wel jaarlijks.
Kortom leuk voor Gakpo wellicht maar voor ons is het natuurlijk kloten en frustrerend met het oog op verder komen in Europa en inzake het kampioenschap

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Psver1982 schreef op 09 augustus 2022 om 19:58:

Jammer dat psv nu de dupe wordt van het vragen van lage transferbedragen ze zouden net als ajax moeten zeggen 85 miljoen voor gakpo net zoals ajax doet bij antonie.

Dat is naast de vele miljoenen verdiensten van ajax ook een groot verschil met psv. Hun durven en kunnen zulke dingen doen door te zeggen 85 miljoen graag of niet.


Kijk maar hoe ze dat gedaan hebben met martinez.

Wie moet psv nu kopen als vervanger van gakpo?

Ik hoopte persoonlijk op memphis depay maar die schijnt naar Juventus te gaan.

Wie is jullie suggesties als vervanger van gakpo?


Groot deel van Gakpo’s transferbedrag gaat al weer naar verplichtingen jegens eerdere transfers

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Wie is de ideale vervanger van cody gakpo?