Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Wie is de ideale vervanger van cody gakpo?

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Qua transfersom niet, maar qua salaris en tekengeld lijkt hij me totaal onhaalbaar. Los van de vraag of een international van Frankrijk uberhaupt naar PSV zal willen.

 

+1/-0

Mijn eigen post van een weekje geleden kan de prullenbak in; El Ghazi lijkt in niets op de speler die bij Villa geregeld het verschil maakte. Onzichtbaar, zowel tegen fcking Sparta als tegen Milan….

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marciano_Vink schreef op 07 januari 2023 om 22:52:

Mijn eigen post van een weekje geleden kan de prullenbak in; El Ghazi lijkt in niets op de speler die bij Villa geregeld het verschil maakte. Onzichtbaar, zowel tegen fcking Sparta als tegen Milan….



Ach, het is de hoop. Ik hoopte ook dat anderen op zouden staan, maar als je kijkt naar de jongens die het moeten doen, dan is het uiteindelijk - helaas - hopeloos.

 

+1/-0

:psv moet snel een goedkope vervanger van gakpo vinden en een reserve spits achter luuk de jong.

Loopt er nu op heel de aardbol geen 2 spelers rond die psv verder kunnen helpen.

Haal desnoods romero terug als reserve spits of koop/huur bijvoorbeeld dessers.

Verkoop desnoods nog iemand zodat psv kan herinvesteren want heel de selectie heeft vandaag ook weer niets laten zien. Feyenoord verkocht ook hun belangrijkste spelers en staan gewoon bovenaan.

Marcel brands en rvc doe iets want zo kan het niet langer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 07 januari 2023 om 22:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Marciano_Vink schreef op 07 januari 2023 om 22:52:

Mijn eigen post van een weekje geleden kan de prullenbak in; El Ghazi lijkt in niets op de speler die bij Villa geregeld het verschil maakte. Onzichtbaar, zowel tegen fcking Sparta als tegen Milan….



Ach, het is de hoop. Ik hoopte ook dat anderen op zouden staan, maar als je kijkt naar de jongens die het moeten doen, dan is het uiteindelijk - helaas - hopeloos.



Ze zeggen wel eens dat hoop uitgestelde teleurstelling is. Dat blijkt in dit geval zo te zijn..

 

+1/-0

Ik zou Vega (mexicaan) van Chivas eens proberen…..

 

+1/-0

Vega? Ik zie meer in Carni.
Vega heb ik 270 minuten Mexico op het WK 0 keer iets zien doen wat ik verwacht van een spits bij PSV.

 

+1/-0

Ik zou toch wel graag een type Tsygankov zien komen. Enigste manier om het gemis van Gakpo nog een beetje op te vangen is een ervaren buitenspeler/spits te halen. El Ghazi voegt ondanks zijn ervaring totaal niks toe, dus wel iemand met een beetje kwaliteit aub.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Robben-nr11 schreef op 11 januari 2023 om 11:41:

Ik zou toch wel graag een type Tsygankov zien komen. Enigste manier om het gemis van Gakpo nog een beetje op te vangen is een ervaren buitenspeler/spits te halen. El Ghazi voegt ondanks zijn ervaring totaal niks toe, dus wel iemand met een beetje kwaliteit aub.


Zojuist voetbalkrant.com gelezen waarin die Tsygankov doodleuk 3 mln aan salaris durft te vragen. :schrik

 

+1/-0

Psv moet karlsson halen als vervanger van gakpo met het geld wat madueke oplevert. Karlsson kost tussen de 12 en 15 miljoen. Bied bijv een geld bedrag + 1 a 2 jr verhuur van saibari of bakayoko aan az.


Ze hebben dan ook nog geld over om bijv malen te huren van Dortmund of voor de goedkope tsygankov te gaan.

Santiago arias en jetro willems zijn transfervrij op te halen als extra verdedigers voor op de back posities.

Want daar kan psv zeker versterking gebruiken.

Na dit seizoen verkoop je zo ie zo sangare,max en wie weet nog meer.

 

+1/-0

Karlsson moet meer dan 20 miljoen kosten. Waar haal je vandaan dat hij tussen de 12 en 15 zou kosten?

Malen had een basisplaats in de laatste wedstrijden van Dortmund. Waarom zouden ze hem dan willen verhuren? Sowieso hebben ze al laten weten dat hij niet weg mag.

Arias en Willems hebben al meer dan een half jaar helemaal niets gespeeld. Los van het niveau kost het weken aan optrainen voordat ze inzetbaar zouden zijn in wedstrijden. Zeker Arias heeft de laatste jaren amper wat gespeeld, terwijl Willems bij Greuter Furth al niet mee kon.

Versterking op de backposities kan PSV zeker gebruiken, maar dan moeten ze ook daadwerkelijk versterkingen zijn.

 

+1/-0

En waarom zou AZ onze talenten willen huren? Die lui zijn vrij goed in zelf talenten opleiden en ze liggen qua niveau niet zover achter ons (als ze al minder zijn qua niveau), dus als die spelers voor onze basis onvoldoende zijn, dan waarschijnlijk ook voor hun basiselftal.

Ik zie dolgraag een vervanger komen, maar ik ben niet fan van zulke bedragen en het is ook niet waarschijnlijk, want PSV wil de afschrijvingen lager hebben, en ik ben dan wellicht geen ster in boekhouden, maar volgens mij zorgen duurdere aankopen voor hoge afschrijvingen.

Ik vind het dus zeer onwaarschijnlujk dat we voor 10+ miljoen spelers gaan kopen, tenzij Madueke ook voor een miljoen of 45 wordt verkocht.

Al met al maakt het de vijver om uit te vissen een stuk kleiner, zeker nu spelers al gauw richting de 10 miljoen moeten kosten als ze hebben laten zien drie keer achtereen te kunnen hooghouden.

 

+1/-0

https://www.youtube.com/watch?v=vYdU8syXCUclink

Prachtige speler, loopt uit contract einde van het seizoen en is pas 24. Dinamo Zagreb en Monza zijn geïnteresseerd, maar ik denk dat dit een prima speler zou zijn voor PSV.

 

+1/-0

Het mag na gisteren (en vorige week) wel duidelijk zijn dat je met El Ghazi t.o.v. Gakpo toch echt wel een flink jasje uit doet. De noodzaak om extern een vervanger te halen is levensgroot, als je dit seizoen niet in februari al compléét vergooid wilt hebben.

En dan doel ik niet op nog meer 20-jarige jochies huren, of één of andere mooiboy uit het Championship halen, maar een voor PSV begrippen topversterking voor de voorhoede halen. Tsyganko had de naam / statistieken om dat te zijn, maar die verkiest blijkbaar een onbeduidende Spaanse club boven PSV. Geeft weer eens mooi weer wat de naam van PSV nog voorstelt in internationale kringen.

 

+1/-0

Is Vito van Crooij geen aardige optie voor de breedte? Geen idee wat Sparta voor hem kan/zal vragen, vast niet heel veel, 2 á 3 miljoen ofzo?
Hij is 26, kan op beide flanken uit de voeten, al 7 goals en 5 assists in de Eredivisie.


Natuurlijk niet de topspeler die we voor tientallen miljoenen gaan door verkopen, maar beter dan een reserve van 20 huren van een Championship club of een jeugdspeler van City. Een beetje zoals we ook ooit Florian Jozefszoon haalden.

 

+1/-0

Nee.

 

+3/-1

Goed beargumenteerd.

 

+1/-1

Is dat serieus verder nodig dan?

PSV is niet op zoek naar spelers voor de breedte. Die hebben we al genoeg. We hebben een (of liefst twee) spelers nodig die er direct staan en een absolute meerwaarde hebben. Niet een speler die leuk mee hobbelt bij een middenmoter.

Jozefzoon kon destijds gehaald worden omdat hij een clausule in zijn contract had van 400.000 euro. Meer moeten betalen voor iemand als Van Crooij zou absolute waanzin zijn. Als je dan niks beters kan vinden, geef dan Bakayoko vaker de kans en laat Babadi nu al aansluiten bij de A-selectie.

 

+2/-0

Ok, dat is tenminste een onderbouwing.
Ik ben het er mee eens dat je niet veel voor hem moet betalen, maar als je hem goedkoop kunt oppikken (zoals Jozefszoon destijds dus) zou ik het doen. Liever dat dan het huren van een talentje of afdankertje uit een buitenlandse competitie, wat het PSV beleid lijkt te zijn. Als Sparta doodleuk 5 miljoen voor deze speler vraagt moet je het natuurlijk niet doen.. maar ik denk dat hij veel goedkoper zal zijn.

Er moet vind ik toch echt iemand bij in de titelstrijd die gewoon direct Eredivisie waardig is en waar we zowel goals als assists van kunnen verwachten. El Ghazi vind ik echt een verschrikking maar is wel de enige optie (met Simons) op de flanken, alle jeugdspelers die we hebben kunnen (nog) totaal niet overtuigen. Natuurlijk haal ik liever een volwaardige "nieuwe" Gakpo of Madueke, maar als dat niet kan dan vind ik deze speler een betere optie dan iemand huren of pakweg Karlsson halen die minstens 6x zo duur is en minder rendement heeft.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Wie is de ideale vervanger van cody gakpo?