Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2026/2027

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Mijnans tekent dus morgen bij psv, ben benieuwd of ajax vanavond niet nog probeert dit te veranderen dmv hoger salaris of hoger bod.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

the alchemist schreef op 05 juli 2026 om 17:27:

Wij spelen Champions-league.

Dat, en zijn maatje Bommel zit ook bij ons.

+1/-0

Uit een analyse van Pieter Zwart:

"Op een offensieve positie loont de diepgang zonder bal van Mijnans. Hij trekt gaten voor zichzelf en anderen, soms door naar de flanken uit te wijken. Omdat Mijnans meer een loper is dan een spelmaker, heeft hij behoefte aan creatieve spelers achter hem die linies doorbreken. Bij AZ had hij op dat vlak een goede wisselwerking met Kees Smit en Jordy Clasie, die hem ontlasten op zijn zwakkere punten"

Dit baart me wel enigszins zorgen. We hadden Saibari die iets kon creeëren door een individuele actie. En we hebben (maar waarschijnlijk hadden aan het eind van de transferperiode) Veerman die dat deed door een beslissende pass. Wie gaan die rollen straks op zich nemen als het elftal uit lopers bestaat?

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 06 juli 2026 om 00:51:

Uit een analyse van Pieter Zwart:

"Op een offensieve positie loont de diepgang zonder bal van Mijnans. Hij trekt gaten voor zichzelf en anderen, soms door naar de flanken uit te wijken. Omdat Mijnans meer een loper is dan een spelmaker, heeft hij behoefte aan creatieve spelers achter hem die linies doorbreken. Bij AZ had hij op dat vlak een goede wisselwerking met Kees Smit en Jordy Clasie, die hem ontlasten op zijn zwakkere punten"

Dit baart me wel enigszins zorgen. We hadden Saibari die iets kon creeëren door een individuele actie. En we hebben (maar waarschijnlijk hadden aan het eind van de transferperiode) Veerman die dat deed door een beslissende pass. Wie gaan die rollen straks op zich nemen als het elftal uit lopers bestaat?

Kan mij die zorgen ook wel voorstellen, ware het niet dat we vorig seizoen met Tillmann eveneens een speler kwijtraakte die uit het niets iets kon creëren en wij zonder hem bijzonder kwetsbaar waren destijds.

Ik begreep uit (ik dacht een stuk van VI) dat Bosz komend seizoen de tactiek op een andere wijze wilde gaan invullen. Waarbij minder werd geleund op het individu maar meer op de focus op dynamiek waarbij positiespel en het (blijven) door bewegen essentieel zouden zijn. Als je het in dat perspectief plaatst zou Mijnans juist heel goed aansluiten in die filosofie. Ik zie het wel goed komen met een middenveld met Til, Mijnans, Veerman en/of Fernandez.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2026/2027