open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 29 augustus 2026 om 03:30:
open/sluit de onderstaande quote:romario35 schreef op 28 augustus 2026 om 23:45:
open/sluit de onderstaande quote:Forza psv schreef op 28 augustus 2026 om 20:31:
open/sluit de onderstaande quote:Hendrikus schreef op 28 augustus 2026 om 19:50:
open/sluit de onderstaande quote:Forza psv schreef op 28 augustus 2026 om 19:24:
Jammer dat psv pepi niet heeft verkocht en daarvoor Arokodare of zirkzee heeft gekocht.
Blijf jij nu echt elke keer in de vlekken schieten van spelers die Ajax gehaald heeft of wil halen? Of Jij kende die Arkodare natuurlijk al en die stond al jaren op jouw lijstje?
Ja ajax gaat voor toppers, psv voor eredivisie middelmaat een speler van sparta die zich nog moet bewijzen, sam lammers die uit de psv jeugd komt en niet geschikt genoeg is gevonden door psv toen der tijd en ouaissa is leuk bij nec maar het is nog maar afwachten voor psv niveau. Psv huur eens toppers zoals tillman en een spits bijv zirkzee.
En wat doe je dan met spelers als Gasiorowski, Mijnans, Wanner en Pepi? Het zou kapitaalsvernietiging betekenen.
3 van die 4 spelers zitten nu al op de bank.
Ik ben het overigens niet met hem eens. Tillman en Zirkzee zijn allebei spelers die je niet moet huren (of kopen), om verschillende redenen.
Dit bericht is gewijzigd op 29 augustus 2026, 07:49:40.
Ouaissa zou de behoorlijke aankoop zijn? Kom op joh, een leuke rechtsbuiten, maar jeetje, dat is toch niet de klasbak waar PSV op hoopt van het niveau van Perisic, Tillman, Saibari.
Alleen echte directe versterkingen svp.
Ook van Lammers word ik niet warm of koud, maar daar heb ik wel meer begrip voor in het kader van 2e of 3e spits. Niet duur, goed in kleine ruimte, aanspeelpunt, maar meer een subtopper.
Joel van den Berg naar Celtic? Esmir naar Frankfurt? Wat gebeurt er nog met Babadi en Nagalo? Obispo wilde nog weg? Pakt Flamingo nog zijn biezen? Komt er alsnog een club voor Dest? Wordt Perisic nog weggekaapt last minute?
Komt er dan nog een klasbak bij in de verdediging of gaat dat dan teveel ten koste van Yarek? Komt er nog een toevoeging aan creativiteit op het middenveld? Een buitenkansje op deadline day?
Nog veel vraagstukken die spelen zo in de laatste dagen van de transfermarkt, waarbij sommige markten eerder sluiten, en sommige ook later.
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Helmond
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 458
Reg.: 16 januari 2021
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:
Ja ajax gaat voor toppers, psv voor eredivisie middelmaat een speler van sparta die zich nog moet bewijzen, sam lammers die uit de psv jeugd komt en niet geschikt genoeg is gevonden door psv toen der tijd en ouaissa is leuk bij nec maar het is nog maar afwachten voor psv niveau. Psv huur eens toppers zoals tillman en een spits bijv zirkzee.
open/sluit de onderstaande quote:StephanPSV schreef op 29 augustus 2026 om 08:05:
Ouaissa zou de behoorlijke aankoop zijn? Kom op joh, een leuke rechtsbuiten, maar jeetje, dat is toch niet de klasbak waar PSV op hoopt van het niveau van Perisic, Tillman, Saibari.
Alleen echte directe versterkingen svp.
Ook van Lammers word ik niet warm of koud, maar daar heb ik wel meer begrip voor in het kader van 2e of 3e spits. Niet duur, goed in kleine ruimte, aanspeelpunt, maar meer een subtopper.
Joel van den Berg naar Celtic? Esmir naar Frankfurt? Wat gebeurt er nog met Babadi en Nagalo? Obispo wilde nog weg? Pakt Flamingo nog zijn biezen? Komt er alsnog een club voor Dest? Wordt Perisic nog weggekaapt last minute?
Komt er dan nog een klasbak bij in de verdediging of gaat dat dan teveel ten koste van Yarek? Komt er nog een toevoeging aan creativiteit op het middenveld? Een buitenkansje op deadline day?
Nog veel vraagstukken die spelen zo in de laatste dagen van de transfermarkt, waarbij sommige markten eerder sluiten, en sommige ook later.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.404
Reg.: 30 november 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:Hendrikus schreef op 29 augustus 2026 om 08:37:
open/sluit de onderstaande quote:
Ga toch weg man, ik weet 99% zeker dat jij van die hele Arkodare nog nooit gehoord had. En bij Wolves lachen ze zich nu nog de penis uit de pantalon dat hij daar weg is. Maar oehhh hij scoort een keer in een kermiswedstrijd bij Ajax en ineens is het DE topper die wij hadden moeten halen.
Hadden we die Ter Stegen zeker ook moeten halen, die wonder keeper die al minstens drie tegendoelpunten op zijn geweten heeft. Of die Braziliaan met het postuur van Jhonny van Beukering. Niet alles wat Ajax haalt is perse een schot in de roos voor hun en een gemiste kans voor ons hoor.
Vak: -
Forumreacties: 42
Reg.: 16 september 2025
Rickardoko
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Wezep
Forumreacties: 6.092
Reg.: 9 juli 2006
open/sluit de onderstaande quote:Jaybee schreef op 29 augustus 2026 om 19:11:
Van den Berg gaat volgens de berichten voor 4 miljoen naar Celtic
open/sluit de onderstaande quote:Rickardoko schreef op 29 augustus 2026 om 20:12:
open/sluit de onderstaande quote:Jaybee schreef op 29 augustus 2026 om 19:11:
Van den Berg gaat volgens de berichten voor 4 miljoen naar Celtic
Ergens jammer dat een talentvolle jongen als hij niet definitief door gaat breken bij PSV. Wellicht ooit in de toekomst?
Santos van Sparta vind ik dan wel een mooi ander talent voor de toekomst. We hebben ook nog steeds Tygo Land bij FC Groningen spelen.
We wachten af wat erbij gaat komen.
DieKaleMan
Fan van PSV
Vedette
Uit: Wist ik het maar
Forumreacties: 127
Reg.: 18 augustus 2011
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.404
Reg.: 30 november 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:DieKaleMan schreef op 29 augustus 2026 om 21:00:
Onbegrijpelijk als ze van den Berg verkopen en dan Lammers halen.
Totaal onnodige verkoop/aankoop.
Ik zal het wel verkeerd zien.
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2026/2027