Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2026/2027

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12

Ik lees 6mln voor 1 jr? Mag hopen dat dat niet klopt.. dat zou echt wel een hele forse investering zijn met nul garantie op de lange termijn (dat hebben we wel gezien bij Salah Eddine).

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 20 augustus 2026 om 18:10:

Ik lees 6mln voor 1 jr? Mag hopen dat dat niet klopt.. dat zou echt wel een hele forse investering zijn met nul garantie op de lange termijn (dat hebben we wel gezien bij Salah Eddine).

Gewoon de broodnodige directe versterking waar iedereen om gevraagd heeft. Kwaliteit mag wat kosten ipv weer met b garnituur te komen. Uitstekende deal wat mij betreft

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 20 augustus 2026 om 18:10:

Ik begrijp RB Leipzig ook wel. Die kunnen Geertruida natuurlijk ook verkopen. PSV wil Geertruida, wil alleen huren en een optie tot koop is voor PSV ook prettig. Wellicht valt onder deze 6 miljoen ook het salaris en wie weet ligt het aankoopbedrag volgend jaar dan ook lager. Stewart zal vast en zeker de best mogelijke deal willen maken.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2026/2027