Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2026/2027

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Hot take; het probleem tegen Fortuna lag voorin. Als je in de eerste helft met 87% balbezit maar 2 schoten op doel hebt en eigenlijk maar 1 grote kans is dat dramatisch. De angst om een voorzet te geven of te schieten was schrijnend. Het baltempo hielp ook niet mee.

Als je de bal verliest met een schot of mislukte voorzet is de tegenstoot meestal niet zo erg. Als je de bal rondspeelt en dan kwijt raakt des te erger. Dan kun je verdedigers kopen wat je wil, maar zal iedereen slecht lijken.

En uiteraard is de 1-1 een blunder van Flamingo en maakt Fernandez ook een fout aan het begin. Dat zijn echter wel precies de twee die wel scoorden.

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Ik begin ook steeds meer vraagtekens te zetten bij de samenstelling van de selectie. We hebben nu met een overschot aan middenvelders te maken. Voorlopig blijft Veerman en dan is dat eigenlijk de eerste die je in de basisopstelling zet. Sano wordt gezien als 6 dus die gaat ook spelen. Dan hou je nog één plek over. Gezien het profiel van Sano en Veerman wordt dat óf Mijnans óf Til. Als het Til wordt, dan zet je Mijnans al meteen op de bank. Kies je voor Mijnans, dan kun je schuiven met Til en hem in de spits zetten. Dan gaat dat ten koste van Pepi. En wie is dan de nieuwe Saibari in dit scenario? In alle gevallen veroordeel je Wanner en Fernandez tot de bank.En Mauro? Die heb je net aanvoerder gemaakt dus die zou moeten spelen. Wordt die dan linksback gezet waardoor Kostic zich dus het elftal in moet knokken? Centraal achterin heb je weinig smaken en is het mij om het even welk koppel er gemaakt wordt van het trio Gasiorowski/Flamingo/Obispo. Hoewel, gezien de transferwaardes moet je voor die eerste twee gaan. Dan heb je op de flanken Perisic en Van Bommel. Hebben beide specifieke kwaliteiten maar hebben ook beide niet de technische bagage om hun tegenstander kapot te spelen. Daarachter heb je drie man die ook nog niet hebben kunnen overtuigen. Geen wonder dat Bosz nu al naar een jeugdspeler als Bouhamdi kijkt. Tenslotte heb je in de spits Plea waarvan het afwachten is op die weer aan kan haken en Pepi die op mij een hele matige indruk maakte tegen Fortuna. En dan druk ik me nog zacht uit.
Stewart moet op zoek naar een centrale verdediger maar misschien is het nog belangrijker dat hij wat uitgaande deals gaat sluiten.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2026/2027