Peejay
Fan van PSV
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: -
Vak: Noord - S
Forumreacties: 4.795
Reg.: 11 januari 2002
Favoriete opstelling: 4-5-1
open/sluit de onderstaande quote:Zizou schreef op 05 augustus 2026 om 12:22:
open/sluit de onderstaande quote:Riverside schreef op 05 augustus 2026 om 08:53:
Ik vind die Patrick Berg van Bodo glimt echt een prima vervanger van Schouten, staat daar geloof ik op de 6, maar ik denk dat hij een linie naar achter prima zou kunnen uitvoeren, Noors international, CL ervaring, scandinavisch, dus passen zich vaak en makkelijk aan, erg behendige speler, met loop vermogen en goed overzicht, inzicht…. Ik weet niet of hij haalbaar is, en of hij past bij psv, gisteravond heeft hij trouwens weer gescoord in voorronde CL namens Bodo
Iemand van 1.65 centraal in de verdediging, serieus?
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.377
Reg.: 30 november 2007
Favoriete opstelling: geen
Patrick Berg is vooral een middenvelder. Geen verdediger. Hij is trouwens geen 1.65, maar 1.80. Als je hem al zou halen moet je hem vooral als middenvelder halen. En daar zijn we volgens mij na de komst van Sano prima bezet. Als er nog iemand mocht vertrekken is het wellicht een optie, maar voor nu denk ik niet dat daar de hoogste prioriteit ligt. Geertruida kom er maar in!
Nikiforov 3
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 659
Reg.: 27 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 05 augustus 2026 om 17:14:
Driouech uit en daar doorselecteren zou wel goed nieuws zijn. We hebben echt nog wat creativiteit nodig.
Vak: Oost - X
Forumreacties: 305
Reg.: 7 juli 2011
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2026/2027