Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2026/2027

Deze normale topic is open en bestaat uit 18 pagina's: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18

Lees net dat Dest ook nog naar Fulham gekund had last minute. Hopelijk blijft hij dit seizoen gewoon hier.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 01 september 2026 om 19:29:

Lees net dat Dest ook nog naar Fulham gekund had last minute. Hopelijk blijft hij dit seizoen gewoon hier.

Erg blij dat hij gebleven is! Als je ziet hoeveel moeite we hebben met het vinden van verdedigers, dan moet je er toch niet aan denken dat Dest zou gaan?

Lyfe Oldenstam wordt overgenomen van Como, voormalig Ajaxied, jeugdinternational, 19jr.

Dit bericht is gewijzigd op 2 september 2026, 16:23:24.

+1/-0

Klopt, een gemotiveerde Dest in vorm is echt waardevol voor het team.

+1/-0

Zeg, is Ernie nog aan het koken? Een verdedigertje erbij en dan staan we er perfect voor. Hup Ernie

+1/-0

j1987 schreef op 02 september 2026 om 18:49:

Zeg, is Ernie nog aan het koken? Een verdedigertje erbij en dan staan we er perfect voor. Hup Ernie

Nu maar hopen dat onze Deense vriend ook nog rond komt - word kort dag

+1/-0

Social media dingetje denk ik. Waars allang rond

+1/-0

The day after :)

Positief gestemd t.a.v. vervangingen middenveld en voorste linie.
Een paar frisse energieke spelers gehaald met vooral ook veel potentieel richting toekomst.

Defensief met Geertuida een ervaren speler erbij. Toch had ik defensief meer verwacht (en zeker gehoopt). We incasseren al jaren (te)veel tegen goals.
Voor de eredivisie zeker een selectie waarmee je kampioen moet kunnen worden. Voor de CL met deze defensie een maatje te klein (al zullen we wel door de poulefase heen moeten komen).

+1/-0

vaio schreef op 03 september 2026 om 08:45:

Een paar frisse energieke spelers gehaald met vooral ook veel potentieel richting toekomst.

Defensief met Geertuida een ervaren speler erbij. Toch had ik defensief meer verwacht (en zeker gehoopt). We incasseren al jaren (te)veel tegen goals.
Voor de eredivisie zeker een selectie waarmee je kampioen moet kunnen worden. Voor de CL met deze defensie een maatje te klein (al zullen we wel door de poulefase heen moeten komen).

Ik ben blij met de versterkingen, maar de verdediging is alweer te weinig versterkt. Ik heb best vertrouwen in Geertruida, maar als die morgen over een dronken hondje struikelt, wat staat er dan nog? Dan gaan we Europa in met hetzelfde centrum als vorig jaar, een paar jonkies en een blessuregevoelige en soms wisselvallige Obispo. Tegen sommige clubs moet dat kunnen, maar ik vrees dat we er tegen de grote jongens hard af gaan.

+1/-0

De transferperiode zit erop, wellicht volgen er nog een paar uitgaande transfers de komende dagen. Ik ben niet zo heel enthousiast als ik het geheel beschouw. En dat heeft ook te maken met mn verwachtingen geef ik meteen toe. Die verwachtingen waren hoog omdat Stewart na zn eerste transferperiode terecht zei: geef me een paar jaar, dan is de selectie volledig door geselecteerd en is het niveau dus hoger. Daarbij is het sinds vorig seizoen duidelijk dat als er iets echt verbeterd moest worden de verdediging prio moest krijgen, en dat werkt versterkt door de blessure van Schouten die vorig jaar natuurlijk het anker achterin bleek te zijn.
Dan is een peperdure huurconstructie van Geertruida toch wel een heel mager resultaat. Het gebrek aan daadkracht tbv investeringen in de defensie staat wederom in schril contrast met wat er allemaal op de vleugels en middenveld is gehaald. Want dat is best indrukwekkend. Maar nogmaals, volgens mij was dat niet het probleemgebied.
Tot slot, ik denk dat het echt een heel gedoe gaat worden met ontevreden spelers komend jaar. Op rechtsbuiten tel ik er nu vier, linksbuiten minstens drie.
Maargoed, fijn dat deze periode voorbij is en nu weer hopelijk genieten van een jaartje Boszbal 3.0!

+3/-0

Ik ben redelijk positief gestemd. Vooral vanwege de gretigheid die de gehele selectie (inclusief de bankzitters) afgelopen weekend toonden. Alle doelpunten werden enthousiast, met het gehele team, gevierd.

Als supporter wil je altijd meer, altijd nog betere spelers. Zelf had ik nog graag een linker centrale verdediger, een verdedigende middenvelder, een extra vleugelverdediger en een topper als Tillman gezien. Is dat realistisch voor een club als PSV? Wat voor kapitaal krijg je dan wel niet op de reservebank?

Het zwakst bezet blijft voor mij de positie van linker centrale verdediger. Op dit moment lijkt Obispo die positie in te gaan vullen, met Gasiorowski als back up. Obispo, die eerder deze transferperiode nog weg mocht en ook bijna weg was.

Een echte verdedigende middenvelder hebben we ook niet en het is van groot belang dat Dest en Mauro Junior komend seizoen fit blijven. Hopelijk komt Schouten ook sneller dan verwacht terug.

+1/-0

romario35 schreef op 03 september 2026 om 09:56:

Ik ben redelijk positief gestemd. Vooral vanwege de gretigheid die de gehele selectie (inclusief de bankzitters) afgelopen weekend toonden. Alle doelpunten werden enthousiast, met het gehele team, gevierd.

Als supporter wil je altijd meer, altijd nog betere spelers. Zelf had ik nog graag een linker centrale verdediger, een verdedigende middenvelder, een extra vleugelverdediger en een topper als Tillman gezien. Is dat realistisch voor een club als PSV? Wat voor kapitaal krijg je dan wel niet op de reservebank?

Het zwakst bezet blijft voor mij de positie van linker centrale verdediger. Op dit moment lijkt Obispo die positie in te gaan vullen, met Gasiorowski als back up. Obispo, die eerder deze transferperiode nog weg mocht en ook bijna weg was.

Een echte verdedigende middenvelder hebben we ook niet en het is van groot belang dat Dest en Mauro Junior komend seizoen fit blijven. Hopelijk komt Schouten ook sneller dan verwacht terug.

Ik denk dat we blij mogen zijn als Schouten überhaupt dit seizoen nog minuten gaat maken.

+1/-0

Jaybee schreef op 03 september 2026 om 10:18:

Ik denk dat we blij mogen zijn als Schouten überhaupt dit seizoen nog minuten gaat maken.

Als ie maar mee kan feesten op het kampioensfeest, dat is nog belangrijker :B :D

Mikkel Bro Hansen inmiddels ook gepresenteerd.
Knap werk..

+1/-0

romario35 schreef op 03 september 2026 om 09:56:

Alaba is vrij. Misschien gaat Stewart daar nog mee aan de slag.

+1/-0

vaio schreef op 03 september 2026 om 08:45:

Je behoudt Dest, haalt Geertruida en Kostic en raakt Salah-Eddine kwijt. Al met al vind ik dat prima.

In mijn ogen is een Yarek of Flamingo goed genoeg, mits ze naast een ervaren speler staan. Als je ze samen opstelt, is het in mijn ogen niet goed genoeg. Yarek tussen Mauro en Geertruida is heel anders dan tussen Fernandez en Flamingo (zoals tegen AZ).

Tegen de écht grote clubs is deze verdediging waarschijnlijk niet voldoende, maar dat zou naar mijn mening ook niet anders zijn als je er nog één centrale verdediger bij zou halen. Dan moet je echt fors investeren, maar tegen de grote clubs zijn andere linies ook niet goed genoeg.
Daarnaast heb je tenslotte al behoorlijk wat opties centraal achterin: Yarek, Obispo, Flamingo, Geertruida, Nagalo en Merién.

Schouten verwacht ik na de winterstop wel weer terug. Zijn operatie was al in Mei.

+2/-0

vaio schreef op 03 september 2026 om 10:41:

Jaybee schreef op 03 september 2026 om 10:18:

Als ie maar mee kan feesten op het kampioensfeest, dat is nog belangrijker :B :D

Met wat bier in je mik heb je nergens meer last van :B

+2/-0

j1987 schreef op 02 september 2026 om 18:49:

Zeg, is Ernie nog aan het koken? ... Hup Ernie

Ernie was zijn eigen contract aan het bakken ;)

+1/-0

Mooie transfersom voor Saibari, laat gehandeld op een aantal belangrijke posities en weinig namen die de gemiddelde poster op dit forum niet had kunnen raden. Wat niet wil zeggen dat het slechte aankopen zijn.

Ik was groot voorstander van de aankoop van Sano en vind Geertruida op zich een prima verdediger. Voor Mijnans hebben we waarschijnlijk te veel geld betaald en ik vind de aankoop van Lammers van weinig ambitie getuigen. Ouaissa is een vooruitgang t.o.v. Driouech maar ik vraag me af of er nog veel rek in die jongen zit.
Ik denk persoonlijk dat we er al eentje in huis hebben die aan het eind van het seizoen wel eens gelijkwaardig, zo niet beter kan zijn.

Er zijn nu ook 3 spelers niet beschikbaar, 2 door transfers, die erg specifieke kwaliteiten hadden en die we volgens mij hard gaan missen.
Ik staar me niet blind op een goede tweede helft tegen een Utrecht dat van zeer twijfelachtig niveau was. Ik heb ook een eerste helft gezien waar ik juist niets zag van spelvreugde of iets van intensiteit.
Ik was juist blij met Bosz omdat 'ie soms een tikkie roekeloos is. Wedstrijden winnen met 5-4 werd dan gekscherend gezegd. Maar dat is het voetbal wat we de afgelopen seizoenen, soms iets meer, soms iets minder, hebben gezien. Zo'n thuiswedstrijd tegen AZ een paar jaar geleden: daar kon ik van genieten. Dat doe ik niet omdat je toevallig 3/4 van de tijd de bal hebt. Postbodevoetbal of stilstaand voetbal word ik niet vrolijk van.

De komende weken en maanden gaan we er achter komen of er iets van mijn angst gegrond is. Ik hoop van harte van niet.
En eerlijk is eerlijk, met het materiaal dat Bosz tot zijn beschikking heeft moet je fluitend 8 van de 10 wedstrijden winnen.
Gaat dat echter gebeuren? Wordt dus vervolgd...

+1/-0

James Sonny Crockett schreef op 03 september 2026 om 20:40:

Mooie transfersom voor Saibari, laat gehandeld op een aantal belangrijke posities en weinig namen die de gemiddelde poster op dit forum niet had kunnen raden. Wat niet wil zeggen dat het slechte aankopen zijn.

Ik was groot voorstander van de aankoop van Sano en vind Geertruida op zich een prima verdediger. Voor Mijnans hebben we waarschijnlijk te veel geld betaald en ik vind de aankoop van Lammers van weinig ambitie getuigen. Ouaissa is een vooruitgang t.o.v. Driouech maar ik vraag me af of er nog veel rek in die jongen zit.
Ik denk persoonlijk dat we er al eentje in huis hebben die aan het eind van het seizoen wel eens gelijkwaardig, zo niet beter kan zijn.

Er zijn nu ook 3 spelers niet beschikbaar, 2 door transfers, die erg specifieke kwaliteiten hadden en die we volgens mij hard gaan missen.
Ik staar me niet blind op een goede tweede helft tegen een Utrecht dat van zeer twijfelachtig niveau was. Ik heb ook een eerste helft gezien waar ik juist niets zag van spelvreugde of iets van intensiteit.
Ik was juist blij met Bosz omdat 'ie soms een tikkie roekeloos is. Wedstrijden winnen met 5-4 werd dan gekscherend gezegd. Maar dat is het voetbal wat we de afgelopen seizoenen, soms iets meer, soms iets minder, hebben gezien. Zo'n thuiswedstrijd tegen AZ een paar jaar geleden: daar kon ik van genieten. Dat doe ik niet omdat je toevallig 3/4 van de tijd de bal hebt. Postbodevoetbal of stilstaand voetbal word ik niet vrolijk van.

De komende weken en maanden gaan we er achter komen of er iets van mijn angst gegrond is. Ik hoop van harte van niet.
En eerlijk is eerlijk, met het materiaal dat Bosz tot zijn beschikking heeft moet je fluitend 8 van de 10 wedstrijden winnen.
Gaat dat echter gebeuren? Wordt dus vervolgd...

Juist een seler als Ouaissa moet een hogere intensiteit kunnen brengen.

Ik vond PSV ook in de eerste helft tegen Utrecht niet slecht spelen, ze creëerden toen alleen nog te weinig kansen, maar ik vond ze in de eerste helft misschien wel beter voetballen dan in het eerste deel van de tweede helft.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 18 pagina's: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2026/2027