Forza psv
Fan van PSV
Basisspeler Jong PSV
Vak: -
Forumreacties: 64
Reg.: 14 mei 2025
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd FC Twente-PSV: -
David Alaba zou een welkome versterking zijn.
De verdediging is nog steeds een gatenkaas en blijft dit ook zolang Obispo en Flamingo bij psv zitten.
Ik snap echt niet dat mensen zeggen dat Stewart en Brands een goede transfer periode achter de rug hebben want naast Kosic en Geertruida had er zo ie zo nog een goede centrale verdediger gehuurd of gekocht moeten worden.
Waarom doet PSV dat elke transfer periode niet.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.436
Reg.: 30 november 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
abroad
Mister PSV
Forumreacties: 4.992
Reg.: 29 juli 2003
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 05 september 2026 om 22:04:
Geertruida en Sano zijn in ieder geval prima aankopen, zo veel is al wel duidelijk. Als je die Brandt er toch bij had kunnen hebben op het middenveld i.p.v. Mijnans...
Passievrucht
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Forumreacties: 777
Reg.: 17 augustus 2005
Er lijkt meer dynamiek in de as te zitten met Geertruida - Sano. Greertruida vond ik erg rustig en sterk en Sano is een stuk dynamischer op het middenveld.
Kostic wellicht naar de linksback en Mauro naar het middenveld schuiven voor meer body.
Fernandez in grotere wedstrijden wellicht wisselen voor Wanner of Mijnans.
Komt wel goed. Vond het prima staan. Ja je geeft wat kansen weg, maar dat is voetbal.
Tolu raakt die bal half (ketst tegen zijn andere voet) anders win je gewoon met 0-3
StephanPSV
Legende
Forumreacties: 2.133
Reg.: 6 april 2008
open/sluit de onderstaande quote:Passievrucht schreef op 06 september 2026 om 08:26:
Er lijkt meer dynamiek in de as te zitten met Geertruida - Sano. Greertruida vond ik erg rustig en sterk en Sano is een stuk dynamischer op het middenveld.
Kostic wellicht naar de linksback en Mauro naar het middenveld schuiven voor meer body.
Fernandez in grotere wedstrijden wellicht wisselen voor Wanner of Mijnans.
Komt wel goed. Vond het prima staan. Ja je geeft wat kansen weg, maar dat is voetbal.
Tolu raakt die bal half (ketst tegen zijn andere voet) anders win je gewoon met 0-3
Kleine1
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Indonesie
Forumreacties: 565
Reg.: 27 oktober 2019
Iedereen was blij dat Dest op de laatste dag van de transferperiode aangaf dat hij wilde blijven. Maar ik weet niet of we daar echt blij mee moeten zijn …
Op een paar (goede) aanvallende acties na, heeft hij in verdedigend opzicht nog niets laten zien dit jaar. Erger nog, hij voetbalt te nonchalant en maakt veel fouten!
De eerste jaren bij ons was hij heel goed, maar het gaat alleen maar bergafwaarts.
Is het niet zo dat hij “wilde blijven” omdat er gewoon geen enkele (grotere) club interesse had??
Na zijn we op de rechtsback positie echt heel zwak met alleen Dest en Sildilla die notabene geblesseerd is. Misschien tijd om Mauro weer op rechtsback te plaatsen??
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.436
Reg.: 30 november 2007
DieKaleMan
Fan van PSV
Vedette