Z. on de Bok
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Vak: -
Forumreacties: 372
Reg.: 19 juli 2017
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu PSV-Shakhtar Donetsk
Man van de Wedstrijd PSV-FC Groningen: -
FlorisTHFC
Legende
Winnaar Algemeen Klassement PSV Netwerk VoVo 2016/2017
Winnaar Relatief Klassement PSV Netwerk VoVo 2011/2012
Winnaar PSV Netwerk VoVo 2008/2009
Winnaar Relatief Klassement Soccer Netwerk VoVo 2012/2013
Winnaar Europees Klassement Soccer Netwerk VoVo 2016/2017
Uit: Philips Stadion
Vak: Oost - V
Forumreacties: 10.231
Reg.: 22 juni 2008
Dit lijkt me een broodje aap verhaal. Welke jongen van 21 gaat nou in Nashville wonen? Het is volledig landlocked, er is geen strand of meer. Als je een feestje wilt bouwen is het prima, maar na een paar dagen ben je er wel klaar mee. En de sportieve ambities lopen nou ook niet over als je dit als serieuze optie ziet.
Haroldinho
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Rotterdam
Vak: Noord - RR
Forumreacties: 2.073
Reg.: 23 september 2002
open/sluit de onderstaande quote:FlorisTHFC schreef op 17 juni 2020 om 15:46:
Dit lijkt me een broodje aap verhaal. Welke jongen van 21 gaat nou in Nashville wonen? Het is volledig landlocked, er is geen strand of meer. Als je een feestje wilt bouwen is het prima, maar na een paar dagen ben je er wel klaar mee. En de sportieve ambities lopen nou ook niet over als je dit als serieuze optie ziet.
Jasper_PSV
Fan van PSV
Legende
Forumreacties: 5.073
Reg.: 28 juli 2006
1.5 miljoen huursom en een aankoopoptie van acht cijfers klinkt inderdaad niet verkeerd.. Maargoed, ik zou 'm toch graag een heel seizoen bij PSV 1 willen zien, zeker na z'n degelijke laatste paar maanden bij Velez. Hij is nog altijd maar 21..
Bovendien, als wij met twee spitsen gaan spelen dan is Romero gewoon nodig als selectiespeler. Je hebt alleen Malen en Lammers als pure spits, en jongens als Mo, Doan en evt Thomas als schaduwspits. Laat Schmidt eerst maar eens bepalen of die 't in hem ziet zitten.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Vergeet Gakpo niet, die zou ook uitstekend als spits kunnen spelen.
Maar je laatste conclusie is de enige juiste in mijn ogen. Eerst kijken of hij niet de concurrentiestrijd kan winnen van Lammers. De vraag is ook wat Schmidt van plan is met Gakpo, Doan, Ihattaren en Thomas (allemaal upside hebben om een stap te maken). Als je Gakpo op links grbruikt, Ihattaren op rechts, Doan als back-up links en rechts en Thomas als middenvelder dan heb je ineens maar 3 opties voor centraal. Persoonlijk denk ik dat Ihattaren/Malen het beste duo zou zijn voorin, Gakpo op links en Doan op rechts.
Z. on de Bok
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 372
Reg.: 19 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 18 juni 2020 om 10:49:
Jasper_PSV
Fan van PSV
Legende
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 18 juni 2020 om 10:49:
Maar je laatste conclusie is de enige juiste in mijn ogen. Eerst kijken of hij niet de concurrentiestrijd kan winnen van Lammers. De vraag is ook wat Schmidt van plan is met Gakpo, Doan, Ihattaren en Thomas (allemaal upside hebben om een stap te maken). Als je Gakpo op links grbruikt, Ihattaren op rechts, Doan als back-up links en rechts en Thomas als middenvelder dan heb je ineens maar 3 opties voor centraal. Persoonlijk denk ik dat Ihattaren/Malen het beste duo zou zijn voorin, Gakpo op links en Doan op rechts.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
open/sluit de onderstaande quote:
Henk Timmer: 'Ik heb hele hoge verwachtingen van Maximiliano Romero'
Henk Timmer is in gesprek met De Telegraaf overtuigd dat Maximiliano Romero alsnog zal slagen bij PSV. De oud-keepers is tegenwoordig als zaakwaarnemer en eigenaar van World Soccer Consult regelmatig in Argentinië te vinden en heeft de spits dan ook talloze keren zien spelen. "Echt, ik geloof heilig in dat ventje, hij is echt een goede speler", aldus Timmer. "Zo’n jochie komt naar Nederland als 19-jarige, zit hier helemaal alleen in een appartement. Bij Velez was hij in principe al de grote man en vervolgens speelt hij op maandagavond voor 100 man bij Jong PSV. Hij kreeg te maken met blessures en een technische staf die het niet helemaal in hem zag zitten. Dat is best lastig en dat voel je."
Romero keert komende zomer terug bij PSV en volgens Timmer zegt dat ook wel iets. "Nu moet hij zorgen dat hij zichzelf laat zien", zo geeft hij aan. "Ik denk dat de nieuwe trainer weer vanaf nul met hem begint. Die speelt altijd met twee mensen voorop en dan is Romero misschien wel op zijn best. Ik heb er hele hoge verwachtingen van, het is te hopen dat hij het gaat maken.
Timmer gaat verder: "Ik wil hem niet vergelijken met Romario en Ronaldo, zij waren absolute top bij binnenkomst, maar hij heeft dezelfde Zuid-Amerikaanse honger om te slagen in Europa. Hij staat echt te popelen om te laten zien dat hij wél die spits is die PSV beter maakt. En schiet hij er 15 tot 20 in, dan is hij als Argentijn niet alleen op het veld van hele grote waarde."
Heintze1963
Fan van PSV
Debutant Oranje
Vak: Zuid - F
Forumreacties: 57
Reg.: 11 februari 2020
Jasper_PSV
Fan van PSV
Legende
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
abroad
Mister PSV
Forumreacties: 4.977
Reg.: 29 juli 2003
KIO
Mister PSV
Uit: Eindhoven - SPS - PA
Forumreacties: 1.606
Reg.: 27 april 2003
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
psvsupottie.com
Mister PSV
Uit: Oss
Vak: Noord - NN
Forumreacties: 4.834
Reg.: 18 maart 2000
Gezien de 442 opstelling en de noodzaak van vier spitsen in de selectie is het logisch dat hij erbij blijft. Naast Malen, Lammers en Madueke is hij nr vier. Gakpo vind ik geen spits en Piroe is geen PSV materiaal. Romero valt mij behoorlijk tegen maar we hebben vier spitsen nodig. Vooralsnog echter banken voor Maxi.
Scorendemiddenvelderaub
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:KIO schreef op 16 augustus 2020 om 03:15:
Jammer, hij blijft onzichtbaar tijdens de wedstrijden. Heeft slechte looplijnen, geen connectie met de creatieve spelers en zijn zelf vertrouwen lijkt aan de lage kant te zitten. Het zou een project van Schmid kunnen worden om hem aan de praat te krijgen want potentie heeft hij zeker.
KIO
Mister PSV
Uit: Eindhoven - SPS - PA
Forumreacties: 1.606
Reg.: 27 april 2003
Klopt in Nederland heeft hij nog niks laten zien. Maar kijkend naar de videos uit argentinie dan zie je gewoon eens complete spits die eigenlijk heel afhankelijk is van zijn medespelers. Hij maakt goede goals in de kleine ruimte maar blijft ook beheerst als hij de tijd heeft. Kan goed koppen, is sterk en heeft ook nog snelheid.
Klinkt stom op dit moment maar hij kan een verbeterde versie van Kezman worden. Daarom zeg ik hij heeft potentie en laten we hem niet te snel afschrijven.
Maxiromero23
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Eindhoven
Vak: Zuid - EE
Forumreacties: 15
Reg.: 22 juli 2020
James Sonny Crockett
Fan van PSV