Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Spelers » Carlos Vinícius

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Gewoon opstellen in de basis tegen Zwolle, waarschijnlijk komt hij dan wel aan een doelpuntje en das goed voor zijn zelfvertrouwen en om de opkomende kritiek te verstommen. Bovendien heeft Zahavi dan ook even rust voor de wedstrijden tegen Monaco en Ajax. En na een goede wedstrijd tegen Zwolle zal hij ook meer zelfvertrouwen hebben en dus nuttiger kunnen zijn als invaller in die belangrijke wedstrijden. (Mocht hij er 4 inknallen tegen Zwolle kan je hem natuurlijk ook gewoon even laten staan)

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 05 oktober 2021 om 23:48:

Gewoon opstellen in de basis tegen Zwolle, waarschijnlijk komt hij dan wel aan een doelpuntje en das goed voor zijn zelfvertrouwen en om de opkomende kritiek te verstommen. Bovendien heeft Zahavi dan ook even rust voor de wedstrijden tegen Monaco en Ajax. En na een goede wedstrijd tegen Zwolle zal hij ook meer zelfvertrouwen hebben en dus nuttiger kunnen zijn als invaller in die belangrijke wedstrijden. (Mocht hij er 4 inknallen tegen Zwolle kan je hem natuurlijk ook gewoon even laten staan)


Helemaal mee eens. Zahavi had ook tijd nodig om op stoom te komen (mede dankzij corona besmetting), ook al zit hij nu in een dipje. Vinicius het vertrouwen geven, dan komen de goals vanzelf.

 

+1/-0

Tegen Zwolle is wat mij betreft de perfecte wedstrijd om met hem te starten. Hij is niet weg voor interlands itt Zahavi, en hij zal normaal gesproken niet starten in de 2 wedstrijden erna dus dit moet je hem ook kunnen gunnen als je hem voor 2 jaar haalt.

Nee hij overtuigd nog niet maar hij is ook niet verwend met fijne invalbeurten.

 

+2/-1

Helaas heeft hij het vandaag tegen top Oss niet laten zien als het goed is speelde hij de hele wedstrijd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

masterloverboy schreef op 06 oktober 2021 om 21:48:

Helaas heeft hij het vandaag tegen top Oss niet laten zien als het goed is speelde hij de hele wedstrijd.




Opstelling PSV:
Mvogo - Teze Boscagli Obispo Mauro - Van Ginkel (46. Matuta) Gutiérrez - Madueke (65. Sealy) Bruma - Vinícius Romero (75. Luis Felipe)

 

+1/-0

Dus we gaan hem na 1 oefenpot met bankzitters alweer afschrijven??

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Hypo666crisy schreef op 07 oktober 2021 om 09:09:

Dus we gaan hem na 1 oefenpot met bankzitters alweer afschrijven??


Nee, maar echt hoopgevend kun je het ook niet noemen…

 

+2/-0

Ik heb de wedstrijd niet gezien maar als ik de opstelling zo zie.... heeft ie bruikbare ballen gehad?

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Hypo666crisy schreef op 07 oktober 2021 om 09:23:

Ik heb de wedstrijd niet gezien maar als ik de opstelling zo zie.... heeft ie bruikbare ballen gehad?


Dat zal niemand weten, want het was een besloten oefenpotje. Als je ziet welke namen van PSV speelden, mag een oefenwedstrijdje tegen - met alle respect – TOP Oss toch niet doelpuntloos eindigen, zou je zeggen. Maar dat is pure scorebordjournalistiek, ik weet het.

 

+2/-0

In de voorbereiding speelde je met 0-0 gelijk tegen Osnabrück uit de 3.Bundesliga. De paniek hier was al groot want je zou geen schijn van kans maken in de voorronde van de Champions League. Anderhalve week later speel je met dezelfde elf spelers Galatasaray volledig van de mat.

 

+1/-1

Gewoon lekker de 0 gehouden toch? Prima.

Ik vind het allemaal veel te simpel gedacht. PSV heeft pas sinds 4 weken meer dan 1 spits in de selectie en vorig jaar speelden we 10 maanden lang met 2 spitsen ongeacht wie er beschikbaar was. Misschien heeft Schmidt gisteren wel weer plan B uit de kast getrokken (net als tegen Sparta) door met 2 centrumspitsen te spelen en als gisteren Romero en Vinicius samen voorin stonden dan zou het wel onwennig kunnen zijn geweest.

 

+2/-1

Dit joch heeft als nieuweling meer beleving dan 95% van de selectie.

Hoe die mee gaat juichen tussen de fans met Gakpo bij die 2-1 alsof ie al jaren hier speelt.

Hoe die elke keer agressie uitstraalt bij persoonlijke duels dat je niet met hem moet sollen.

Hoe die bij die treffer van Ramalho die bal snel uit de goal pakt, en die dwergkeeper die de boel wil vertragen gelijk wegkegelt.

Hoe die zich zichtbaar als enige groen en geel ergert tegen Feyenoord bij die grote achterstand, en als er eentje op de grond ligt van Fey hij tegen Makeli zegt dat die speler zich aanstelt en heel rap op moet schieten met dat theater.

Kan nog wel even doorgaan, maar het lijkt me zo klaar als een klontje, die moet gewoon eens even 5 potjes in de basis het vertrouwen krijgen. Gewoon om een andere spirit erin te krijgen want het zijn inmiddels weer 11 dooie, na die blitzkrieg-start vh seizoen.

Ik weet zeker dat ie meer toevoegt aan dit apathische team dan Zahavi. Ik heb echt zo'n hekel aan die strakke kopjes die nooit emotie tonen als het niet loopt. Ik wil gewoon zien dat ze mekaar eens verrot schelden en wakker schudden. Dat poeslieve mekaar aangapen heeft nog nooit een team beter gemaakt. Kan iemand ze uitleggen dat ze niet hun coach hoeven te kopieren die ook altijd zo zuinig langs de kant staat te staren, en dat goed voetbal begint bij een goede beleving, en een beetje peper erin.

 

+5/-1

open/sluit de onderstaande quote:

michelos schreef op 19 oktober 2021 om 01:28:

Dit joch heeft als nieuweling meer beleving dan 95% van de selectie.

Hoe die mee gaat juichen tussen de fans met Gakpo bij die 2-1 alsof ie al jaren hier speelt.

Hoe die elke keer agressie uitstraalt bij persoonlijke duels dat je niet met hem moet sollen.

Hoe die bij die treffer van Ramalho die bal snel uit de goal pakt, en die dwergkeeper die de boel wil vertragen gelijk wegkegelt.

Hoe die zich zichtbaar als enige groen en geel ergert tegen Feyenoord bij die grote achterstand, en als er eentje op de grond ligt van Fey hij tegen Makeli zegt dat die speler zich aanstelt en heel rap op moet schieten met dat theater.

Kan nog wel even doorgaan, maar het lijkt me zo klaar als een klontje, die moet gewoon eens even 5 potjes in de basis het vertrouwen krijgen. Gewoon om een andere spirit erin te krijgen want het zijn inmiddels weer 11 dooie, na die blitzkrieg-start vh seizoen.

Ik weet zeker dat ie meer toevoegt aan dit apathische team dan Zahavi. Ik heb echt zo'n hekel aan die strakke kopjes die nooit emotie tonen als het niet loopt. Ik wil gewoon zien dat ze mekaar eens verrot schelden en wakker schudden. Dat poeslieve mekaar aangapen heeft nog nooit een team beter gemaakt. Kan iemand ze uitleggen dat ze niet hun coach hoeven te kopieren die ook altijd zo zuinig langs de kant staat te staren, en dat goed voetbal begint bij een goede beleving, en een beetje peper erin.



Er zit inderdaad een hoop peper in; hij zou alleen voor de goal net wat rustiger moeten zijn, dan had hij er al 3 inliggen. Ook denk ik dat hij wel nog het risico heeft tegen een hele domme rode kaart aan te lopen in een topwedstrijd want hij lijkt wel af en toe kortsluiting te krijgen met sommige acties. Dus een beetje extra gif in het elftal? Graag! Maar wel binnen het toelaatbare.

 

+1/-1

Heel veel wisselende reacties gezien over de wedstrijd van Vinicius maar ik ben zelf wel positief gestemd. Zoals ik eerder heb aangegeven zie ik een hoog Pelle gehalte bij die jongen en ik denk dat hij het PSV gaat doen als hij de kans krijgt. De energie en de honger naar goals is gigantisch en ondanks dat hij niet goed speelde had hij wel een paar mooie acties.

Als dingen niet lopen zoals je wilt ben je op zoek naar vastigheid en betrouwbaarheid. Dat zijn harde voeten niet betrouwbaar zijn mag wel als een feit worden benoemd maar hij staat wel in de punt en je weet dat je daar de bal kwijt kan. Volgens mij kan hij aardig koppen, heeft een goede fysiek en volgens mij kan hij (net als Pelle) wel aan de lopende band scoren en zeker in de Eredivisie.

Ik vind zelf dat PSV na Ajax een nieuw hoofdstuk moet schrijven en ik denk dat Vinicius daar onderdeel van moet zijn.

 

+1/-0

Krijgt voorlopig nog steeds het voordeel van de twijfel.
Alles valt en staat toch wel met de aanvoer....

Neemt niet weg dat ik zijn instelling graag bij meer wil zien.

 

+1/-0

Ik wil ook graag hoopvol zijn over onze spelers, maar ik zie weinig aanknopingspunten. Hij scoorde twee seizoenen terug wel 22 goals bij Benfica en kostte ooit flink wat geld, dus hij zou wel iets moeten kunnen.

Ik zie hem vooral als onhandige speler. Hij heeft redelijk veel kracht, maar doet er weinig mee. Het meest belangrijk is dat hij nauwelijks gevaarlijk was. Zijn assist was schrijnend. Hij laat de bal zo ver van zijn schoen springen dat het een pass word en probeert om daarna, niet voor het eerst, een schot van Gakpo te blocken.

Zahavi mist de kansen die je met Vinicius niet krijgt.

Wat wel veel vaker had moeten gebeuren is dat hij ingespeeld wordt met de rug naar de goal. Maar als onze middenvelders niets durven schiet je daar ook weinig mee op.

 

+1/-0

Wel een listige assist op Gakpo. Net doen alsof de bal te ver van je schoen springt en dan ook nog het zicht van de keeper op de bal ontnemen...

 

+1/-0

Sterk aan de bal, technisch geen uitblinker maar ook niet zo slecht als bijvoorbeeld Luuk de Jong. Zit wel gif in zijn spel...valt me tot nu toe niet tegen. Ik zal hem laten staan aankomende wedstrijden. De kans geven als de nummer 9. Zahavi heeft genoeg kansen gehad en niet gepakt.

 

+3/-0

Ik denk dat de ketchup-fles theorie op deze jongen wel eens van toepassing kan zijn. Laten we het hopen en vooral ook dat het eerste beetje snel gaat komen!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

PSV Forum » Spelers » Carlos Vinícius