Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Spelers » Joey Veerman

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Goed van Pröpper dat hij voor Kerst zijn beslissing heeft genomen i.p.v. nog een half jaar doorgaan. In de eerste plaats had hij daar zelf niets aan gehad maar PSV natuurlijk ook niet.

Over het verdedigende. De rol die Götze heeft als PSV de bal niet heeft zou Veerman toch ook moeten kunnen. Het is natuurlijk allemaal afwachten maar ik merk bij mezelf dat ik bij Götze steeds minder een goed gevoel heb. Hij scoort bijna niet en mist toch wel veel wedstrijden.

Bij Veerman is het afwachten, het is niet meer de helemaalbestormer van een paar jaar terug. Hij is voor het creatieve gehaald lijkt me. Guti en Sanagare mogen het dan dichthouden.

 

+1/-0

Niemand is uitgesproken voor en niemand is uitgesproken tegen bij de combi Veerman en 6 miljoen.
Dat zou je kunnen uitleggen als een verantwoorde gok...

 

+1/-0

Veerman gaat het geweldig doen bij PSV. Nieuwe Frenkie de Jong. Over 2 jaar verkopen we hem voor 86 miljoen. Waarom zo positief? Geen idee, maar dat is in ieder geval leuker dan negatief.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Isaksson terug naar PSV schreef op 04 januari 2022 om 15:17:

Veerman gaat het geweldig doen bij PSV. Nieuwe Frenkie de Jong. Over 2 jaar verkopen we hem voor 86 miljoen. Waarom zo positief? Geen idee, maar dat is in ieder geval leuker dan negatief.



Niks mis met positief zijn maar, als je Andreas terug wilt/wilde zien bij PSV dan moge het duidelijk zijn dat positiviteit ook gevaarlijk kan zijn ;-)

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Watervlug schreef op 04 januari 2022 om 14:05:

Goed van Pröpper dat hij voor Kerst zijn beslissing heeft genomen i.p.v. nog een half jaar doorgaan. In de eerste plaats had hij daar zelf niets aan gehad maar PSV natuurlijk ook niet.

Over het verdedigende. De rol die Götze heeft als PSV de bal niet heeft zou Veerman toch ook moeten kunnen. Het is natuurlijk allemaal afwachten maar ik merk bij mezelf dat ik bij Götze steeds minder een goed gevoel heb. Hij scoort bijna niet en mist toch wel veel wedstrijden.

Bij Veerman is het afwachten, het is niet meer de helemaalbestormer van een paar jaar terug. Hij is voor het creatieve gehaald lijkt me. Guti en Sanagare mogen het dan dichthouden.



Eens met het feit dat het rendement van Götze dit seizoen bijzonder laag is. Echter, ondanks dat vind ik hem nog steeds een zeer belangrijke schakel in ons elftal. Hij bepaalt regelmatig wanneer er druk gezet moet worden, schuwt geen meter extra loopwerk en ik vind hem in de combinatie echt heel goed. Hij is aanspeelbaar, heeft overzicht en zeker samen met Doan heb ik een aantal keren echt goed samenspel gezien.

Ik hoop dat Mario in 2022 fit blijft en zijn spel ook weer in goals / assists kan gaan uitdrukken. Qua blessuregevoeligheid vind ik het dit seizoen wel meevallen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 04 januari 2022 om 18:32:
Eens met het feit dat het rendement van Götze dit seizoen bijzonder laag is. Echter, ondanks dat vind ik hem nog steeds een zeer belangrijke schakel in ons elftal. Hij bepaalt regelmatig wanneer er druk gezet moet worden, schuwt geen meter extra loopwerk en ik vind hem in de combinatie echt heel goed. Hij is aanspeelbaar, heeft overzicht en zeker samen met Doan heb ik een aantal keren echt goed samenspel gezien.

Ik hoop dat Mario in 2022 fit blijft en zijn spel ook weer in goals / assists kan gaan uitdrukken. Qua blessuregevoeligheid vind ik het dit seizoen wel meevallen.


Dit seizoen valt zijn blessuregevoeligheid inderdaad wel mee. Eigenlijk ben ik het met gewoon met je eens :B Toen Doan van Groningen naar PSV kwam had ik best verwachtingen. Het is er nooit uitgekomen. Het was leuk om te zien dat hij het goed oppakte toen er blessures waren.

Voor de winterstop viel het me qua voetbal niet mee. Het resultaat was gelukkig goed. Sterkhouders als Götze en Sangare waren ook wat flets. Boscagli was slordig in de passing.


Ik ben wel benieuwd op welke positie Veerman gaat spelen. Met Götze en Veerman op het middenveld heb je eigenlijk een sterke verdediging nodig. Ramalho en Boscagli hebben van tijd tot tijd toch een slordigheidje. Obispo is meer een pure verdediger met een mooie lange) trap. Dan zou ik hem brengen ten koste van een van die twee. Ik ben benieuwd hoe Schmidt het voor zich ziet.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 4 januari 2022, 21:49:34.

 

+1/-0

Sangare flets?? Whut?

 

+1/-0

Gedurfde uitspraak he :B Vanaf de uitwedstrijd tegen Benfica ben ik fan van Sangare. Die wedstrijd was hij zo (fenomenaal) goed. Voor mij heeft hij een enorme ontwikkeling doorgemaakt. De laatste wedstrijden vond ik heel PSV snakken naar de winterstop. PSV begon heel sterk aan het seizoen en het werd eigenlijk steeds minder. Sangare vond de laatste wedstrijden ook maar zo zo. Het kan zijn dat de vele wedstrijden zijn tol eisten. Hij verzet veel werk.


Normaal gesproken zal Veerman na de winterstop meteen in de basis staan lijkt me. Sangare is er niet bij. Pröpper is gestopt. Van Ginkel staat er al een tijdje naast.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 05 januari 2022 om 10:24:

Sangare flets?? Whut?



Sangare is met afstand de beste PSVer dit seizoen. Vrees dat zijn afwezigheid nu PSV heel veel punten gaat kosten. Er is niet echt een adequate vervanger.

 

+1/-0

Zo vanzelfsprekend vind ik dat niet want tot nu toe heeft Roger Sangare vrijwel altijd vervangen met Boscagli, en met Obispo hebben we juist in die topwedstrijden een betere mandekker (met snelheid) dan Boscagli. De vraag is eerder of Roger zijn vertrouwen hervonden heeft in van Ginkel (nr 1 keuze in augustus) of dat hij vast houdt aan Guti (die niet bewezen heeft in grotere wedstrijden overeind te blijven) of Veerman meteen de kans geeft. Op papier zou ik zeggen dat Boscagli-Veerman niet stabiel genoeg is voor de wedstrijd tegen Ajax maar ik denk wel dat je ze samen een kans moet geven tegen Groningen. En als Roger start met van Ginkel-Guti dan sta ik ook niet gek te kijken overigens.

 

+1/-0

Eens Tinus. Even los van de komende wedstrijden en wie er op het middenveld staat vind ik eigenlijk dat Obispo wel een kans mag krijgen. Ramalho en Boscagli geven samen te veel kansen/mogelijkheden weg. Het centrum en de keeper die er nu staan vind ik te kwetsbaar. Dan zou ik voor de meer pure verdediger kiezen.
Een beetje zoals Jaap Stam en de Boer bij Oranje. Met Boscagli in de Boer rol. Die voetbalt zo makkelijk en ondanks zijn postuur wint hij veel kopduels. Met Sangare en Vinicius (die balvaster is dan Zahavi) krijg je dan een sterkere as.

Vanaf Twente kregen we in de competitie minder goals tegen omdat we meer als team verdedigde. Toch zou ik voor Obispo kiezen.

Het nadeel van Guti vind ik dat hij niet goed om zich heen kijkt waardoor hij wordt verrast als hij onder druk wordt gezet. Daar komen gevaarlijke momenten/kansen uit voort. Het zou mooi zijn als hij dat verbetert. Hij zou is een paar wedstrijden van Frenkie moeten kijken. Die doet niet anders dan constant om zich heen kijken. Dan heb je meer tijd en kan je minder snel worden verrast.

Veerman heeft de kwaliteiten om onder druk uit te voetballen. Als hij dat op een constant hoog niveau kan zou je met Veerman, Götze en Sangare op het middenveld kunnen spelen.


Het is ook een beetje hoe Schmidt erin staat. Kijkt hij naar de langere termijn of laat hij zijn keuzes vooral bepalen door de wedstrijd tegen Ajax.

Dit bericht is gewijzigd op 5 januari 2022, 15:03:13.

 

+1/-0

Ruim een half jaar geleden was er voor PSV de keuze tussen Propper of Veerman. Ik was indertijd blij dat men voor Propper koos. Meer ervaring, had zich al bewezen op het niveau van PSV en was ook nog eens goedkoper. Een half jaar later hangt de vlag er compleet anders bij. Propper is gestopt, en PSV heeft Veerman gehaald als zijn opvolger.
In een ideaal scenario heb je op het middenveld met de punt naar voren een linksbenige speler (Guti) en een rechtspoot (sangare). Nu Sangare tijdelijk afwezig is heb je voor de positie rechts de keuze tussen Veerman of van Ginkel. Met Veerman en Guti mis je volgens mij de nodige duelkracht. Helemaal als je Boscagli erachter hebt staan. Voetballend daarentegen zit het wel goed.
Het is hier natuurlijk vloeken in de kerk, maar ik denk dat ik Bazoer liever op de positie van Sangare had willen zien staan.

 

+1/-0

Ik zeg het nog maar eens, van de 7 wedstrijden dat Sangaré er niet bij was het afgelopen jaar heeft Boscagli 6 van de 7 keer op het middenveld gestaan ter vervanging van Sangaré. Enkel tegen GAE stond daar Thomas vanwege tactische redenen. Tegen Ajax, Feyenoord, Sociedad, AZ, Olympiakos en Monaco stond daar Boscagli.

Als je het mij vraagt is Veerman de upgrade van Guti en is Boscagli gewoon 1e vervanger Sangaré maar dat roep ik al een half jaar terwijl niemand het er mee eens lijkt te zijn.

 

+1/-0

Zou best kunnen dat het zo word ingevuld maar Boscagli kan bij lange na niet brengen wat Sangare brengt: het enorme loopvermogen, het meer dynamische spel, zijn vele balveroveringen, etc

Het is helaas niet anders gezien de Afrika cup maar zonder hem is PSV gewoon erg wankel op het middenveld want hij knapt zo ongelooflijk veel werk op.

 

+1/-0

Ajax kon in de CL Real Madrid, Juventus en Tottenham oprollen met Schone en Frenkie als 'verdedigende' middenvelders. Dan kan PSV met Boscagli en Veerman ook wel winnen van Groningen Vitesse en AZ. Ajax is weer een ander verhaal wellicht.

 

+1/-0

Tegen Vitesse is Sangaré sowieso alweer terug. De finale van de Afrika Cup is in het weekend van PSV-AZ. Tussen Ajax en AZ zit een vrij weekend omdat er eind deze maand een extra interlandronde is. Alleen de Europese landen hebben dan geen wedstrijden gepland staan.

 

+1/-0

Het voordeel is dat als Veerman overeind blijft naast Boscagli, Guti of van Ginkel dat hij ook overeind blijft naast Sangaré. Overigens is het niet uit te sluiten dat Sangaré lekker uitgerust terug komt want hij speelt niet altijd bij Ivoorkust.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 07 januari 2022 om 10:18:

Ik zeg het nog maar eens, van de 7 wedstrijden dat Sangaré er niet bij was het afgelopen jaar heeft Boscagli 6 van de 7 keer op het middenveld gestaan ter vervanging van Sangaré. Enkel tegen GAE stond daar Thomas vanwege tactische redenen. Tegen Ajax, Feyenoord, Sociedad, AZ, Olympiakos en Monaco stond daar Boscagli.

Als je het mij vraagt is Veerman de upgrade van Guti en is Boscagli gewoon 1e vervanger Sangaré maar dat roep ik al een half jaar terwijl niemand het er mee eens lijkt te zijn.



En hoe succesvol was PSV in die 7 wedstrijden? Boscagli op het middenveld is op zich prima alleen dan niet met Guti. Nu Ramalho wegvalt achterin verwacht ik niet dat Schmidt Boscagli daar ook nog eens weg gaat halen.

 

+1/-0

Precies, meer kansen voor Veerman.

Nou PSV won van Olympiakos en AZ (uit), had moeten winnen thuis tegen Ajax en een gelijkspel bij Monaco was niet slecht.

 

+1/-0

Zal hij gaandeweg het seizoen Götze eruit kunnen spelen, of wachten ze netjes tot Mario vertrokken is?

Sangare, Guti en Veerman lijkt me best een aardig middenveld, en Götze laat toch maar zelden zijn klasse zien.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

PSV Forum » Spelers » Joey Veerman